Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Afwerking plafond na plaatsen nieuwe kozijnen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• fiberglass
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 17-09 13:18
Ik heb nieuwe aluminium kozijnen laten plaatsen in mijn huis. Alleen nu zit er ruimte tussen het plafond en het kozijn. Vanwege de geringe diepte van de sleuf wil ik deze opvullen met platen van de hornbach. https://www.hornbach.nl/s...4-mm/8398869/artikel.html

Kan ik over deze platen heen stucen?

Bijgaand nog een foto

Alle reacties

• barry86
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 12:57
Ja dat kan. wel even uitzoeken of je eerst moet primeren

• Krijnemans
  • Registratie: januari 2012
  • Nu online
Ik ga er vanuit dat de platen van qboard hetzelfde zijn als wedi.
Ik heb onlangs op deze platen gestuct (wel van 20mm dik van wedi). Hierbij heb ik een primer voor cementgebonden ondergronden gebruikt. Stuc hangt er nog steeds prima tegenaan.

Hierover had ik destijds ook een topic aangemaakt: Wedi bouwplaten stucen

• ASW1
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 13:44
Daar kun je direct overheen stucken, ze hebben een ruwe zanderige ondergrond. Is er speciaal voor bedacht. Ik zou wel wapeningsband aanbrengen op de naad met het bestaande pleisterwerk.

• tutambien
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 06-09 08:12
Volgende keer een kozijnen bedrijf nemen die de binnenzijde fatsoenlijk afwerken!

• Pizza_Boom
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 14:34
tutambien schreef op vrijdag 6 september 2019 @ 08:12:
Volgende keer een kozijnen bedrijf nemen die de binnenzijde fatsoenlijk afwerken!
Ik ken meer bedrijven die zeggen dat je na hun komst nog een stucadoor moet bellen dan die het wel stucen (precies 0).
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True