Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze pc is vooral voor het spelen van games. Voor nu nog op mijn 1980x1200 beeldscherm, maar ik wil er op termijn een 2560x1440 of 4k scherm aan hangen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
excl. videokaart tussen de €600-€650. Als er een videokaart bij komt dan rond de €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0
- 500GB SSD (dit wordt mijn extra gameschijf)
- 2TB Sata schijf (staat nog data op, dus deze wordt gewoon omgehangen)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaande lijstje is volgens mij wat ik allemaal nodig heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
- Fractal Design voor de kast, erg goede ervaringen mee de afgelopen 10 jaar.
- AMD voor de processor, gezien de huidige prijs/kwaliteitsverhouding. De 5 3600 staat in mijn hoofd al redelijk vast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast moet dicht zijn en zo stil mogelijk, gelieve zo min mogelijk RGB spul en verder de pc moet gewoon zijn werk doen zonder dat ik er naar om moet kijken
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Het is al enige tijd geleden dat ik voor het laatst gekeken heb voor een nieuwe pc (een jaar of 3,5 inmiddels), dus ik ben er redelijk uit.
Mijn vraag is puur of wat ik gekozen heb goed gaat samen werken en of ik er minimaal de komende 3 jaar mee uit de voeten kan met pc-gaming. Settings hoeven niet allemaal op Ultra te staan, High of Medium over 2 jaar is ook prima.
Mogelijk is de voeding die ik gekozen heb overkill, dit is het enige onderdeel wat ik erg lastig te plaatsen vind en ik dus vaak maar voor super-safe ga.
Alvast hartelijk dank voor het nalopen, alle commentaar is welkom.
Deze pc is vooral voor het spelen van games. Voor nu nog op mijn 1980x1200 beeldscherm, maar ik wil er op termijn een 2560x1440 of 4k scherm aan hangen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
excl. videokaart tussen de €600-€650. Als er een videokaart bij komt dan rond de €1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
- EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0
- 500GB SSD (dit wordt mijn extra gameschijf)
- 2TB Sata schijf (staat nog data op, dus deze wordt gewoon omgehangen)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Onderstaande lijstje is volgens mij wat ik allemaal nodig heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
- Fractal Design voor de kast, erg goede ervaringen mee de afgelopen 10 jaar.
- AMD voor de processor, gezien de huidige prijs/kwaliteitsverhouding. De 5 3600 staat in mijn hoofd al redelijk vast.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De kast moet dicht zijn en zo stil mogelijk, gelieve zo min mogelijk RGB spul en verder de pc moet gewoon zijn werk doen zonder dat ik er naar om moet kijken
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Het is al enige tijd geleden dat ik voor het laatst gekeken heb voor een nieuwe pc (een jaar of 3,5 inmiddels), dus ik ben er redelijk uit.
Mijn vraag is puur of wat ik gekozen heb goed gaat samen werken en of ik er minimaal de komende 3 jaar mee uit de voeten kan met pc-gaming. Settings hoeven niet allemaal op Ultra te staan, High of Medium over 2 jaar is ook prima.
Mogelijk is de voeding die ik gekozen heb overkill, dit is het enige onderdeel wat ik erg lastig te plaatsen vind en ik dus vaak maar voor super-safe ga.
Alvast hartelijk dank voor het nalopen, alle commentaar is welkom.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450M Mortar | € 106,- | € 106,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define Mini C | € 75,02 | € 75,02 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 83,05 | € 83,05 |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 560W Platinum | € 102,73 | € 102,73 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 662,75 | ||
Want a cookie?!