Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen zoals Heroes of the Storm, Borderlands 3 en MMO's zoals Elder Scrolls Online, van alles wat dus. Het liefst op 144hz, 1ms 1440p monitor
Wat mag het systeem gaan kosten?
Alles bij elkaar wil ik rond de 1500 euro uitkomen. Als het voor minder kan dan hoor ik dat ook graag. Vraag me ook nog af waar ik een Windows licentie vandaan ga halen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en headset heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
BIj de pc dus nog een 144hz, 1ms 1440p monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren maar vind de Case van Fractal Meshify C wel erg nice er uit zien en lees goede reviews er over. Verder maakt het niet uit, als de componenten maar goed kunnen samenwerken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben wel op zoek naar een stil en energiezuinige build. Maar volgens mij komt alles een beetje op zelfde neer voor dit budget. Heb een 650w voeding gold rated er in gezet. Voor een potentieel upgrade in te de toekomst. Voor de rest een strak, minimalistisch design. Geen extra RGB
Ga je overklokken?
Nee, misschien later maar staat niet op de planning
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie nog een laatste check kunnen doen op deze build. IK heb hem gemaakt door eigen onderzoek en door naar de BBG's op dit forum te kijken. Eventuele tips voor een andere monitor die gemaakt is voor gamen maar geen gamerlook heeft? Houd het graag minimalistisch
Onderstaand mijn huidige build
Voornamelijk gamen zoals Heroes of the Storm, Borderlands 3 en MMO's zoals Elder Scrolls Online, van alles wat dus. Het liefst op 144hz, 1ms 1440p monitor
Wat mag het systeem gaan kosten?
Alles bij elkaar wil ik rond de 1500 euro uitkomen. Als het voor minder kan dan hoor ik dat ook graag. Vraag me ook nog af waar ik een Windows licentie vandaan ga halen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en headset heb ik al
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
BIj de pc dus nog een 144hz, 1ms 1440p monitor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen merk voorkeuren maar vind de Case van Fractal Meshify C wel erg nice er uit zien en lees goede reviews er over. Verder maakt het niet uit, als de componenten maar goed kunnen samenwerken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik ben wel op zoek naar een stil en energiezuinige build. Maar volgens mij komt alles een beetje op zelfde neer voor dit budget. Heb een 650w voeding gold rated er in gezet. Voor een potentieel upgrade in te de toekomst. Voor de rest een strak, minimalistisch design. Geen extra RGB
Ga je overklokken?
Nee, misschien later maar staat niet op de planning
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie nog een laatste check kunnen doen op deze build. IK heb hem gemaakt door eigen onderzoek en door naar de BBG's op dit forum te kijken. Eventuele tips voor een andere monitor die gemaakt is voor gamen maar geen gamerlook heeft? Houd het graag minimalistisch
Onderstaand mijn huidige build
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 195,- | € 195,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 5700 XT Gaming OC 8G | € 459,- | € 459,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - TG | € 86,- | € 86,- |
| 1 | Netwerkadapters | TP-Link Archer T2UH AC600 High Gain Wireless Dual Band USB Adapter | € 19,55 | € 19,55 |
| 1 | Monitoren | Dell S2719DGF Zwart | € 375,50 | € 375,50 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 50,74 | € 50,74 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix Sport LT BLS2K8G4D32AESCK | € 81,99 | € 81,99 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650 (2019) | € 86,- | € 86,- |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.563,73 | ||