New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Uhm, er is een tabel voor, die heeft 1 van de tweakers hiero vast wel ergens in zijn favorites staan, toch ?
BTW, mischien is het handig om al je vragen over die fan in 1 topic te stellen, right ?
BTW, mischien is het handig om al je vragen over die fan in 1 topic te stellen, right ?
Had je die vraag ook niet in DIT topic kunnen stellen?
Als ik de topics niet apart vermeld dan sneeuwen een aantal topics onder is mijn ervaring. Vandaaar drie topics met iets ander karakter.Op zondag 29 juli 2001 23:03 schreef -polle- het volgende:
Uhm, er is een tabel voor, die heeft 1 van de tweakers hiero vast wel ergens in zijn favorites staan, toch ?
New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?
Ik las net elders dat een zij-intake op je cpu gericht enorm veel herrie zou maken: Is daar iemand bekend mee?
Verwijderd
neem een papst en zet hem op 5 of 7v helemaal geen herrie, maar had je ook achter kunnen komen met een stukje search
bedankt voor de contructieve kritiek Hiroshima 
Maar ik had reeds gezocht, edoch geen bevredigende antwoorden kunnen vinden binnen dit forum.
Maar ik had reeds gezocht, edoch geen bevredigende antwoorden kunnen vinden binnen dit forum.
Pagina: 1