Maakt fan in zijkant case veel herrie?

Pagina: 1
Acties:

• ijzer7
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-01-2025
En, om maar met de deur in huis te vallen, welke fan is het stilst voor dit soort taken?

New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Uhm, er is een tabel voor, die heeft 1 van de tweakers hiero vast wel ergens in zijn favorites staan, toch ?

BTW, mischien is het handig om al je vragen over die fan in 1 topic te stellen, right ?

• Polle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-04-2021
Hiero ----> -, had hem zelf ook :+

• Hellfire
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Had je die vraag ook niet in DIT topic kunnen stellen?

• ijzer7
Op zondag 29 juli 2001 23:03 schreef -polle- het volgende:
Uhm, er is een tabel voor, die heeft 1 van de tweakers hiero vast wel ergens in zijn favorites staan, toch ?

BTW, mischien is het handig om al je vragen over die fan in 1 topic te stellen, right ?
Als ik de topics niet apart vermeld dan sneeuwen een aantal topics onder is mijn ervaring. Vandaaar drie topics met iets ander karakter.

New feature in Windows 10: Do You want your "Screens of Death" to appear in Yellow, Green, Red or traditional Blue?

• ijzer7
Ik las net elders dat een zij-intake op je cpu gericht enorm veel herrie zou maken: Is daar iemand bekend mee?

Verwijderd

neem een papst en zet hem op 5 of 7v helemaal geen herrie, maar had je ook achter kunnen komen met een stukje search

• ijzer7
bedankt voor de contructieve kritiek Hiroshima :)

Maar ik had reeds gezocht, edoch geen bevredigende antwoorden kunnen vinden binnen dit forum.

Pagina: 1