Topic mag verwijderd worden
[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2019 00:33 ]
Zou je nog een keer voor me willen kijken, was namelijk net aan het uploadenI_IBlackI_I schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 17:09:
Helaas is je handleiding leeg. Misschien vergeten te pushen?
FreeReef.nl
Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.
Filmpje zal ik nog even makenWorld Citizen schreef op maandag 9 september 2019 @ 14:36:
Dit topic is natuurlijk alleen iets waard als we een filmpje zien waarin hij ook echt vliegt
Nee, alleen ik heb mijn documentatie van mijn controller niet meer op mijn laptop staan en zal ik opnieuw moeten maken, aangezien mijn laptop met de zomervakantie was gestolen en de helft staat naar in de cloud...Wie weet doet hij het helemaal niet, of is hij in onbalans of vlieg je standaard op 90%
Je bedoelt regelrecht op de PixHawk solderen?En als bouwtip:
Haal overal die bullet connectors weg en soldeer dingen gewoon direct op elkaar. Zoals bijvoorbeeld bij je ESC's. Je bouwt nu een risico in waar al menig piloten van terug gekomen zijn. Ja het is handig dat je het los kunt maken maar het is ook meteen een risico punt.
Build It Yourself, Do It Yourself, Troll It Yourself haalt dat iets uit?Wintervacht schreef op maandag 9 september 2019 @ 14:40:
BIY? Buy It Yourself?
Je kunt dit eigenlijk beter in Het Grote Drone / Multirotor Topic - Deel 2 vragen.Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 19:01:
[...]
Filmpje zal ik nog even maken
[...]
Nee, alleen ik heb mijn documentatie van mijn controller niet meer op mijn laptop staan en zal ik opnieuw moeten maken, aangezien mijn laptop met de zomervakantie was gestolen en de helft staat naar in de cloud...
[...]
Je bedoelt regelrecht op de PixHawk solderen?
FreeReef.nl
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq