Toon posts:

BIY Multicopter

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Topic mag verwijderd worden

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2019 00:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:57
Helaas is je handleiding leeg. Misschien vergeten te pushen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
I_IBlackI_I schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 17:09:
Helaas is je handleiding leeg. Misschien vergeten te pushen?
Zou je nog een keer voor me willen kijken, was namelijk net aan het uploaden ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• I_IBlackI_I
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:57
Zo te zien staat alles er nu wel goed op. Het zou handig zijn om de instructies met markdown te schrijven in een .md bestand in plaats van een word document. Hierdoor kan iedereen het gewoon op github in de browser bekijken in plaats van het bestand te moeten downloaden. Tip voor de toekomst!

Verwijderd

Topicstarter
Zoals aangegeven ging het hier om een schoolproject en had ik het al in .docx bestand gezet. Ik ga voor mezelf ook nog een drone bouwen. Hiervoor zal ik je advies opvolgen _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:23

World Citizen

FreeReef.nl

:) Dit topic is natuurlijk alleen iets waard als we een filmpje zien waarin hij ook echt vliegt :D

Wie weet doet hij het helemaal niet, of is hij in onbalans of vlieg je standaard op 90% throttle.

En als bouwtip:
Haal overal die bullet connectors weg en soldeer dingen gewoon direct op elkaar. Zoals bijvoorbeeld bij je ESC's. Je bouwt nu een risico in waar al menig piloten van terug gekomen zijn. Ja het is handig dat je het los kunt maken maar het is ook meteen een risico punt.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

BIY? Buy It Yourself?

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
World Citizen schreef op maandag 9 september 2019 @ 14:36:
:) Dit topic is natuurlijk alleen iets waard als we een filmpje zien waarin hij ook echt vliegt :D
Filmpje zal ik nog even maken
Wie weet doet hij het helemaal niet, of is hij in onbalans of vlieg je standaard op 90%
Nee, alleen ik heb mijn documentatie van mijn controller niet meer op mijn laptop staan en zal ik opnieuw moeten maken, aangezien mijn laptop met de zomervakantie was gestolen en de helft staat naar in de cloud...
En als bouwtip:
Haal overal die bullet connectors weg en soldeer dingen gewoon direct op elkaar. Zoals bijvoorbeeld bij je ESC's. Je bouwt nu een risico in waar al menig piloten van terug gekomen zijn. Ja het is handig dat je het los kunt maken maar het is ook meteen een risico punt.
Je bedoelt regelrecht op de PixHawk solderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Build It Yourself, Do It Yourself, Troll It Yourself haalt dat iets uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:23

World Citizen

FreeReef.nl

Verwijderd schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 19:01:
[...]

Filmpje zal ik nog even maken

[...]

Nee, alleen ik heb mijn documentatie van mijn controller niet meer op mijn laptop staan en zal ik opnieuw moeten maken, aangezien mijn laptop met de zomervakantie was gestolen en de helft staat naar in de cloud...

[...]

Je bedoelt regelrecht op de PixHawk solderen?
Je kunt dit eigenlijk beter in Het Grote Drone / Multirotor Topic - Deel 2 vragen.

Dus antwoorden vind je daar ;)

FreeReef.nl

Pagina: 1