Alternatieve bouwsteentjes gezocht en tips

Pagina: 1
Acties:
  • 512 views

• CORVETTE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-10 20:21

CORVETTE

---- American V8 ---

Topicstarter
Vorig jaar heb ik wat technic sets uit China laten komen, daar zaten nog wat issue's in bij metname de tandwielen en asjes. De rest vond ik prima wel.
Maar afgelopen maanden heb ik ook wat gewone gebouwen en een trein laten komen en daar had ik eigenlijk niets op aan te merken. Sterker nog ik ben zo onder de indruk daarvan dat ik nu zoiets heb van: dat ik liever afscheid neem van de Deense steentjes.

Misschien dat er anderen zijn die wat tips en sites kunnen geven waar mooie alternatieve steentjes vandaan komen.

Op AliExpress kan ik niet alles even goed vinden, terwijl ik weet dat bepaalde onderdelen/producten wel gemaakt worden.

Lepin/King en Sluban zijn van dezelfde eigenaar meen ik, en daar horen nog wat submerken bij.
Maar deze 3 maken toch echt de mooiste sets zo wat ik gezien heb.

Wat sites:

- BleuBrixx. Duitsers die volgens mij hun steentjes van Sluban betrekken. Maar ook hele mooie eigen bouwwerken. Helaas voor mij zijn de treinen 6 breed en geen 7 of 8. Alles aan de spoorwegen is beter dan bij de Denen.

- Trixbrix. Andere rails en rails wat de Denen niet maken

- AliExpress. Daar zijn zoveel alternatieven voor de trein rails. En mooie bouwsets

- 4DBrix. Management voor je train en rails

- Yourwobb. Online winkel waar ze aardig wat hebben ( breed scala )

Ik zoek een bricklink alternatief, dus als ik losse steentjes wil hebben. Weet iemand dat ?
Gewone online winkels waar wel alle producten staan. Vaak staat niet alles op de site van de makers.

zoveelste slachtoffer van Casema................... :(

• Sjaak_Afhaak
  • Laatst online: 07-11 22:06

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Er is al een topic voor dit soort zaken: Het kleine 'Bouwsteentjes' topic

Hier staat tekst

• CORVETTE
  • Laatst online: 31-10 20:21

CORVETTE