Na 15 jaar heb ik tijdelijk geen tijd meer voor Tweakers door een dochtertje dat al mijn tijd opslorpt
Om die reden wil ik mijn blog verwijderen - ook al omdat Tweakblogs altijd nogal stiefmoederlijk behandeld is door Tweakers. Maar: er is nergens een functie om de posts te exporteren zodat ik ze archiveren kan. Als ik alle 170 posts manueel moet copy/pasten ben ik wel even bezig. Is het mogelijk om zo'm functie'tje te voorzien of zou dat veel tijd vergen?
Vraag
Alle reacties
Nee sorry, die functie is er niet en het staat niet op de planning om daarin te voorzien.
“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)
Je kunt op een dergelijke manier het downloaden idd vast kunnen automatiseren. Maar pas wel even op dat het niet te snel te veel download: dan zal je al snel automatisch worden geblokkeerd
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Is het niet beschikbaar op web archive? Dan ben je gelijk klaar
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Sorry, je gaat even iets te snel ? ?F_J_K schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 16:53:
Je kunt op een dergelijke manier het downloaden idd vast kunnen automatiseren. Maar pas wel even op dat het niet te snel te veel download: dan zal je al snel automatisch worden geblokkeerd

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Wellicht kan je een beroep doen op de AVG?
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Verwijderd
Je bedoelt tweakers opschepen met het werk omdat je zelf niet wilt copy pasten?
Laten we de AVG daar niet voor misbruiken
Misbruiken? Artikel 20 van de GDPR gaat specifiek om Data Portability. Dat je niet 'gevangen' zit in 1 platform, maar op een gegeven moment ook eenvoudig(!) je data kan oppakken om die op een ander platform weer te importeren. Dat lijkt me exact wat TS wil doen, en exact waar dat artikel voor bedoeld is.Verwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2019 @ 18:09:
[...]
Je bedoelt tweakers opschepen met het werk omdat je zelf niet wilt copy pasten?
Laten we de AVG daar niet voor misbruiken
No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.
Ik kan je een kopietje geven van jouw weblogposts uit de database als je dat wil.YellowOnline schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:18:
Na 15 jaar heb ik tijdelijk geen tijd meer voor Tweakers door een dochtertje dat al mijn tijd opslorptOm die reden wil ik mijn blog verwijderen - ook al omdat Tweakblogs altijd nogal stiefmoederlijk behandeld is door Tweakers. Maar: er is nergens een functie om de posts te exporteren zodat ik ze archiveren kan. Als ik alle 170 posts manueel moet copy/pasten ben ik wel even bezig. Is het mogelijk om zo'm functie'tje te voorzien of zou dat veel tijd vergen?
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dat zou heel lief zijnKees schreef op maandag 2 september 2019 @ 07:48:
[...]
Ik kan je een kopietje geven van jouw weblogposts uit de database als je dat wil.
YellowOnline schreef op donderdag 29 augustus 2019 @ 20:18:
Na 15 jaar heb ik tijdelijk geen tijd meer voor Tweakers door een dochtertje dat al mijn tijd opslorptOm die reden wil ik mijn blog verwijderen - ook al omdat Tweakblogs altijd nogal stiefmoederlijk behandeld is door Tweakers. Maar: er is nergens een functie om de posts te exporteren zodat ik ze archiveren kan. Als ik alle 170 posts manueel moet copy/pasten ben ik wel even bezig. Is het mogelijk om zo'm functie'tje te voorzien of zou dat veel tijd vergen?
offtopic:
Zonde om ze te laten verwijderen, ik lees/las de blogs regelmatig... weer een stuk legacy weg...
Zonde om ze te laten verwijderen, ik lees/las de blogs regelmatig... weer een stuk legacy weg...
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Pagina: 1