Toon posts:

Schiermonnikoog Meeting Carpool Topic

Pagina: 1
Acties:

• Ventieldopje
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 01:25

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Topicstarter
We hebben een hele vette meeting staan de 15e maar zoals altijd is het voor sommigen een flink eind reizen. Alleen reizen is een beetje saai en vaak nog duur ook.

Om het overzichtelijk te houden hierbij een apart carpool topic!

Heb je plek? Geef dan even aan waar je vandaan komt, eventueel grofweg waar je langs komt en hoeveel plek je hebt.

Zoek je plek? Geef dan even aan met hoeveel personen je bent (voor eventuele aanhang) en waar je vandaan komt. Kom je uit een gat als luttermerbroek geef dan ook even aan welke stad dichtbij ligt ;)

Zie hier onder voor een overzicht van vraag en aanbod :)

Aangeboden ritjes
  • Nomad (2 plekken, Groningen centraal)
  • Pixeltje (2 plekken, Amersfoort)
  • Snoeikoei (Franeker/Leeuwarden)
  • sys64738 (2 plekken, Alkmaar)*
Gevraagde ritjes
  • Ventieldopje (1 pers. Eenrum, Groningen)
  • Egocentrix (1 pers. Groningen of Meppel)

[Voor 13% gewijzigd door Ventieldopje op 02-09-2019 16:35]

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

• Nomad
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 21:50

Nomad

a.k.a. Martijn

Heb mijzelf even toegevoegd aan het lijstje, mochten mensen wel met enig gemak naar Groningen centraal kunnen komen, kan ik ze eventueel daar oppikken en meenemen naar Lauwersoog.

Zakelijke fotografie: portretten en marketing

• Pixeltje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 20:34

Pixeltje

Woo-woohoo!

Ik kom uit amersfoort en heb plek voor 2 anderen. Route kan wat creatief, dus let me know.

Zu Risiken und Nebenwirkungen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker

• SnoeiKoei
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 16:59

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Ik kom uit noordwest Friesland (omg. Franeker) en rijd normaal de kustroute naar Lauwersoog maar als iemand een lift nodig heeft vanaf bv Leeuwarden kan dat.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

• sys64738
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 19:10

sys64738

Moderator Foto & Video

Press play on tape

Ik vertrek op zaterdagmiddag al vanaf Alkmaar richting Schier. Heb al 1 medepassagier maar nog 2 plekken beschikbaar voor de route Alkmaar - Afsluitdijk - Lauwersoog.

Moet je dus wel even hotel of B&B regelen op het eiland (of in de buurt van de boot).

@gijspeijs | 500px | Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear

• Egocentrix
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 23:03

Egocentrix

Parttime zeurkous

Ik kom uit Enschede, maar als ik bij mijn ouders in Meppel overnacht moet de boot van half tien te halen zijn. Wel ben ik nog op zoek naar een lift van Groningen (of anders Meppel) naar Lauwersoog. Heeft @Nomad toevallig nog plek over? O-)

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

• P_de_B
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online
Ik ga niet mee hoor, maar hou er rekening mee dat de weg richting Lauwersoog vanaf Groningen voor Lauwersoog afgesloten is. Omrijden gaat via Zoutkamp en de Friese kant. Dat betekent ongeveer 15 min. extra reistijd. Zou sneu zijn als je daarvoor de boot mis.

/einde servicemededeling :)

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Ventieldopje
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 01:25

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Topicstarter
Ik ga maar even een B&B boeken in Groningen want met het OV is echt waardeloos als je daar al vroeg moet zijn. Ik zal zo mijn aanrvaag voor een ritje even aanpassen. Praktisch iedereen kan mij even oppikken als het goed is :Y)

@Nomad zou ik eventueel met jou mee kunnen rijden de laatste 5km? :+

[Voor 14% gewijzigd door Ventieldopje op 02-09-2019 13:34]

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

• Nomad

Nomad

a.k.a. Martijn

Egocentrix schreef op maandag 2 september 2019 @ 11:59:
Ik kom uit Enschede, maar als ik bij mijn ouders in Meppel overnacht moet de boot van half tien te halen zijn. Wel ben ik nog op zoek naar een lift van Groningen (of anders Meppel) naar Lauwersoog. Heeft @Nomad toevallig nog plek over? O-)
Ik heb volgens mij nog wel een plekje. Komt goed.
Ventieldopje schreef op maandag 2 september 2019 @ 13:29:
Ik ga maar even een B&B boeken in Groningen want met het OV is echt waardeloos als je daar al vroeg moet zijn. Ik zal zo mijn aanrvaag voor een ritje even aanpassen. Praktisch iedereen kan mij even oppikken als het goed is :Y)

@Nomad zou ik eventueel met jou mee kunnen rijden de laatste 5km? :+
Yes past ook nog :)

[Voor 35% gewijzigd door Nomad op 02-09-2019 16:28]

• Nomad

Nomad

a.k.a. Martijn

P_de_B schreef op maandag 2 september 2019 @ 12:14:
Ik ga niet mee hoor, maar hou er rekening mee dat de weg richting Lauwersoog vanaf Groningen voor Lauwersoog afgesloten is. Omrijden gaat via Zoutkamp en de Friese kant. Dat betekent ongeveer 15 min. extra reistijd. Zou sneu zijn als je daarvoor de boot mis.

/einde servicemededeling :)
Thanks voor de attente tip :). Ik kan hem alleen niet terugvinden op:
https://werkzaamheden.rij...nd=16-09-2019&submitted=1

Is het nog wel actueel ?

• P_de_B
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Egocentrix
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 23:03

Egocentrix

Parttime zeurkous

Even een update voor het overzicht: Blijkbaar had ik mijn huiswerk niet goed gedaan, en kun je niet voor negen uur 's ochtends in Groningen komen met de trein op zondag...

Ik heb inmiddels een lift van Pixeltje gebietst vanuit Meppel, en Nomad heeft een plek vrij :)

The above message has been encrypted using a quadruple ROT13-algorithm. --- Bad grammar makes me sic.

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

En voor de Tweakers die over de afsluitdijk komen: houd er rekening mee dat je zowel op de afsluitdijk zelf als bij Harlingen extra tijd moet incalculeren vanwege wegwerkzaamheden (minder rijbanen, lagere max snelheid). Vooral het stuk op de afsluitdijk is best lang en kost relatief veel tijd.

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 00:38

Gonadan

Admin Foto & Video
Wat was er bij Harlingen dan? Daar ben ik vandaag met zo'n 130 langs gekacheld. :?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Gonadan schreef op vrijdag 13 september 2019 @ 21:53:
Wat was er bij Harlingen dan? Daar ben ik vandaag met zo'n 130 langs gekacheld. :?
Niets meer blijkbaar, zag ik zaterdag ook al. Paar dagen eerder waren daar nog rijbanen dicht.

• Gonadan
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 00:38

Gonadan

Admin Foto & Video
SnoeiKoei schreef op maandag 16 september 2019 @ 08:52:
Niets meer blijkbaar, zag ik zaterdag ook al. Paar dagen eerder waren daar nog rijbanen dicht.
Nu ook weer, werkzaamheden middenscheiding. Zal wel alleen doordeweeks gebeuren.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee