Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Geen idee. Waar was dat precies?.oisyn schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:49:
Kreeg daarnet een melding van Chrome op mijn nieuwe telefoon dat gathering.tweakers.net mijn locatie wil weten. Waarom
Intentionally left blank
Ik weet niet of deze opmerking expres was, maar ik vond hem heel grappig
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
anandus schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:29:
[...]
offtopic:
Ik weet niet of deze opmerking expres was, maar ik vond hem heel grappig
Oh, wauw, ik kom echt niet meer bij. Een letterlijke LOL. Ik wilde na de OP reageren: "Hoezo, waar ben je dan?" en toen kwam crisp er overheen, toen had ik al "Ja, dat wil hij dus niet zeggen" staan maar toch niet verzonden.
Heerlijk dit!
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
[ Voor 8% gewijzigd door AW_Bos op 27-08-2019 20:50 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
The devil is in the details.
Verwijderd
Het is wel een compleet nieuwe laptop en dus nieuwe Chrome
in de tuin nog voor het donker werd
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ikzelf denk dan aan een advertentie of iets dergelijks. Maar ik zal even opletten of ik het hier ook krijg met geblokkeerde afgekochtte ad's
[ Voor 26% gewijzigd door AW_Bos op 27-08-2019 21:04 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ja, het vermoeden gaat dan inderdaad wel vrij snel uit naar een stoute banner. Het is dus ook handig om te weten of en wat voor banner er op dat moment getoond werd.AW_Bos schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:03:
Ik zie dit regelmatig wel eens op andere sites, en dan vaker niet dat dat ik het wel zie.
Ikzelf denk dan aan een advertentie of iets dergelijks. Maar ik zal even opletten of ik het hier ook krijg met geblokkeerde afgekochtte ad's.
Intentionally left blank
Gaat je dus niets aan!
Mijn post history
Maar ik heb dan weer een crew abo.crisp schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 21:07:
[...]
Ja, het vermoeden gaat dan inderdaad wel vrij snel uit naar een stoute banner. Het is dus ook handig om te weten of en wat voor banner er op dat moment getoond werd.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Alleen kunnen het geen ads zijn geweest, want ik heb een abo...
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Intentionally left blank