Soort versterker voor Sanyo plus Q25?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1246558

Topicstarter
Mijn vraag

Hallo iedereen...ik heb namelijk een draaitafel gekocht (Sanyo plus Q25). Welke (voor)versterker kan ik hier het beste voor gebruiken en moeten hierbij nog luidsprekers aangesloten worden?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:18
Platenspeler -> phono voorversterker -> line in* van versterker -> speakers

Welke phono pre je wilt is aan jou en wat je budget is.

Neem eens een kijkje in Het Grote Vinyl Topic Deel 3

* Als je versterker geen phono in heeft. Als er wel een phono in aanwezig is dan kan je de voorversterker weglaten.

[ Voor 21% gewijzigd door Bestla op 25-08-2019 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik kijk even in de Topic...hartelijk bedankt voor je snelle reactie! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Om dan ook de andere vraag te beantwoorden: een draaitafel heeft over het algemeen geen speakers ingebouwd. Als je geluid wilt hebben zal je speakers aan moeten schaffen. Over het algemeen heb je twee opties: actieve speakers of passieve speakers met een versterker. Welke je moet nemen is zo niet te zeggen. Er zijn duizenden zo niet tienduizenden combinaties die je kan maken. Alles hangt af van de wensen en het budget. Op deze vraag kan dan zo ook geen antwoord worden gegeven, daar zijn meer eisen voor nodig.

Zoals gezegd: let wel dat sommige versterkers (als je gaat voor passieve speakers) een Phono Ingang hebben en je dan dus geen losse Phono versterker hoeft te kopen. Ik zou dus eerst het totaalplaatje voor jezelf klaar hebben voordat je iets koopt wat je niet nodig blijkt te hebben.

Mocht je een topic willen openen voor welke speakers, versterker, er cetera kan dat in Consumentenelektronica Aankoopadvies

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Eveneens bedankt voor je hulp en jouw advies...dit neem ik zeker ter harte! ;)