Hallo allemaal en welkom in 'Hét 'casual gamer verzamel u hier' topic'
Waarom deze topic?
Nou, vroegah was ik iemand die elke dag achter de PC zat om te gamen, na school, na werk, noem maar op. Tegenwoordig is dat een stuk minder. Relatie, baan, privé leven, etc, etc... nemen allemaal tijd in beslag en daardoor heb ik er simpelweg minder tijd voor.
Maar dit neemt niet weg dat ik (on-line) gamen niet minder leuk ben gaan vinden, alleen kan ik mij niet meer zo vastleggen dat ik bij een clan ga of-zo en het 'random players gamen' ook wel PUG genaamd
is niet helemaal meer mijn ding. Nu ik wat op leeftijd begin te rakenEn toe begin te geven
heb ik gewoon geen zin meer in rage quitters.
Nu is er op GoT al een topic voor gamende papa's (en mama's). Ik ben wel getrouwd, maar geen vader Ook wel OK genoemd en ik geloof in inclusiviteit en niet exclusiviteit. Daarom wil ik onder het kopje 'casual gamer' een clubje oprichten
LET OP: Het is niet dat ik de gamende papa's (en mama's) topic/club wil bashen, dat is niet de bedoeling, maar aangezien ik daar niet bij mag(kan) horen...
Vind je jezelf een casual gamer? Dan mag je wat mij betreft gewoon mengen in deze topic, maar houd wel de volgende dingen in acht:
GAME ON!!!
Hieronder staan users en hun nicks, deze kan je in de desbetreffende platform 'frienden'
Als je er bij wil, tag mij dan met de gegevens en ik zet ze erbij!
Waarom deze topic?
Nou, vroegah was ik iemand die elke dag achter de PC zat om te gamen, na school, na werk, noem maar op. Tegenwoordig is dat een stuk minder. Relatie, baan, privé leven, etc, etc... nemen allemaal tijd in beslag en daardoor heb ik er simpelweg minder tijd voor.
Maar dit neemt niet weg dat ik (on-line) gamen niet minder leuk ben gaan vinden, alleen kan ik mij niet meer zo vastleggen dat ik bij een clan ga of-zo en het 'random players gamen' ook wel PUG genaamd
Nu is er op GoT al een topic voor gamende papa's (en mama's). Ik ben wel getrouwd, maar geen vader Ook wel OK genoemd en ik geloof in inclusiviteit en niet exclusiviteit. Daarom wil ik onder het kopje 'casual gamer' een clubje oprichten
LET OP: Het is niet dat ik de gamende papa's (en mama's) topic/club wil bashen, dat is niet de bedoeling, maar aangezien ik daar niet bij mag(kan) horen...
Vind je jezelf een casual gamer? Dan mag je wat mij betreft gewoon mengen in deze topic, maar houd wel de volgende dingen in acht:
- Respecteer iedereen, niet iedereen denkt en handelt zoals jij.
- We zijn casual gamers, als je tijdens een online game sessie weg moet, doe dat dan in overleg en hou daar ook rekening mee.
- Een goed gesprek juich ik alleen maar toe, maar wees voorzichtig met geloofsovertuiging en politieke thema's. De eerste regel komt dan heel snel om de hoek kijken.
- Niemand is u, iedereen is je en jij
Dat leeftijd toegeven blijft een dingetje
- Elk spel is welkom!
GAME ON!!!
Hieronder staan users en hun nicks, deze kan je in de desbetreffende platform 'frienden'
Als je er bij wil, tag mij dan met de gegevens en ik zet ze erbij!
user | Steam | Origin | Epic | Blizzard | Uplay | Bethesda | PSN | XboX | Switch |
@Vuikie | Test_Nuke | TestNuke | TestNuke | T3stNuk3#2233 | |||||
@BLACKfm | OMEGA-ThundeR | OMEGA-ThundeR | |||||||
@GRDavies75 | GRDavies | GRDavies | GRDavies#2638 | GRDavies75 | GRDavies | GRDavies | |||
@Mistacal | Rapidorg | Rapidorg | Mistacal | ||||||
@Bas170 | Rimfire | Bas170 | FoShizzle#21720 | BW170 | Bas170 | ||||
@Knee-Buckler | BennyBlanco0(IwAnNn) | ||||||||
@idef1x | idef1x | ||||||||
@xPhantom | xPhantomNL | xPhantomNLx | xPhantomNL | Bethesda | xPhantomNL | SW-4893-4158-4696 | |||
@ResuCigam | Resu | ResuCigam | ResuCigam |
[ Voor 38% gewijzigd door Vuikie op 09-09-2019 13:36 ]