Afgelopen maandag een email ontvangen van belsimpel dat de leverdatum van de 10+ bekend was en dat zou vandaag zijn.
Helaas geen tracking nummer ontvangen en ook geen update, enige wat er op de order pagina staat is dat ze wachten op levering van de toestellen.
Op de site van Tele2 staat nu levertijd 4+ weken dus dat beloofd helaas niet veel goeds

Pre order is geplaatst op 13-8 voor een 256 Aura Glow met 2 jarig verlenging Tele2.
Vandaag maar eens bellen of er enig zicht is wanneer het toestel dan wel geleverd gaat worden.
*Update*
Ze weten niet wanneer de telefoon binnenkomt en betreuren het dat er geen duidelijke update is geweest dat de bestelde telefoon niet geleverd gaat worden vandaag.
Vanuit Tele2 is er geen enkele update geweest waarom de toestellen gister niet geleverd zijn aan belsimpel.
Ik heb € 15 tegoed gekregen welke ik heb gebruikt voor een clear view cover welke ik sowieso al wilde aanschaffen. Dat scheelt toch weer iets.
*Update*
Geen update email ontvangen maar op de order pagina staat nu levering zaterdag.
*Update*
Toestellen zijn toch vandaag binnen gekomen maar helaas is de aanvraag afgekeurd door Tele2
Of ik nu even een nieuwe bestelling wil plaatsen met hoger eenmalige toestel betaling en verlies van de preorder aktie.
Ik wacht wel tot de toestellen een paar honderd euro zijn gezakt in prijs.
[
Voor 44% gewijzigd door
SteveV op 05-09-2019 19:31
. Reden: Updates ]