https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||
Inmiddels is de prijs ook al gedaald naar 943 euro bij mobiel.nl, laagste prijs hier volgens tweakers.
Oeh, dat klinkt interessant! Ik ben nog steeds het juiste moment af het wachten om te bestellen, hopelijk komt deze actie ook via Vodafone F&F, dan ga ik direct bestellen.Firehuntah schreef op maandag 7 oktober 2019 @ 20:54:
Vanaf vandaag nieuwe promotie vanuit Samsung. Gratis wireless charger en wireless battery pack erbij t.w.v. 139 euro. Betere actie dan de inruilactie die ze hadden toen die uit kwam. Daar had ik helemaal niks aan met mijn Note 8. Dit zijn tenminste bruikbare dingen die je erbij krijgt.
Inmiddels is de prijs ook al gedaald naar 943 euro bij mobiel.nl, laagste prijs hier volgens tweakers.Heb hem nu besteld, krijg hem morgen als het goed is. Ook meteen maar een hoesje en de Dex Pad besteld. Met de Note 8 al eens geprobeerd om hiermee mijn pc te vervangen maar was toen nog niet zo heel geweldig. Nu met de Note 10+, nieuwste Dex versie en meer bruikbare apps ziet het er veel beter uit dus ik waag nog eens een poging.
Edit-
Van de Vodafone site i.v.m. de actie met de chargers:
Je kunt je tot en met 18 augustus 2019 registreren
[ Voor 6% gewijzigd door metallicattim op 08-10-2019 11:51 ]

[ Voor 3% gewijzigd door metallicattim op 10-10-2019 09:05 ]
En de zwarte uitvoering 855.00 euro
[ Voor 58% gewijzigd door Von Henkel op 09-11-2019 12:25 ]
10+ besteld bij gsmweb.nl maar dus mooi pech, ze communiceren niet én ze leveren niet.
Bestelling geannuleerd, maar daar gisteren pas een bevestiging van gehad, dus te laat om elders te bestellen. Kortom, niets bestellen bij gsmweb...
Top bedankt, net gekocht daar.Noresponse schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:07:
note 10+ nu in de aanbieding bij Coolblue voor 829,00 -Mooie prijs
[Battle.net: Forsaken#22243]
[ Voor 6% gewijzigd door Noresponse op 18-02-2020 19:56 ]
De note 10+ is dan 837,- (uitgezonderd blue aura, die is duurder).
Zoek nog naar betere aanbiedingen maar tenzij ik nog een poos wil wachten denk ik de goedkoopste nu te vinden.
Edit: zie nu voor 799,- bij amazon.de, maakt Duits of NL model nog iets uit?
Heeft ook nog 36 maanden garantie ipv 24 maanden.
[ Voor 37% gewijzigd door tismij op 01-03-2020 16:33 ]
It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.
6XZ9A8Q
Ik weet niet hoe lang die code nog geldig is.
https://www.samsung.com/nl/store/ingmobiel/login/
Samsung Galaxy S23 ultra 512gb phantom black