Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een nieuwe tv van 65 of 75 inch met een geluidoplossing.
Wat is je budget?
Max budget van 5000. minder is natuurlijk altijd beter.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Voetbal kijken, films en series van netflix. Daarnaast af en toe muziek luisteren.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik heb zelf al even research gedaan bij de plaatselijke media markt en heb verschillende modellen gezien van het merk Samsung en Sony. De Samsung schermen zijn vaak Qled waarbij Sony kiest voor OLED. Ik zag erg grote wisselingen in de prijzen die worden gevraagd voor de modellen kijkende naar het formaat van de tv's.
pricewatch: Samsung 75Q70R Zwart
pricewatch: Sony KD-65AF8 Zwart
Als geluidsoplossing zat ik zelf aan Sonos te denken. De set die ik bij elkaar zoek is namelijk voor mijn moeder, die het liefst niet te veel poespas heeft en het moet gemakkelijk in gebruik zijn. Hierdoor denk ik dat het werken met losse speakers en receiver niet handig gaat zijn.
De Sonos oplossing zou dan waarschijnlijk de playbar worden.
pricewatch: Sonos Playbar
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Hoe komt het dat er toch nog zulke grote verschillen zijn in prijs wat betreft de verschillende formaten? sommige 65 inch varianten zijn bijna net zo duur als de 75 inch varianten. Daarnaast ben ik benieuwd wat jullie aanraden. Oled of Qled en welk merk er voorkeur heeft.
Als er vragen zijn dan hoor ik het graag en ik ben benieuwd naar jullie hulp!
Ik zoek een?
Een nieuwe tv van 65 of 75 inch met een geluidoplossing.
Wat is je budget?
Max budget van 5000. minder is natuurlijk altijd beter.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?
Voetbal kijken, films en series van netflix. Daarnaast af en toe muziek luisteren.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik heb zelf al even research gedaan bij de plaatselijke media markt en heb verschillende modellen gezien van het merk Samsung en Sony. De Samsung schermen zijn vaak Qled waarbij Sony kiest voor OLED. Ik zag erg grote wisselingen in de prijzen die worden gevraagd voor de modellen kijkende naar het formaat van de tv's.
pricewatch: Samsung 75Q70R Zwart
pricewatch: Sony KD-65AF8 Zwart
Als geluidsoplossing zat ik zelf aan Sonos te denken. De set die ik bij elkaar zoek is namelijk voor mijn moeder, die het liefst niet te veel poespas heeft en het moet gemakkelijk in gebruik zijn. Hierdoor denk ik dat het werken met losse speakers en receiver niet handig gaat zijn.
De Sonos oplossing zou dan waarschijnlijk de playbar worden.
pricewatch: Sonos Playbar
Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Hoe komt het dat er toch nog zulke grote verschillen zijn in prijs wat betreft de verschillende formaten? sommige 65 inch varianten zijn bijna net zo duur als de 75 inch varianten. Daarnaast ben ik benieuwd wat jullie aanraden. Oled of Qled en welk merk er voorkeur heeft.
Als er vragen zijn dan hoor ik het graag en ik ben benieuwd naar jullie hulp!