gezocht gratiz prog. om cpu temp. te registreren

Pagina: 1
Acties:

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-11 13:52
gezocht gratis programma om cpu temperatuur mee te registreren

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Motherboard Monitor, staat wel in de meuktracker van t.net.

Je had ook even zelf kunnen zoeken natuurlijk.

• Nikel
  • Niet online
Ik bedoelde update tracker ipv meuktracker geloof ik.

• hilbren
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-11 13:52
had ik nog nooit gebruikt, bedankt

• Nikel
  • Niet online
Dan zal ie zo wel op slot gaan...

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op zondag 29 juli 2001 17:13 schreef Nikel het volgende:
Dan zal ie zo wel op slot gaan...
yep

stond al in SU

• Nikel
  • Niet online
Nou, waar blijft ie dan? :)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op zondag 29 juli 2001 17:16 schreef Nikel het volgende:
Nou, waar blijft ie dan? :)
mogen de modjes ook ff hun biertje op drinken :)

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Hoi,

Allereerst moet ik kwijt dat mijn verbazing erg groot is als ik kijk naar de datum waarop de topicstarter is geregistreerd. Komt hier namelijk al enige maanden (sinds september 2000). Ik kan dan ook haast niet begrijpen waarom dit topic is gestart /deze vraag hier nogmaals voorbij komt. Als je hier al enige tijd rondhangt zou je IMO de faq al wel eens doorgelezen moeten hebben, en laten we het dan over search nog maar niet hebben.... deze vraag had je namelijk makkelijk & snel kunnen beantwoorden door [search] te gebruiken... jammer dat het dan toch zo ver heeft moeten komen.... waarom niet gewoon even snel & simpel [search] gebruikt? Waarom moet dit eindigen met een slotje? Ik haat slotjes, maar schijnbaar is het nodig? Jammer.... teleurgesteld.... in [forum=15] staat een topic (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/193901) met als onderwerp "[GoT] volgens verschillende users steeds minder..." en jah, als ik dit dan zo weer zie.... idd. het wordt steeds minder... mensen die de faq niet doorlezen + search gewoon niet willen gebruiken.

;(

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Is ie bij deze dicht.

edit:
Bulldog vraagt of ie nog reactie mag hebben dus daarom gaat topic nog even open.

• Sir_Joachim
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Op zondag 29 juli 2001 17:18 schreef Bulldog het volgende:
Hoi,

Allereerst moet ik kwijt dat mijn verbazig erg groot is als ik kijk naar de datum waarop de topicstarter is geregistreerd. Komt hier namelijk al enige maanden (sinds september 2000). Ik kan dan ook haast niet begrijpen waarom dit topic is gestart /deze vraag hier nogmaals voorbij komt. Als je hier al enige tijd rondhangt zou je IMO de faq al wel eens doorgelezen moeten hebben, en laten we het dan over search nog maar niet hebben.... deze vraag had je namelijk makkelijk & snel kunnen beantwoorden door [search] te gegruiken... jammer dat het dan toch zo ver heeft moeten komen.... waarom niet gewoon even snel & simpel [search] gebruikt? Waarom moet dit eindigen met een slotje? Ik haat slotjes, maar schijnbaar is het nodig? Jammer.... teleurgesteld.... in [forum=15] staat een topic (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/193901) met als onderwerp "[GoT] volgens verschillende users steeds minder..." en jah, als ik dit dan zo weer zie.... idd. het wordt steeds minder... mensen die de faq niet doorlezen + search gewoon niet willen gebruiken.

;(
Dit is idd een vraag die net als vele andere met de Search beantwoord had kunnen worden. Maar je hebt er zo leuk over dat dit geregeld langs komt maar wie zegt dat hij het GoT altijd leest?? er zijn waarschijnlijk genoeg mensen die hier alleen maar een acount hebben om zo nu en dan een probleem te posten en er verder nooit kijken...

Maarja, dat neemt niet weg dat dit idd een typische search vraag was :)

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Op zondag 29 juli 2001 17:29 schreef Sir_Joachim het volgende:
maar wie zegt dat hij het GoT altijd leest?

mensen die hier alleen maar een account hebben om zo nu en dan een probleem te posten en er verder nooit kijken...
Als ik zo eens naar het profile van de topicstarter kijk is dat in dit geval absoluut niet van toepassing. Het is een gebruiker die hier met enige regelmaat toch wel even langs komt (toch wel elke week, iig. dan een reactie achterlaar.) en niet alleen zelf topics opent (ook met enige regelmaat..) maar zelf ook in diverse andere topics helpt /zijn bijdrage levert.

Als je bovenstaande dus eens overdenkt is het haast wel logisch dat je het woord "faq" wel voorbij hebt moeten zien komen + hetzelfde geldt voor [search]. IMO is dit niet een gebruik die hier alleen komt om zo nu en dan alleen zijn eigen probleem te posten en verder niets (mijn verbazing is daarom ook zo groot...).
Maarja, dat neemt niet weg dat dit idd een typische search vraag was :)
Dat was het sowieso :).

Edit: Verplaatst naar [forum=15] :).
Pagina: 1