putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Ik denk dat je de hele tijd interrupted wordt (door zijn grote hoeveelheid damage kom je in een stunlock, zoals dat heet) of dat je teveel blocked (blocklock, heb je veel punten in weapon block of hoe die skill ook heet?)
Verwijderd
zorg dat je minimaal 85% hit ratio hebt. dat is dus tegen normale gastjes (niet unique bosses enzo) > 90%.Op donderdag 09 augustus 2001 12:03 schreef Infinitive het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een probl met LoD:
Ik met m'n lvl 30 Assasin tegen diablo, maar ondanks dat ik meer dan 60% kans heb hem te raken sla ik constant mis.
Weet iemand waar dat te maken mee heeft? De lengte van je claw wapens ofzo, want bij andere grote vijanden merk ik het ook. En wat kan je er tegen doen, want het was haast onmogelijk diablo te verslaan (en straks baal word dan een ramp) - de eerste keer dat ik al m'n potions heb op moeten gebruiken...
(ik speelde vroeger met een necromancer en dan gebruikte je je hand-wapen eigenlijk nooit...)
zelf probeer ik altijd 95% hit ratio te hebben tegen normale units (geen uniques, bosses enzo). tot nog toe lukt dat aardig.
martialraider lvl 31 assassin europe
Diablo is in de xpack 10 x zo sterk gewordenOp donderdag 09 augustus 2001 12:03 schreef Infinitive het volgende:
Ik heb trouwens ook nog een probl met LoD:
Ik met m'n lvl 30 Assasin tegen diablo, maar ondanks dat ik meer dan 60% kans heb hem te raken sla ik constant mis.
Weet iemand waar dat te maken mee heeft? De lengte van je claw wapens ofzo, want bij andere grote vijanden merk ik het ook. En wat kan je er tegen doen, want het was haast onmogelijk diablo te verslaan (en straks baal word dan een ramp) - de eerste keer dat ik al m'n potions heb op moeten gebruiken...
(ik speelde vroeger met een necromancer en dan gebruikte je je hand-wapen eigenlijk nooit...)
En meer dan 50% van je hits zullen niet raken.. His defense is hellahigh!
Hij is nu idd een hele bitch om te verslaan, vooral voor de assassin.. Ik zou zeggen, team with someone on D..
Verwijderd
heb ik ook gedaanOp donderdag 09 augustus 2001 12:07 schreef Shade het volgende:
[..]
Diablo is in de xpack 10 x zo sterk geworden
Hij is nu idd een hele bitch om te verslaan, vooral voor de assassin.. Ik zou zeggen, team with someone on D..
Like I did.. he Shade ?Op donderdag 09 augustus 2001 12:07 schreef Shade het volgende:
[..]
Diablo is in de xpack 10 x zo sterk geworden
I want to live forever, so far.. so good.
LoL jij bent minstens ehmm ff denken, meer dan 10 x doodgegaanOp donderdag 09 augustus 2001 12:11 schreef Warbringer het volgende:
[..]
Like I did.. he Shade ?
Door die kut stun lock, en dan met claw block blijven hangen...Op donderdag 09 augustus 2001 12:12 schreef Shade het volgende:
[..]
LoL jij bent minstens ehmm ff denken, meer dan 10 x doodgegaan
en 43 vitality is ook niet echt euhm goed ..Op donderdag 09 augustus 2001 12:14 schreef Warbringer het volgende:
[..]
Door die kut stun lock, en dan met claw block blijven hangen...
Maareh speelt er hier iemand ook hardcore?
Met m'n necromancer heeft hij in normal eens een kruisboog voor een amazon neergelegt (+2 to skill leves/+3 to skill blabla/+1 to skill blabla2/fastest attackspeed/enhanded damage) en voor een sorceress (op nightmare) een keer een staf (+2 to skill levels en nog drie keer bij andere skills erbij, fastest cast rate).
Maar goed, sinds ik een shadow-warrior kon oproepen (en nu een shadow-master) is het spelen wel een stuk leuker geworden.
Iemand nog tips voor de assasin? Ik heb nu vooral wat punten in de wapens passive, een puntje in blocken met twee class-wapens, xplosive kick en chargup damage en lifestealing (vooral dat laatste werd bijna m'n dood bij dialbo, ik heb niet zoveel hp omdat ik dat nooit echt nodig had (als m'n hp onder de 75% zat switchte ik naar life-stealing - handig dat wapen switch knopje), maar diablo raakte ik niet echt dus daar ging m'n health...).
Heb je nog wat aan die traps (ik heb daar geen punten in gestoken)?
Hardcore ga ik niet eens proberen... dan moet je volgens mij echt goed in teamverband spelen... met een of twee personen lukt dat volgens mij niet echt.
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Ik weet allemaal niet meer wat D achterlaat enzo, wel een unique gnarled staff gisteren.. Maarja, die was kloteOp donderdag 09 augustus 2001 12:18 schreef Infinitive het volgende:
Hij (diablo) liet mij mij geen eens leuke spullen achter (maar goed, ik speel natuurlijk nog op normal).
Met m'n necromancer heeft hij in normal eens een kruisboog voor een amazon neergelegt (+2 to skill leves/+3 to skill blabla/+1 to skill blabla2/fastest attackspeed/enhanded damage) en voor een sorceress (op nightmare) een keer een staf (+2 to skill levels en nog drie keer bij andere skills erbij, fastest cast rate).
Maar goed, sinds ik een shadow-warrior kon oproepen (en nu een shadow-master) is het spelen wel een stuk leuker geworden.
Iemand nog tips voor de assasin? Ik heb nu vooral wat punten in de wapens passive, een puntje in blocken met twee class-wapens, xplosive kick en chargup damage en lifestealing (vooral dat laatste werd bijna m'n dood bij dialbo, ik heb niet zoveel hp omdat ik dat nooit echt nodig had (als m'n hp onder de 75% zat switchte ik naar life-stealing - handig dat wapen switch knopje), maar diablo raakte ik niet echt dus daar ging m'n health...).
Heb je nog wat aan die traps (ik heb daar geen punten in gestoken)?
Hardcore ga ik niet eens proberen... dan moet je volgens mij echt goed in teamverband spelen... met een of twee personen lukt dat volgens mij niet echt.
Traps dishen niet zoveel schade uit en dat is jammer, want in NM/hell heb je er nix aan..
Wat ik ook merkte is als ik drie keer charge up met mijn cobra strike en dan dragon flight, dat ik veeeeeel meer leech dan met mijn gewone attack.. Dus hoe meer schade, hoe meer leech van cobra strike..
Gooi ook wat punten in MIndblast (voor als je ooit gaat duelen of voor crowd control, want crowd control heeft een assassin bijna niet..)
Je doet dan een stuk meer schade en drain je ook nog meer dan 3 charges van cobra strike.
als je alleen life nodig hebt is 1x cobra strike 2x tiger natuurlijk nog een stuk beter..
Je kan meer dan 3 charges tegelijk hebben hoorOp donderdag 09 augustus 2001 12:27 schreef frim het volgende:
veel beter is om 2x cobra strike te doen en 1x tiger strike of hoe die ook heet.
Je doet dan een stuk meer schade en drain je ook nog meer dan 3 charges van cobra strike.
als je alleen life nodig hebt is 1x cobra strike 2x tiger natuurlijk nog een stuk beter..
Als ik tegen super uniques vecht dat doe ik 3 tiger strike charges (wit) en 3 Cobra stikes (groen) en dan HOPPA! max damage & Life+mana steal!
Ik nam 3 charges even als voorbeeld omdat de post waarop ik reageerde ook 3 charges gebruikte, en dat je dan ter vergelijking een stuk beter zou uitkomen.
dus ook op NM level etc?
sorcs krijgen moeite met de immunities, amazones kunnen ingesloten worden, necro's = Curse bitches.. barbs kunnen niks tegen Physical immunity..
Druid dan? Pally ? of wat ?
Verwijderd
since v1.08 hebben veel dingen immunities.Op donderdag 09 augustus 2001 16:56 schreef Warbringer het volgende:
Met welke char kun je op realms goed vooruit?
dus ook op NM level etc?
sorcs krijgen moeite met de immunities, amazones kunnen ingesloten worden, necro's = Curse bitches.. barbs kunnen niks tegen Physical immunity..
Druid dan? Pally ? of wat ?
ik heb t idee dat de assassin en de druid, die beide physical en elemental damage in best wel hoge mate (in vergelijking met de sorc) kunnen uitdelen, in het voordeel zijn als het aankomt op hell difficulty. maar k kan er naast zitten , ben tenslotte nog maar lvl31 asn act5/normal
Met Closed Battle.net wordt je character toch op de servers van Blizzard bewaard? Hoe kan het dan dat er in de Diablo II subdirectory "Save" bestanden staat van mijn Closed Battle.net character?
Je echte character file, die maar een paar kb groot is, wordt wel op de server opgeslagen
alles wat van enig belang is staat bij blizzard op de server om hackings tegen te gaanOp donderdag 09 augustus 2001 17:41 schreef VincentB het volgende:
Even een vraagje die mij in dit topique wel op z'n plaats lijkt:
Met Closed Battle.net wordt je character toch op de servers van Blizzard bewaard? Hoe kan het dan dat er in de Diablo II subdirectory "Save" bestanden staat van mijn Closed Battle.net character?
de blizzard server char file is altijd degene waartegen jouw char gespiegeld wordt.
Verwijderd
Als je dartegenover lvl 10 was ofzo
(Oja gister ff alle bosses van normal tot hell gedaan, nog alleen BAAL nu, deed met zo'n groep mee 359% mf, helaas ging die na normal bosses weg.... En die ass, lvl 17 (voor wie we het deden) is nu dus Hell Act5, geëindigd op lvl 20
Me PvP (Player VS Player) sorc gaat aardig, orb lvl 20, nog 4 te gaan das me max (+4 van items) en dan ff sparen om te kijken hoe goed firewall in de volgende patch is, als hij nog goed is alles daarin (kannik ook lvlen op hell
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
ik was lvl 32 en de andere 4 in mijn party ook zo ongeveer. ik kwam er pas achter toen ik points ging verdelen. want ik had er al 5 verdeeld, en toen zag ik pas dat er nog 5 waren, dus ik skill points checken, en daar had ik er 2 van.Op vrijdag 10 augustus 2001 11:37 schreef Flapmo het volgende:
Ligt er helemaal aan welk lvl je was, tis niet onmogelijk, wel onwaarschijnlijk als je zo zeg maar rond lvl 30 zit.
Firewall in hell.. Misschien als je steeds de bloody foothills wilt doen ja..Op vrijdag 10 augustus 2001 11:37 schreef Flapmo het volgende:
Ligt er helemaal aan welk lvl je was, tis niet onmogelijk, wel onwaarschijnlijk als je zo zeg maar rond lvl 30 zit.
Als je dartegenover lvl 10 was ofzo
(Oja gister ff alle bosses van normal tot hell gedaan, nog alleen BAAL nu, deed met zo'n groep mee 359% mf, helaas ging die na normal bosses weg.... En die ass, lvl 17 (voor wie we het deden) is nu dus Hell Act5, geëindigd op lvl 20)
Me PvP (Player VS Player) sorc gaat aardig, orb lvl 20, nog 4 te gaan das me max (+4 van items) en dan ff sparen om te kijken hoe goed firewall in de volgende patch is, als hij nog goed is alles daarin (kannik ook lvlen op hell) en anders in hydra pompen, thunderstorm is ook handig voor PvP. Keuzes............
In normal moet je minstens 20 zijn voor de xp, nm 40 en hell 60.
Verwijderd
juist..zou een mooie boel zijn. lekker in een party die the ancients killed en jij daarna ineens tig lvl ups.Op vrijdag 10 augustus 2001 13:34 schreef frim het volgende:
als je level 10 bent krijg je GEEN xp van de ancients.
In normal moet je minstens 20 zijn voor de xp, nm 40 en hell 60.
maar in normal met lvl20 krijg je denk ik niet de volle exp.
Verwijderd
k denk dat ik dan nog maar een paar keer langs the ancients ga danOp vrijdag 10 augustus 2001 13:48 schreef frim het volgende:
jawel, het is een vast bedrag, iets in de 7 miljoen of zo. als je level 20+ bent krijg je dat, het maakt niks uit welk level je verder bent, zolang je maar 20+ bent
alhoewel me assassin nu al wel lvl 40 is ondertussen
Erm, je krijgt maar 1 x die Exp HoorOp vrijdag 10 augustus 2001 15:12 schreef DarthRaider het volgende:
[..]
k denk dat ik dan nog maar een paar keer langs the ancients ga dan
alhoewel me assassin nu al wel lvl 40 is ondertussen
Als je het nu weer gaat doen krijg je... niks...
Verwijderd
oh..damn ..da's nou jammer.. maar eh.. als ik naar baal wil, moet ik toch weer langs the ancients of hoeft dat nu niet meer?Op vrijdag 10 augustus 2001 15:31 schreef Shade het volgende:
[..]
Erm, je krijgt maar 1 x die Exp Hoor
Als je het nu weer gaat doen krijg je... niks...
euhm.. volgens mij kun je de creatures wel killen, maar de quest bonussen (in dit geval dus EXP) krijg je niet..Op vrijdag 10 augustus 2001 15:33 schreef DarthRaider het volgende:
[..]
oh..damn ..da's nou jammer.. maar eh.. als ik naar baal wil, moet ik toch weer langs the ancients of hoeft dat nu niet meer?
En waar ik ziek van wordt de laatste tijd, is het vele cheaten op closed, echt niet leuk meer.
En waar blijft die patch
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ja het cheaten op close is wel erg irritant met mensen die autograbbers hebben (picken automatisch alle rares/sets/unique sop) en de maphack (kun je hele map zien en ook krijg je de monsters dan op je map te zien).
Ook erg irritant zijn die newbies die dan 3000 x 1 gold op de grond gaan droppen en denken dat ze stoer zijn
Hmm, das wel minder, ik dacht dat cheaten op closed niet kon. Kunnen ze dit soort dingen met een patch verhelpen?Op vrijdag 10 augustus 2001 16:51 schreef frim het volgende:
Ja het cheaten op close is wel erg irritant met mensen die autograbbers hebben (picken automatisch alle rares/sets/unique sop) en de maphack (kun je hele map zien en ook krijg je de monsters dan op je map te zien).
Er worden packets naar je diablo client gesturud met "hier is een .. gedropped".
Dit kunne ze niet verhelpen, en dus is het altijd mogelijk omde packets te onderscheppen en een reply te sturen van "wow, cool, een soj, ik pak hem op"
Balen... maar ik neem aan dat dit alleen werkt als zo'n character in de buurt van het item staat? Dus niet dat als er een heel stuk verder een soj valt, hij deze oppikt?Op vrijdag 10 augustus 2001 16:56 schreef frim het volgende:
de maphack misschien wel, maar de itemgrabber NOOIT.
Er worden packets naar je diablo client gesturud met "hier is een .. gedropped".
Dit kunne ze niet verhelpen, en dus is het altijd mogelijk omde packets te onderscheppen en een reply te sturen van "wow, cool, een soj, ik pak hem op"
Trouwens, ik ben nu een necro met level 25, in welke act moet ik nu zijn voor de meeste experience? Ik heb wel zo'n XP calculator, maar daar word ik eerlijk gezegd niet echt wijzer van...
Verwijderd
En een sorc met Firewall op slvl 22 kan zeker meer spelen dan de bloody foothills, vereist alleen beetje tergend veel vingerwerk... Orb, firewall, teleport en static combo
en je kan altijd nog gaan teamen met iemand anders
Ik zit nu in act II, is het tijd om snel verder te gaan naar act III of heeft het zin nog even rond te hangen, misschien wat experience halen in de Arcane Sanctuary?Op vrijdag 10 augustus 2001 17:51 schreef Pjemco het volgende:
in act 5 is verreweg het meeste exxp te halen... maar of je daar iemand dood kan krijgen is een tweede
En een sorc met Firewall op slvl 22 kan zeker meer spelen dan de bloody foothills, vereist alleen beetje tergend veel vingerwerk... Orb, firewall, teleport en static combo
en je kan altijd nog gaan teamen met iemand anders
Als je als level 25 naar act5 gaat, krijg je maar 5% van de xp van de monsters dan dat je zou krijgen als je level 40 was. nogal een verschil.
De itemgrabber loopt ook naar een item toe geloof, ongeveer in het bereik van het scherm waar je bent, maar dat weet ik niet zeker..
Gisteren met 4 man op een LAN Act 5 NM doorgelopen, toen we bij Baal kwamen hadden we een Lvl 63 Ama, Lvl 55 Sor, Lvl 52 Druid en een Lvl 52 Pal. OK, wij dus netjes allemaal die poort door, lopen richting Baal en voordat er ook maar iemand in de buurt is, is Baal dood! Er was 1 pijl geschoten en 1x Static Field gebruikt, en hij was dood!
Klopt niet helemaal denk ik, maar ja, we kunnen nu al allemaal de Hell in
If nothing is written below, I was the last to reply...
Verwijderd
trouwens, nog mensen die een +1 paladin combat skills charm nodig hebben?
Verwijderd
Ik vind de Choas sanctuary en Worldstone keep doorwandelen moeilijker (lees:irritanter) dan de hele boss kill..
En ik blijf erbij, in act 5 schiet je echt ontzettend snel omhoog, ook al is je lvl te laag... En dr worden betere items gedropped dan in act IV
Verwijderd
Helemaal mee eens, lvl 22 Frozen orb en lvl 22 firewall....Op vrijdag 10 augustus 2001 20:37 schreef Urios het volgende:
Dat mensen het hebben over dat sorcs niet meer zo goed zijn op hell mode door al die imunes klopt eigenlijk niet echt.. zoals.. kijk eens naar der ladder 90% daarvan is sorceress, en omdat het nu zo snel lvlt kan je 2 skill trees gebruiken. Als je een beest tegen komt dat imune tegen jou main skill is (bijvoorbeeld nova) dan grijp je gewoon je second skill (bijvoorbeeld hydra) en et is alsnog eaz slopen
Je lacht je helemaal kapot, en imunes zijn niet echt een ramp... ook omdat ice mastery de damage piercing maakt
wie in een (1) skill tree rondhangt verdient het sowieso niet om in hell te komen
Verwijderd
heb eerst nog op een lan diablo op nightmare gedaan, met zijn 2e allebij lvl 50 druid (werewolf) gingen de hele tijd dood, maar heb me wel dood gelachen
Verwijderd
vind em beetje overpowered en et geeft echt dikke fps drop voor mensen om je heen
Ik heb nu een nova/hydra sorc lvl 81 en ik meot zeggen dat dat best wel lekker speelt
en ook nog beetje actie omdat je er eerst tussenin teleport 3 keer static en dan nova casten
en als je lightning imunes tegenkomt gewoon hydra casten, wel beetje jammer als je een boss tegenkomt met lightning en fire imune, maarja.. daar hebben we ons barb mercje voor met 1000 damage
Verwijderd
Altijd leuk om wat tactieken te bespreken
MAAR: in je eentje is diablo ook niet moeilijk, tis alleen moeilijk ok er te komen (chaos santuary zit vol met irri imunes) en kost een beetje veel tijd
Piercing werkt alleen tegen resistance. Monsters die immune zijn, blijven immune, ook al heb je slvl 30 mastery. Maar met een aardige barb voor je kom je als sorc altijd wel een heel eind.Op vrijdag 10 augustus 2001 20:44 schreef Pjemco het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, lvl 22 Frozen orb en lvl 22 firewall....
Je lacht je helemaal kapot, en imunes zijn niet echt een ramp... ook omdat ice mastery de damage piercing maakt
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
Echt elk 10-jarig kind loopt met een sorc rond te rennen, echt geen flikker aan.
En in Hell heet 9 van de 10 games Bloodyexp1-99, Sorconly1-99, echt triest gewoon
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
als ik met me Barb of Ama speel ally ik altijd met een sorc om aan mucho exp te komen
En dan heb jij fun gehad???Op zaterdag 11 augustus 2001 11:38 schreef Urios het volgende:
Sorc=Handig
als ik met me Barb of Ama speel ally ik altijd met een sorc om aan mucho exp te komen
I would be bored out of my mind..
Ik wil zelf ook een piece of the action..
iceorb, en firewall gebruik ik dan voornamelijk om de aftocht te dekken enzo
maar speel nu eigenlijk alleen nog maar druid
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
1. Welke character heerst in hell?
2-1. Ik speel niet over internet, welke character kan ik het beste kiezen?
2-2. Hoe kan ik mijn skill points het beste verdelen voor deze class?
2-3. Hoe kan ik mijn strength, dexterity, vitality en energy points het beste verdelen voor deze class?
2-4. Heeft iemand een link naar een goede guide voor deze class?
Alvast bedankt.
Verwijderd
Verwijderd
Met mijn Bowa en s/s Barb gaat het mij eerder om snel lvl-uppen omdat ik ze vooral voor Duellen gebruik, daar haal ik me fun wel uitOp zaterdag 11 augustus 2001 11:58 schreef Shade het volgende:
[..]
En dan heb jij fun gehad???
I would be bored out of my mind..
Ik wil zelf ook een piece of the action..
Verwijderd
Feit is wel dat je als je een game ingaat om een beetje te expen, je met een sorc ongeveer 7 minuten over de "bloody foothills" doet... Dus vandaar dat er veel "sorconly" games zijn
Ik ben voor de gein ook eens (single player) met een sorceress begonnnen, maar hoe doe je dat in ACT4 tegen de Oblivian nights die fire, lightning en cold immune zijn? Dan heb je daar toch als sorceress geen enkele spreuk daar tegen?Dat mensen het hebben over dat sorcs niet meer zo goed zijn op hell mode door al die imunes klopt eigenlijk niet echt..
Als newbie-sorceress (level 6) moet ik wel zeggen dat ze nogal langzaam start... ze loopt heel erg traag en heeft een gigantisch gebrek aan stamina. Maar goed, dat zal wel komen omdat ik de assasin gewend ben
Met de assasin gaat het trouwens ook wel snel, je loopt naar een groepje vijanden toe, slaat drie keer (charge up bonus damage) en dan zo'n fireschop en het hele zaakje ligt plat. Alleen straks in nightmare en hell wordt het uitkijken voor al die immunities tegen fire... ;'(
(dat er resistances waren ok, maar dat van die immunities vond ik toch niet zo'n goed idee...)
Kwam nog een leuk bugje tegen toen ik multiplayer op m'n lan zat te doen: de weg hield voor m'n ene speler opeens op (
Verwijderd
Verwijderd
dus je meot de hele tijd van spreuk wisselen en je helemaal leip static-en/teleporten tot ze dood zijn.
maar t is goed te doen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Komt op battle.net ook voor. Het hoe en waarom weet ik niet, maar het is iets met de verbinding.Op zaterdag 11 augustus 2001 18:07 schreef Infinitive het volgende:
Kwam nog een leuk bugje tegen toen ik multiplayer op m'n lan zat te doen: de weg hield voor m'n ene speler opeens op (). In ACTIII in een laantje met allemaal bomen aan beide kanten hield de weg en bomen op, de rest was zwart en kon er niet naartoe lopen. Toen ik op de kaart keek zag ik dat er wel een weg liep en ik kon er vanaf een andere kant naar toe. Ik gedaan en het zwarte was weg. Ik loop dus weer een stuk terug en loop weer omhoog en ja hoor, kon er weer niet langs...
Ik spoor veilig of ik spoor niet.
Op maandag 13 augustus 2001 02:09 schreef Pjemco het volgende:
dat heet: "Godsgruwelijke onmenselijke Tering Lag" en is erg vervelend
maareuh ik had nog een vraagje, hoelang bewaart battle.net je characters? ik ben nu een tijdje niet op battle.net geweest, ik hoop niet dat mn level 40 druid ervandoor is
danku.
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Verwijderd
dan is ie weg...
je moet er eens in de 3 maanden ff mee spelen, anders istie dood
Yup, 90 dagen. En de 1e 48 uur moet je minimaal 2 uur spelen anders is je char na 2 dagen al weg. Maar als je een level 40 druid hebt, dan zal dat wel nietOp maandag 13 augustus 2001 02:32 schreef Pjemco het volgende:
3 maanden
dan is ie weg...
je moet er eens in de 3 maanden ff mee spelen, anders istie dood
Verwijderd
wat is nou 2 uur spelen?Op maandag 13 augustus 2001 09:34 schreef Warbringer het volgende:
[..]
Yup, 90 dagen. En de 1e 48 uur moet je minimaal 2 uur spelen anders is je char na 2 dagen al weg. Maar als je een level 40 druid hebt, dan zal dat wel niet
2 uur spelen == ACT1 nightmare met assasin/necromancerwat is nou 2 uur spelen?
(inclusief alle waypoints 3-4 uur
Dat heet een BW (Black Wall) en het komt doordat je dan ergens (een stukje terug) vast zit in het lvl, als je samen met vrienden speelt ziet die vriend je ook een stukje terug, gewoon even naar dat stukje teruglopen en dan weer verder, dat je vastzit komt door lagje of bugje, het gebeurt gewoon, gewoon zelfde route teruglopen en dan weer verder.Kwam nog een leuk bugje tegen toen ik multiplayer op m'n lan zat te doen: de weg hield voor m'n ene speler opeens op ( ). In ACTIII in een laantje met allemaal bomen aan beide kanten hield de weg en bomen op, de rest was zwart en kon er niet naartoe lopen. Toen ik op de kaart keek zag ik dat er wel een weg liep en ik kon er vanaf een andere kant naar toe. Ik gedaan en het zwarte was weg. Ik loop dus weer een stuk terug en loop weer omhoog en ja hoor, kon er weer niet langs...
Enneuh, cold immune kun je doodmaken dmv een hoog lvl Cold mastery die "pierced" namelijk..
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Ik heb nog nooit op internet gespeeld (ga ik ook niet doen) maar ik dacht dat de beesten steeds sterker worden naarmate er meer spelers komen... is er een mogelijkheid om dat met single player ook te krijgen.......
Dan bedoel ik niet op hell spelen ofzo.. gewoon sterkere beesten.
alvast bedankt
Verwijderd
op open battle.net kun je met je single player char in games spelen met meerdere spelers. maar daar kan ook ge-cheat worden. daarom speel ik op closed battle.netOp vrijdag 17 augustus 2001 10:55 schreef MrPiccolo het volgende:
Anyone? de experience gaat een beetje heel erg langzaam:(
Ik heb thuis een P133 op m'n LAN aangesloten. Daar kan je Diablo2 net mee starten, wat spelen betreft gaat het net te langzaam. Maar dat is niet belangrijk.
Je "goeie pc" laat je het spel hosten. Dan join je met de oude pc (kwartier wachten). "Diablo's minios have grown stronger". En dan speel je met je goeie pc en laat de andere char in de town achter, dat 'ie ene pc helemaal niet snel is maakt dan verder niet uit.
Kan je instellen tot 32 spelers.
Hoe ze dat gedaan hebben weet ik niet want diablo2 ondersteund maar 8 spelers.
Werkt wel, maar alleen in singleplayer.
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
http://www.spymodem.com/diablo/d2-v108-32people.ziphttp://www.spymodem.com/diablo/d2-v108-32people.zip
Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!
Zelf nog niet geprobeerd
Hij zegt its van wrong game.exe version 1.071 ofzo..... iemand een idee.... jij het is een illegale copie
Alvast bedankt
1.07 of 1.08 die mod is dacht ik voor 1.08
en misschien werkt 'ie gewoon niet goed met 1.07.
ik wil dus upgraden naar 1.08 maar dat werkt niet.. geeft een foutmelding...
Staat als het goed is in je .zip file
Diablo 2 Lod is standaard versie 1.07. Diablo2 zelf weet ik niet, bij mij iig 1.00
A. before you install make a back up for your patch.
heb ik dus niet gedaan, en daarom wilde ik 1.08 installeren, maar dat geeft nu een foutmelding... enig idee hoe ik dat kan verhelpen...
Ik heb een illegale kopie, maar het werkt ook niet met de default game als ik het net geinstalleerd heb... kan het misschien door LoD komen ofzo? zal ik eerst proberen de default d2 te upgraden en dan LoD eroverheen? Kan ik proberen maar het lijkt me sterk dat ie het dan wel doet.... enig idee nog?
Dan moet het gewoon werken.
Backup dan wel ff al je files voordat je die mod installeert, dan kan je die altijd weer terug zetten.
maar newayz, ik ben opnieuw begonnen met een sorceress en nu wil ik haar dus as good as possible maken, en zit ik dus te twijfelen hoe ik de stats en skills moet verdelen.
Ik heb al een beetje op internet gekeken, maar ik wil toch de ervaring van de sorceresses hier horen.
De stats:
- hoef je als sorceress niks in vitality te gooien? Dat is dus defense en attack rating?
- En moet je eerst strenght tot 45 gooien voor de magic items, of moet je snel beginnen met mana en leven op te bouwen?
De skills:
Wat is de best mogelijke combo?
Ik dacht zelf aan 3 warmth, en dan voor de rest de firewall en static field uit bouwen.
Dat is dus Firewall op zn maximum, en maximum fire mastery.
En 10 skill points voor de static field, en 10 in lightening mastery...is dat een beetje goed?
alvast bedankt.
Erm je moet ongeveer geleidelijk aan je strength pompen tot 80, of 100 (voor silks of victor ancient armor) Ik ga meestal tot 80.. En energy moet ongeveer tot 100 of meer, hangt ervan af welke spells je gaat gebruiken, als je lang genoeg met de sorc speelt vind je vanzelf wel betere items voor je mana pool, Soj's frosties, u name it.. Dexterity moet helemaal nix noppes nada in, en vit daar moeten de rest van de punten in.. (bijna allesOp zaterdag 18 augustus 2001 10:24 schreef MrPiccolo het volgende:
Het lijkt wel of ik de enigste ben die problemen post:)
maar newayz, ik ben opnieuw begonnen met een sorceress en nu wil ik haar dus as good as possible maken, en zit ik dus te twijfelen hoe ik de stats en skills moet verdelen.
Ik heb al een beetje op internet gekeken, maar ik wil toch de ervaring van de sorceresses hier horen.
De stats:
- hoef je als sorceress niks in vitality te gooien? Dat is dus defense en attack rating?
- En moet je eerst strenght tot 45 gooien voor de magic items, of moet je snel beginnen met mana en leven op te bouwen?
De skills:
Wat is de best mogelijke combo?
Ik dacht zelf aan 3 warmth, en dan voor de rest de firewall en static field uit bouwen.
Dat is dus Firewall op zn maximum, en maximum fire mastery.
En 10 skill points voor de static field, en 10 in lightening mastery...is dat een beetje goed?
alvast bedankt.
En die skill points ... Mwhoa is wel oke denk ik.. Ik zou ook in nova gooien als je toch lightening mastery neemt.. En in teleport een puntje gooien is ook nooit slecht.. Energy shield.. ooK handig.. Achja, try stuff out..
Ja hoor, maar de kansen zijn wel kleiner..Op zaterdag 18 augustus 2001 15:30 schreef MrPiccolo het volgende:
Krijg je ook sojs in single player, of 2 player langame?
Verwijderd
je kan je character dacht ik niet van realm laten veranderen. je kan wel met een andere realm connecten om daar een nieuwe char te beginnen dacht ik. je kunt wel berichten naar personen in een andere realm sturenOp woensdag 22 augustus 2001 09:28 schreef MrPiccolo het volgende:
Kom ik weereens;), Ik heb d2 en LoD nu in de winkel gekocht en speel in europa... maar is er een mogelijk om van realm te wisselen..bijvoorbeels uswest realm ofzo? Het lukte mij niet, maar er moet toch wel iets zijn....?
Verwijderd
als je een lan hebt, twee personen en je hebt single-player zover gespeeld dat je bijvoorbeeld allebei in het begin van een bepaalde act zit en met de mensen gepraat heb en net je eerste quests binnen.
Als je dan multiplayer gaat spelen (je hebt dan allebei dezelfde quests nog open staan), kunnen dan beide spelers de quest completen, of alleen degene die het spel host. Als dat niet zo is, kan dan bij het completen van die ACT maar 1 van die personen door naar de volgende act (want als er maar 1 is die de laatste quest heeft uitgespeeld, krijgt alleen diegene de link naar travel to...)?
Verwijderd
de host van de game bepaalt welke questen er gedaan kunnen worden. als de host dus bijvoorbeeld al The Den heeft gedaan, dan kan verder niemand in de game die quest nog complete. Als de host The Hammer (van charsi) nog moet halen, dan kan iedereen dat, mits die anderen dat zelf nog niet gedaan hebben in een andere game. Stel dat andariel nog moeten verslagen, en de host van de game doet dat, dan is die quest completed voor iedereen die in zijn party zit.Op woensdag 22 augustus 2001 09:53 schreef lnfinitive het volgende:
Even een algemene vraag:
als je een lan hebt, twee personen en je hebt single-player zover gespeeld dat je bijvoorbeeld allebei in het begin van een bepaalde act zit en met de mensen gepraat heb en net je eerste quests binnen.
Als je dan multiplayer gaat spelen (je hebt dan allebei dezelfde quests nog open staan), kunnen dan beide spelers de quest completen, of alleen degene die het spel host. Als dat niet zo is, kan dan bij het completen van die ACT maar 1 van die personen door naar de volgende act (want als er maar 1 is die de laatste quest heeft uitgespeeld, krijgt alleen diegene de link naar travel to...)?
Verwijderd
Pas namelijk multiplayer op m'n LAN gespeeld die ik gehost had, maar mijn ventje had al die quests al uitgespeeld en de ander kon de quest niet completen. Probleem was dat 'ie persoon hierdoor ook niet door kon gaan naar een andere act (want ook al versloegen we bijvoorbeeld duriel, omdat zijn quest niet gecomplete kon worden, verscheen het "sail east" berichtje niet -> voor mij, de host die de quest al wel had uitgespeeld kwam ie wel te staan). Nu was daar wel een simpele oplossing voor, gewoon zo'n cheatprogje gedownload en alle waypoints ingeschakeld
Binnenkort spelen we weer, maar nu hebben we besloten om onze quests gelijk te trekken zodat als we multiplayer gaan spelen we wel allebij de quests gewoon kunnen doen. Maar omdat ik het niet zeker wist vroeg ik het even. Nogmaals bedankt.
Ik moet zeggen, die andere jongen had een lvl 20 assasin en die deed het nog best aardig in ACT IV (mijn lvl 42 assasin wel wat beter, maar toch).