Toon posts:

Diablo 2/Lod problemen topic!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 306 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Post gewoon al je diablo 2/Lod problemen in deze topic, dan is het wat overzichterlijker.
Ik zal misschien dalijk ook nog wel problemen en de daarbij behorende antwoorden overzichtelijk hier neer zetten... als ik teveel vrije tijd over heb.

Genoeg geluld, Kick-off:
1)Is er ook al een editor voor diablo 2: LoD, zodat ik al mn skill points weer kan herverdelen? Of kan ik ook de oude voor diablo 2 gebruiken?

Verwijderd

Topicstarter
bl44t

Verwijderd

*LoD kan tot 800*600
*wie speelt er nou met editor? Neem een closed character of speel gewoon eerlijk.

Ik heb ook een probleem: tijd te weinig om te spelen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik speel eerlijk, en niet op internet maar single player, ik wil alleen al mijn skilpunten terug krijgen, en opnieuw verdelen, omdat ik wat fouten gemaakt heb.

• Shade
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03 14:54

Shade

GuRa

Gebruik google ofzo, en zoek naar Diablo II Editors ofzo..

Simpel as that!?

Edit : Jamella editor werkt goed, en Shadow Master ook..
Die zijn voornamelijk gemaakt voor wat jij nu dus wilt .. Maarja, een editor blijft een editor :)

• The_Sukkel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-10 00:59

The_Sukkel

Proud to be a Nerd!

MrPiccolo, dat is nu net de "charme" van diablo2: het zelf opbouwen van de skillpoints met de bijbehorende foute keuzes en evt opnieuw beginnen om te leren van je fouten. Editten staat voor mij bijna gelijk aan cheaten. Ook al is het single player, het plezier wordt er toch door verminderd vind je niet?

Ooit was dit heel stoer: PIII-800, 512 MB, Asus V7100/T(geforce2MX 32 MB), IBM DTLA 30 GB 7200 rpm, Maxtor Diamondmax 40 GB 5400 rpm, Plextor 121032, Terratec Xfire 1024, AOpen DVD 1040 Slot-in, Asus CUV4X, iiYama Vision Master Pro 450

Verwijderd

Topicstarter
Nope, plezier vind ik er niet door verminderen, in tegen deel. Nu kan ik uitchecken welke skills nou het sterkst zijn enzo...

maarre ik heb nog wat andere vragen:

Ik heb besloten om diablo 2 en de add-on lord of destruction in de winkel te gaan kopen, zodat ik normaal op internet kan spelen... maar toch zit ik nog te twijfelen over een aantal dingen.

Laat ik maar beginnen:) :
1) Lagt battle.net nog steeds zo erg?

2) Wat is dat closed battle.net voor iets? moet ik dan helemaal opnieuw beginnen met een character? Ik cheat niet, als dat er iets mee te maken heeft.

3)Loop ik ver achter als ik met een level 41 druid op internet ga spelen? Denk aan betere wapens op internet, meer experience ofzo ik weet niet.

4)Cheaten veel mensen op open battle.net?

5)Is het mijn geld waard? Blijf het leuk op internet? Note: Ik heb diablo2 al een paar x uitgespeeld met single player en ben nu dus level 41 druid bezig met nightmare, dus ik speel al weer een tijdje?

Als jullie deze vragen beantwoorden ben ik je eeuwig.. nah ja... een tijdje dankbaar:)

Verwijderd

1) Ja, meestal wel

2) closed b.net is gewoon een server waar je samen met andere dudes kan spelen dmv beginnen met een nieuwe char en alles opbouwen uit het niets.

3) Als je op open b.net gaat spelen dan "kan" je achter lopen, je kan geen chars importeren vanaf je pc naar closed b.net.

4) tis niet voor niet open.

5) op zich wel maar IMO sucked de uitbreiding +1.08 patch best wel. De barb is nu eigenlijk gewoon een mietjes (lees: ik heb een lvl 50 barb en in NM act 5 moet ik dik een uur of 2 spelen voordat ik Q1 en Q2 gehaald heb) vanwege al die irri monstertjes.

De enige die nu nog sterk zijn zijn de AMA en de SORC, de rest sucked :(

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Laat ik maar beginnen:) :
1) Lagt battle.net nog steeds zo erg?
Valt nu reuze mee, neem UsEast en ik heb meestal een Ping van rond de 100-200

2) Wat is dat closed battle.net voor iets? moet ik dan helemaal opnieuw beginnen met een character? Ik cheat niet, als dat er iets mee te maken heeft.
ja, je moet dan helemaal opnieuw beginnen.
met een closed character kun je alleen online spelen, daarmee kun je dus ook niet cheaten (je character wordt op de server opgeslagen)
3)Loop ik ver achter als ik met een level 41 druid op internet ga spelen? Denk aan betere wapens op internet, meer experience ofzo ik weet niet.
experience maakt niks uit, je kan gewoon een game opzoeken met mensen rond jouw level. Wapens waarschijnlijk wel, omdat je veel kan traden en dingen die je normaal op open (single player) niet zou gebruiken (oh wat een coole boog! jammer dat ik geen amazone ben) kun je gaan traden voor items die wél iets waard zijn (IsleStrike Unique Twinaxe voor druid bv)
4)Cheaten veel mensen op open battle.net?
ja, iedereen cheat. punt.
5)Is het mijn geld waard? Blijf het leuk op internet? Note: Ik heb diablo2 al een paar x uitgespeeld met single player en ben nu dus level 41 druid bezig met nightmare, dus ik speel al weer een tijdje?
ja, het blijft leuk, blijft verslavend. als je de quests zat bent kun je player tegen player gaan doen, best wel lachen
Als jullie deze vragen beantwoorden ben ik je eeuwig.. nah ja... een tijdje dankbaar:)

• frim
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 17:51 schreef Djek-Herrur_IRCow het volgende:
5) op zich wel maar IMO sucked de uitbreiding +1.08 patch best wel. De barb is nu eigenlijk gewoon een mietjes (lees: ik heb een lvl 50 barb en in NM act 5 moet ik dik een uur of 2 spelen voordat ik Q1 en Q2 gehaald heb) vanwege al die irri monstertjes.
Als je level 50 bent moet je ook niet in act 5 NM zitten maar baal killen op normal.
Je zit veel te ver vooruit in het spel en dan krijg je minder XP (de monsters in Act 5 NM zijn rond de 60-70 en jij bent 50, als het verschil in level tussen jouw en de monsters meer dan 5 levels is krijg je minder xp, bij 10 levels minder krijg je nog maar 5%(!!!). baal is rond de 50 of zo in NM, blijf die killen totdat je er genoeg vanb hebt en ga dan nog es langzaam door alle andere acts heen.

Verwijderd

Topicstarter
Harstikke bedankt voor de snelle reacties!!
Maar nog even een quicky: Ik kan wel met mn level 41 druid op open battle.net spelen? niet dat ik daar ook opnieuw moet beginnen?

En nog een laatste vraag:
Ik heb weleens iets gezien over een 8 player mod ofzo.... is dat ook op open battle.net?

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

Het verschil tussen open en closed battle.net is dat bij closed ze je character op de server saven, en niet lokaal bij jou thuis. Bij open battle.net is dat wel het geval, dus daar kun je je character mee veranderen in een editor.
Op closed b.net moet je inderdaad opnieuw beginnen , open b.net weet ik niet, dat is voor lamers ;)

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:13

Flapmo

and back is gigi!

<quote>De enige die nu nog sterk zijn zijn de AMA en de SORC, de rest sucked </quote>

Erm, een summon//caster druid doet het ook goed, een necro is da bomb en een firewall//chargedbolt sorc rulen idd een beetje de pan uut :).

Wil nog niet zeggen dat mijn iceorb sorcje slecht is in combo met hydra++fireqwall en static (orb lvl 17 nu ofzo)

Ennuh, ik zoek nog fast cast shit want nu heb je delay op orb :)

Oja, met lvl 45 moet je gewoon NM act5 1e deel doen steeds, tot shenk :)

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• frim
  • Niet online
èn iedereen heeft nog wel een tank (javazon, barb, pal) nodig om de rest van zich af te houden.

Mijn lvl 60 Druid roeld! hij doet nog geen 500 damage, maar doet mee met non-stop NM baalruns en heeft een ring of telekinesis :)

Je gebruikt "je" barb of amazon om baal op te vangen en te doden, odnertussen blijf je achter een pilaar staat en zodat zijn AOE spells jouw niet kunnen aanraken en sta je klaar met telekinesis om de items van de andere gasten voor hun neus weg te pikken. en nog gratis XP ook!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Van dat soorty gassies hostile ik altijd :D. En ik speel bazen meestal alleen uit of met bekenden die deze LOSERACTIES niet doen.

Itemstealing==lame

• frim
  • Niet online
't is niet dat ik de rest van de game niks doe.

Tot baal help ik altijd goed mee, kill ik meestal meel dan mijn deel, ik loop altijd vooraan mee, alleen baal zelf is een beetje te lastig (one hit kills :'()

Je kan mopperen wat je wil, maar ik ben nog aardiger voor de andere spelers dan de meeste mensen.

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Itemstealen blijft itemstealen, ga dan tenminste meehelpen de final blow te doen of laat die items liggen en jat alleen xp mee.

Ik begrijp je kant, maar het is frustrerend als ik voor de items baal mol met me MF gassie en jij gapt die items, snappie?

• frim
  • Niet online
jah ik weet dat het irritant is, maar ik heb er zelf vaak ook genoeg van. en ik ben tenminste niet een van die gozers die een boog meejat als-ie zelf een necro is. als ik iets niet kan gebruiken (99% van de keren) drop ik het gewoon op de grond. die ene keer dat er wat nuttigs tussen zit.. de meeste keren dat ik speel jatten zij ook de drops van de monsters die ik kill, had er iets van 10 sojs voor kunnen krijgen, maar daar ga ik niet over zeuren.
En ik help echt wel mee met baal killen. mijn armageddon heeft nog een best wel grote range en die 500 dam/sec die ie aan baal doet is toch wel iets..

• Shade

Shade

GuRa

Op maandag 06 augustus 2001 18:32 schreef Flapmo het volgende:

Erm, een summon//caster druid doet het ook goed, een necro is da bomb en een firewall//chargedbolt sorc rulen idd een beetje de pan uut :).

Oja, met lvl 45 moet je gewoon NM act5 1e deel doen steeds, tot shenk :)
Are u kidding me?
De Necro ZUIGT in 1.08 niet normaal meer, necro's functioneren alleen nog maar als cure bitches (zo noemen de meeste necro's zichzelf ook) They are totally fucked up..
Sorcs zijn wel gewoon sterk, maar ja, later in hell mode, leuk al die immunities :D..

En met lvl 45 hoor je eigelijk nog Baal Runs te doen tot Lvl 50, je leveled als een gek in de Worldstone keep met acht spelers..

Edit : Cure bitches? Ik bedoel natuurlijk Curse bitches..

• frim
  • Niet online
necros zijn nog best wel goed hoor...

meerdere dingen die je alleen kan doen:

- Blood Golemn en Iron Maiden (roelt nog steeds)

- Iron Golemn + Life Tap en 20 revived (werkt misschien nog wel beter)

- Fire GOlemn + Lower Resist (kunnen je bone spells ook nog wat dam. doen)

• Shade

Shade

GuRa

Op dinsdag 07 augustus 2001 12:19 schreef frim het volgende:
necros zijn nog best wel goed hoor...

meerdere dingen die je alleen kan doen:

- Blood Golemn en Iron Maiden (roelt nog steeds)

- Iron Golemn + Life Tap en 20 revived (werkt misschien nog wel beter)

- Fire GOlemn + Lower Resist (kunnen je bone spells ook nog wat dam. doen)
HAhahaha, 20 revived? Are u crazy :)
Weet je hoe erg alle players in de game je dan gaan haten? De necro is de king of tha lag.. Nog erger dan firewall..
Bone spirit doet gewoon NIET genoeg damage in Hell difficulty in act 5.. Zelfs met Lower Resist, Blood golem en IM is ook zwaar generfed..

• frim
  • Niet online
enioge wat van BG is generfed is dat ze niet meer healen van IM, wat toch niet boeit: als ze een keer raken zit hij (en jij) weer full health.

Ik weet van 20 revived, daarom zei ik ook.. als je solo speelt.. als je in 8-player games gaaat zitten, neem je alleen curses en misschien ook nog een golemntje, doe je ook nog wat. (in Hell hebben alle monsters 50% phys resist , en een amazone met laten we zeggen 500 damage doet dan maar 250 dam.
MAAR met die double damage curse doet ze 250 + 500 damage = 750 damage, dus 3x zoveel!
moet ze wel dankbaar voor zijn (die cursedamage wordt niet gereduced))

• frim
  • Niet online
oh ja en die firewall sorceresses..

tsja...
ach...
wat zeggen we daarop...
leuk, ze doen 6k damage, maar dan houdt ik nog maar 1 fps over
geef mij maar blizzard :P

• Shade

Shade

GuRa

Op dinsdag 07 augustus 2001 12:30 schreef frim het volgende:
enioge wat van BG is generfed is dat ze niet meer healen van IM, wat toch niet boeit: als ze een keer raken zit hij (en jij) weer full health.

Ik weet van 20 revived, daarom zei ik ook.. als je solo speelt.. als je in 8-player games gaaat zitten, neem je alleen curses en misschien ook nog een golemntje, doe je ook nog wat. (in Hell hebben alle monsters 50% phys resist , en een amazone met laten we zeggen 500 damage doet dan maar 250 dam.
MAAR met die double damage curse doet ze 250 + 500 damage = 750 damage, dus 3x zoveel!
moet ze wel dankbaar voor zijn (die cursedamage wordt niet gereduced))
Allemaal leuk en aardig, maar ik wil echt wel wat anders doen dan steeds functioneren als een curse sletje voor alle andere players.. En Lower Resist en Amplify damage hebben geen nut meer op Immunities, die je met hordes ziet in hell diff...
Ik hoop dat blizzard met de 1.09 de necro weer wat meer bruikbaar maakt.. Enne, wat voor nut heeft de 350 schade van bone spirit nou in een 4+ player hell game? En ze moeten de Golems en de Revived, skeleton magi wat sterker maken.. Ik bedoel, de necro hoort toch de summon class te zijn! Waarom zijn die wilde dieren dan sterker dan de necro summons.. Wat ze eigelijk zouden moeten doen is de minion nummers van de necro verlagen.. Dus maximaal 6 skeleton magi en 10 revived ofzo, maar dan wel hun hitpoints en attack points verbeteren.. Dan zou de lag ook niet zo erg zijn voor andere spelers, en dan heb je teminste wat aan je skeletons, 6 goeie ipv 20 zwakke..
Op dinsdag 07 augustus 2001 12:31 schreef frim het volgende:
oh ja en die firewall sorceresses..

tsja...
ach...
wat zeggen we daarop...
leuk, ze doen 6k damage, maar dan houdt ik nog maar 1 fps over
geef mij maar blizzard :P
Ook leuk is het feit dat alles 50% physical immune is (wat jij al zei), daarom zijn de sorcs NOG sterker dan alle andere characters.. Daarom hebben we ook zoveel lvl 99 sorcs he..

• frim
  • Niet online
jah en ook nog de dualweild bug..
wapentje uit 2nd handed slot pakken snel switchen en naast ander wapen pleuren.. daar lopen dan scoreceresses met 2 +2 sorc skills +3 fire skills +3 firewall orbs, dus +18 to firewall, een beetje aso

Verwijderd

ik heb een lvl 58 necro (dit is m'n derde en veruit de beste necro die ik heb ooit hebt gehad) en in act5/hell is het dus voor mij echt niet te spelen.

act4/hell voor v1.08 was een makkie, maar act5/hell echt niet meer.

leuk joh, al die creatures met immune to physical, kom ik aan met me lvl23 IM :(

sorceress is helemaal bah vanwege dat fijne :( delay.

ik ben nu een druid begonnen , die is nu lvl29. maar die heeft van alles wat , elemental, summoning enzo. beetje een samenraapsel. en echt sterk kan ik hem ook weer niet noemen.

ook heb ik nu een lvl20 assassin en dat bevalt me dus echt wel prima. leuk die tiger strike +600% damage (en die skill is nog maar lvl6 ofzo. verder zijn de charge up skills in combo met de finishing moves gewoon l33t :).
en t levelt sneller dan de druid heb k zo t idee.

oh ja.. en 800x600 is mmmm smullen :)

• frim
  • Niet online
ehhm als je level 58 bent moet je nog ergens in act3/NM zitten voor max XP...
in act4/hell krijg je dus echt haast geen xp zo lang als het duurt om daar gastjes te killen..mijn level 63 druid is nu bezig om baal in nm te killen, xp begint nu pas een beetje te beginnen erbij te komen.baal zelf is level 70 of zo in NM

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 13:05 schreef frim het volgende:
ehhm als je level 58 bent moet je nog ergens in act3/NM zitten voor max XP...
in act4/hell krijg je dus echt haast geen xp zo lang als het duurt om daar gastjes te killen..mijn level 63 druid is nu bezig om baal in nm te killen, xp begint nu pas een beetje te beginnen erbij te komen.baal zelf is level 70 of zo in NM
ja i know. die lvl58 necro is van toen diablo2 nog maar v1.05 ofzo was. en toen was t goed te doen. nu is dat niet meer te doen. maar k denk dat de assassin wel mijn favorietste char wordt. misschien dat ik ooit nog s een sorc ga doen ofzo, maar dat zie k wel als me assassin lvl heleboel is :)

• Shade

Shade

GuRa

Op dinsdag 07 augustus 2001 13:03 schreef DarthRaider het volgende:
ik heb een lvl 58 necro (dit is m'n derde en veruit de beste necro die ik heb ooit hebt gehad) en in act5/hell is het dus voor mij echt niet te spelen.

act4/hell voor v1.08 was een makkie, maar act5/hell echt niet meer.

leuk joh, al die creatures met immune to physical, kom ik aan met me lvl23 IM :(

sorceress is helemaal bah vanwege dat fijne :( delay.

ik ben nu een druid begonnen , die is nu lvl29. maar die heeft van alles wat , elemental, summoning enzo. beetje een samenraapsel. en echt sterk kan ik hem ook weer niet noemen.

ook heb ik nu een lvl20 assassin en dat bevalt me dus echt wel prima. leuk die tiger strike +600% damage (en die skill is nog maar lvl6 ofzo. verder zijn de charge up skills in combo met de finishing moves gewoon l33t :).
en t levelt sneller dan de druid heb k zo t idee.

oh ja.. en 800x600 is mmmm smullen :)
Dude, Assassins rulen in Normal difficulty, maar they suck in de latere difficulty's..
Ik heb er een van lvl 50 en ik zit in NM act 2 en ik kom niet ver met haar.. Bah.. (was ook meer een test assassin, maar ze is toch wel op een goede manier gebouwd.. Niet in alles 3 skillpoints ofzo..)

En de druid..Tsja.. De Elemental tree van de Druid is zwaar underpowered.. De Shapeshifting skill tree van de druid is Sweeeeeeeet.... Werewolf ownz met fury :)

En idd, met lvl 58 hoor je nog langer niet in act5 hell te zitten ..:)
Maar in act4 NM zul je al last hebben van het "Curse bitch" verschijnsel..

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 13:14 schreef Shade het volgende:

[..]

Dude, Assassins rulen in Normal difficulty, maar they suck in de latere difficulty's..
Ik heb er een van lvl 50 en ik zit in NM act 2 en ik kom niet ver met haar.. Bah.. (was ook meer een test assassin, maar ze is toch wel op een goede manier gebouwd.. Niet in alles 3 skillpoints ofzo..)
mwoi, k zie t wel. als ze onspeelbaar wordt, dan kies ik wel weer een andere char :)

1 ding valt me wel op, en dat is dat je sinds v1.08 niet meer moet proberen zo snel mogelijk alle acts uit te spelen , want dan kom je jezelf later flink tegen :(

• Shade

Shade

GuRa

Op dinsdag 07 augustus 2001 13:18 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

mwoi, k zie t wel. als ze onspeelbaar wordt, dan kies ik wel weer een andere char :)

1 ding valt me wel op, en dat is dat je sinds v1.08 niet meer moet proberen zo snel mogelijk alle acts uit te spelen , want dan kom je jezelf later flink tegen :(
Dat is waar... Blijf Baal runs doen in normal tot lvl 50.. Gaat zeer makkelijk...
En Baal dropped ook nog es hele goede items..
Wat ik nou laatst ook gehoord heb is als je verder weg staat van Baal dat ie dan betere items dropped.. En als je tegen hem aan staat dat ie dan magical crap dropped.. Hmm Ik heb het nog niet getest, maar ik zou zeggen ; Let er es op ;)

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Iemand toevallig bekend met een nederlandse internetshop waar ze LoD verkopen ?

• frim
  • Niet online
Op dinsdag 07 augustus 2001 13:14 schreef Shade het volgende:

snip

En de druid..Tsja.. De Elemental tree van de Druid is zwaar underpowered.. De Shapeshifting skill tree van de druid is Sweeeeeeeet.... Werewolf ownz met fury :)

snip
elemental underpowered? 't is de sterkste tree van de druid! met een weerwolf kom je er echt niet meer in Act5/Hell!
Op dinsdag 07 augustus 2001 13:25 schreef HBM het volgende:
Iemand toevallig bekend met een nederlandse internetshop waar ze LoD verkopen ?
www.freerecordshop.nl

Verwijderd

niet freerecordshop, dat is 61,68 + 5,45 = 67.13

cd-express is goedkoper 44.95 + 12,50 = fl. 57.45
Als je voor 18:00 besteld hem je hem morgen in huis en het scheelt je dus bijna 10 piek.

• Shade

Shade

GuRa

Op dinsdag 07 augustus 2001 13:48 schreef frim het volgende:

[..]

elemental underpowered? 't is de sterkste tree van de druid! met een weerwolf kom je er echt niet meer in Act5/Hell!
[..]
Een werewolf met max fury en Oak sage en een grizzly, met een goede equipment OWNED in act 5 hell, I've done it..
Een Werewolf kan ongeveer 4-5k damage doen! En dan erg snel met Fury.. Dat is gewoon dikke Ownage :)

• frim
  • Niet online
ja, met goede equipment.. een elementaldruid heeft niks nodig om goed te zijn. kom jij daar even aan zetten met je 600 dam thunder maul, zo kan elke bar nu nog rulen :/

• Shade

Shade

GuRa

Op dinsdag 07 augustus 2001 14:14 schreef frim het volgende:
ja, met goede equipment.. een elementaldruid heeft niks nodig om goed te zijn. kom jij daar even aan zetten met je 600 dam thunder maul, zo kan elke bar nu nog rulen :/
Ik vind toch dat de elemental spells wat sterker mogen worden.. Al is het maar een beetje..

Edit : en een elemental druid heeft echt wel equipment nodig om goed te zijn hoor..

• frim
  • Niet online
ja, een stealth runeword (raleth of zo, allebei gigantisch makkelijk om aan te komen) een ralorttal schild, zal ik maar helemaal niks over zeggen en dan de equipment die je opscharrelt terwijl je door het spel heen gaat..

• Shade

Shade

GuRa

Op dinsdag 07 augustus 2001 14:20 schreef frim het volgende:
ja, een stealth runeword (raleth of zo, allebei gigantisch makkelijk om aan te komen) een ralorttal schild, zal ik maar helemaal niks over zeggen en dan de equipment die je opscharrelt terwijl je door het spel heen gaat..
Je hebt +Skills items nodig, lvl 20 armageddon is niet zo sterk hoor..
En de equip van een Werewolf scharrel je ook wel op als je door het spel heen gaat ;)

dit is wel een goede equip voor een elementalist :
- Islestrike unique twin axe
- +2 druid prismatic +10 energy +4 str amulet
- +2 elemental skill +2 armageddon +25 life antlers
- Skullder's Ire armor
- Frostburn unique gauntlets- misschien Magefists voor de +1 fire
- Nightsmoke unique belt
- Sigons shield met 1 p diamond-of een Rhyme shield of een 3 p diamond shield
- Aldurs set battle boots
- Dwarf Star unique ring
- rare +35 mana two resistance ring
- +1 elemental charms

Ik vind dat de druid de meest gebalanceerde character in D2xpack is nu..
Maar Armageddon op lvl 20 doet 390-440, dan vind ik toch wel dat die wat gebeefed mag worden hoor..

• frim
  • Niet online
maar dan doet-ie wel +30 of 40 damage per level erbij :) en met sigons, islestrike, tarn, stealth, 2 sojs magefist threads en fast cast rate ammy kom je er wel

• Shade

Shade

GuRa

Op dinsdag 07 augustus 2001 14:32 schreef frim het volgende:
maar dan doet-ie wel +30 of 40 damage per level erbij :) en met sigons, islestrike, tarn, stealth, 2 sojs magefist threads en fast cast rate ammy kom je er wel
Dus je hebt toch goede equip nodig ;)

• frim
  • Niet online
hoezo, da's equip dat iedereen kan hebben.. alleen die nieuwe sets en uniques zijn lastig te krijgen

• Shade

Shade

GuRa

Op dinsdag 07 augustus 2001 14:34 schreef frim het volgende:
hoezo, da's equip dat iedereen kan hebben.. alleen die nieuwe sets en uniques zijn lastig te krijgen
Erm.. Ga jij es naked spelen..
Dan hoor ik later wel of je je equipment nodig hebt of niet.
Oke oke, het is equip die iedereen kan hebben maar het is en blijft goede equip voor een elementalist, dat gezeik van een elementalist kan rondlopen met klote stuff is dikke bullshit hoor :)

• frim
  • Niet online
ok, join jij een game met je naked weerwolf en ik met me naked elementalist, kijken wie het meeste killed :)

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op dinsdag 07 augustus 2001 14:03 schreef ds het volgende:
niet freerecordshop, dat is 61,68 + 5,45 = 67.13

cd-express is goedkoper 44.95 + 12,50 = fl. 57.45
Als je voor 18:00 besteld hem je hem morgen in huis en het scheelt je dus bijna 10 piek.
Bedankt, is nu dus besteld :+

• Shade

Shade

GuRa

Op dinsdag 07 augustus 2001 14:43 schreef frim het volgende:
ok, join jij een game met je naked weerwolf en ik met me naked elementalist, kijken wie het meeste killed :)
LoL !
Oke oke.. Ik als werewolf zou helemaal equipment nodig hebben.. Maar jij zei dat een Elementalist geen echte goede equip nodig had.. 390-440 schade.. op lvl 20 in hell..
Mephisto heeft in hell 59213hp.. Hmm hoelang zou je daar mee bezig zijn.. :D

• frim
  • Niet online
vergeet regeneration niet :)
ik heb trouwens nog wel een leuk shapeshift wapen, alleen niemand ziet de waarde ervan in, de unique partizan

doet x-195 dam
7% manasteal
55% deadly strike
30% Faster Hit Recovery
en +2 necro skills
met die 55% critical strike is het wel een fast wapen met 300 max damage :))

• Shade

Shade

GuRa

Geef me toch maar een Maul..
Fury is opzichzelf al heel snel.. En mauls delen heel veel schade

Verwijderd

weet iemand misschien een site waar je ff uit kan zoeken in welke act je hoort te spelen?

Weet ik tenminste waar de meeste exp voor mijn sorc te halen is.. (lvl 70) speel nu in act 4 hell..

• frim
  • Niet online
als ik jouw was zou ik eerst ff baal blijven killen tot je 75 of 80 bent, en dan richting act 2 hell gaan

RE-EDIT: Baal in NM dan

Verwijderd

IK merk zelf dat ik in act4 hell (8 player) toch een stuk meer exp dan in nighmare/baal-runs.

En omdat baal de enige echt gevaarlijke is.. niet dat je dood gaat, maar het zit er wel af en toe ff te dicht tegen aan.. :(

en op hell is de item drop gewoon goed :)

Maar ik zal nog wel ff wat baal runs doen vanavond dan, kan ook geen kwaad opzich :)

Maar es is niet een of andere site waar je dit allemaal kan checken? waar je kan zien waar je de max exp trekt?

p.s.

mijn accont name is Pjemco, tis altijd weer leuk om met nederlanders te spelen :)

Verwijderd

die preciese levels voor acts zijn onzin, het hangt heel erg van je char af..
ik heb nu bijvoorbeeld een amazon level 68 waarmee ik in act5 hell zit met een cruell hydra bow (35-245 damage+shae rune voor ias)
en een 5 perfect emerald gothic bow voor psy immumes...daarmee mol ik eaz in mun eentje bloody foothills and beyond en ik level nog snel ook.. ik heb strafe al op 22 en voor de rest is er niet echt iets om te maxen om een heel erg voordeel uit te krijgen qua attack bonus.. dus het hangt echt meer van je char af...

• frim
  • Niet online
Op dinsdag 07 augustus 2001 17:55 schreef C0d3X het volgende:
die preciese levels voor acts zijn onzin, het hangt heel erg van je char af..
ik heb nu bijvoorbeeld een amazon level 68 waarmee ik in act5 hell zit met een cruell hydra bow (35-245 damage+shae rune voor ias)
en een 5 perfect emerald gothic bow voor psy immumes...daarmee mol ik eaz in mun eentje bloody foothills and beyond en ik level nog snel ook.. ik heb strafe al op 22 en voor de rest is er niet echt iets om te maxen om een heel erg voordeel uit te krijgen qua attack bonus.. dus het hangt echt meer van je char af...
nee het hangt juist wel van je level af. jij bent zo'n 25 levels verschil met de monsters, en vanhen krijg je maar 5% van de exp. Ga maar es NM baal runs doen, krijg je een stuk meer van

• frim
  • Niet online
Op dinsdag 07 augustus 2001 17:47 schreef Pjemco het volgende:
IK merk zelf dat ik in act4 hell (8 player) toch een stuk meer exp dan in nighmare/baal-runs.

En omdat baal de enige echt gevaarlijke is.. niet dat je dood gaat, maar het zit er wel af en toe ff te dicht tegen aan.. :(

en op hell is de item drop gewoon goed :)

Maar ik zal nog wel ff wat baal runs doen vanavond dan, kan ook geen kwaad opzich :)

Maar es is niet een of andere site waar je dit allemaal kan checken? waar je kan zien waar je de max exp trekt?

p.s.

mijn accont name is Pjemco, tis altijd weer leuk om met nederlanders te spelen :)
Ja, dat komt omdat je waarschijnlijk nog lager level was tone je Baal NM deed. join maar es het kanaal "baal run" en zoek een 8-player NM game uit daar. loop maar es mee en kijk dan hoeveel exp je krijgt, even vergelijken met wat je in diezelfde tijd in Act4/hell zou krijgen

Verwijderd

yea right, de meeste mensen zitten in act5 hell rond level 70 en dan kun je wel gaan zeuren dat dat nie mag omdat je dan minder XP krijgt maar et is gewoon zo en het is goed te doen...

Verwijderd

zit wel wat in ja :)
\
maar er is geen site om dit te checken ofzo?
dat het ergens een beetje beredeneerd uitgelegd staat?

Verwijderd

http://www.diabloii.net
the source ^^

Verwijderd

tis ook makkelijk te doen, maar als ik een een run doe om exp te krijgen krijg ik graag de meeste experience, en niet het spannendste gevecht :)

Verwijderd

kon het niet vinden daar, maar als je zegt dat het er staat ga ik die site letter voor letter uitpluizen :)

nu WIL ik het wetekn ook :+

• Shade

Shade

GuRa

Als je in hell act5 zit en je bent lvl 70, dan zit je precies goed..

alles daar is rond de 70 ..
Dus :)

Verwijderd

runs zijn meer XP maar doe maar eens 10 runs achter mekaar.. dan ben je het spuugzat om te doen.. das gewoon zo.. zo ben ik dus naar hell act1 gegaan, das nie de beste plek om te levelen dus ben ik door gegaan naar act2 maar aangezien de beste level plekken (sewers+ tal rasha's tombes) bezaaid zijn met skelleten waar ik geen mana leech van KAN doen ging ik door naar act3..na daar een tijdje te hebben gelevelt naar act4/5
tis nog altijd een game om je mee te vermaken en als ik 10 runs doe ben ik et spuugzat.. maar das een persoonlijke keus

• Shade

Shade

GuRa

Op dinsdag 07 augustus 2001 18:28 schreef Pjemco het volgende:
kon het niet vinden daar, maar als je zegt dat het er staat ga ik die site letter voor letter uitpluizen :)

nu WIL ik het wetekn ook :+
Download de EXP calculator!
http://www.diabloii.net/cgi-bin/download/quickdl.cgi?fl=ftp://itchy.iomart.com/diabloii/utilities/diablo2xp.exe

Verwijderd

iedereen beweert wat anders :)

ga die site wel uitpluizen :)

Verwijderd

waarom probeer je et gewoon nie zelf? =]
das tog de leukste manier..

• frim
  • Niet online
ok, ik zal 't ff uitleggen
in Act5 zijn de monsters rond level 40.
In Nightmare worden monsters +/-25 levels hoger, in Hell +/-50.
Je bent dan dus level 70 en zij 90 als je in A5 hell gaat spelen.

Nu heeft Blizzard een leuk experience systeem ge-implementeerd.

ALs je binnen 5 levels bent (dus 85-95 voor een level 90 monsters) krijg je volle xp.

Voor elk level buiten dat krijg je steeds minder xp. Dus als jij 84 of 96 bent en je killed een level 60 monster, krijg je nog maar ongeveer 80 xp.

Dit gaat zo door tot je 5 levels buiten de volle xp zit (dus 1-80 voor een level 90 monster en 100-xxx als dat er zou zijn).

Jij bent level 70, dus je krijgt maar 5% van de xp voor ELK monster dat je in Act5 hell killed, wat ontzettend weinig is.

ALs je dan ook nog multiplayer speelt, wordt de exp verdeeld naar level - hoe hoger level je bent hoe meer xp je krijgt.

Ben je dus 70 en zit je in een party van speler rond de 90 te spelen, dan krijg je nog maar zo'n 2% van de totale xp die dat monster normaal zou geven.

Baal is geloof ik in normal level 42, in Nightmare level 70 en in hell 90. Als je dus baal wilt gaan killen in NM krijg je de meeste xp als je level 65-75 bent.

je kan he opzoeken in je monstat.txt die in je Patch_D2.mpq zit, openen met excel en dan kun je de monster levels zien.

Verwijderd

Ik dank u allen :0

Wilde het gewoon eens weten en kon het niet vinden op die site, ga die calc wel ff downlaoden :)

[edit] heh, ben ook blind, calc staat gewoon op front-page :)

• frim
  • Niet online
maar ff back on-topic (half dan):

hoe hebben jullie de ancients op Hell gebeat? ik kan rossen wat ik wil, maar ik blijf dood gaan.

Deze knakkers zijn een stuk moeilijker dan Baal

Verwijderd

ancients op hell =\\
ik vond ancients op NM als goed maar ancients op hell zijn vreselijk.. enige ding dat handig is is een sorc met static.. dan is er iig nog een stuk snel af.. voor de rest gewoon euh.. zorgen dat je veel voor je hebt staan en zorgen dat je zelf nie geraakt wordt maar ja da zijn basic tips=\ gewoon proberen en proberen en hope dat je in goede party zit ...

• frim
  • Niet online
nm was eigenlijk nog al makkelijk
we waren met zijn drie-en, een pall en twee elemental druids

de pally ging op zo'n gassie rossen (die axethrower eerst, was het makkelijkst) en wij bleven armageddon casten. Die gast was zo dood

Toen die whirwinder, die heeft maar 1x gewhirlwind en.. tsja :)

en oen die derde gast.. die leaper.. fire immune, uhoh :) hebben we een half uur gestaan met hurricane en die pally maar zijn life terug leechen, was niet moeilijk, alleen maar saai... maaar hell is een heel ander verhaal

Verwijderd

bij mij op NM deed ik et met euh.. 1 ama en een sorc ofzo.. beide distance dus.. das nie cool want je moet blijven lopen enzo=\ ik weet ni welk level je bent maar ik zou er ni aan beginnen nog..

Verwijderd

met een necro en een sorc is het echt een eitje (NM), minions houden em ff stil, ff static en een paar firewall erop, curse erover en Klaar!

Op hell schijnt het inderdaad meer irri te zijn dan moeilijk :(

Verwijderd

wat zijn jullie account names?
kunnen we een keer samen spele :)
mijne= [|CodeX|]

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op dinsdag 07 augustus 2001 19:22 schreef frim het volgende:
maar ff back on-topic (half dan):

hoe hebben jullie de ancients op Hell gebeat? ik kan rossen wat ik wil, maar ik blijf dood gaan.

Deze knakkers zijn een stuk moeilijker dan Baal
ja, maar je krijgt wel vette exp voor die gasten :)

ik wist eerst niet wat ik kon verwachten dus ik ging meteen dood :(

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

helaas krijg je alleen met de quest veel XP =[ maar ja, zou wel een beetje flauw zijn als je altijd er XP van zou krijge...

Verwijderd

Op woensdag 08 augustus 2001 11:12 schreef C0d3X het volgende:
wat zijn jullie account names?
kunnen we een keer samen spele :)
mijne= [|CodeX|]
doe maar een keer /w martialraider :)

• frim
  • Niet online
*frim toevallig?

:)

Verwijderd

newbie vraagje:

Baal run door een multi-player te starten??? hoe anders?? huh?

tia

• frim
  • Niet online
als de gene die hem heeft gestart de quest al gecomplete heeft kan niemand die de quest nog niet gecomplete heeft naar NM.

Verder niks anders

Verwijderd

heeft er iemand al een high lvl (>70) assassin die mij kan vertellen of tiger strike nou goed of slecht is voor later.

ik lees op de verschillende forums veel voor en tegens, iemand hier die daar iets zinnigs over kan zeggen? :)

• Shade

Shade

GuRa

Op woensdag 08 augustus 2001 16:24 schreef DarthRaider het volgende:
heeft er iemand al een high lvl (>70) assassin die mij kan vertellen of tiger strike nou goed of slecht is voor later.

ik lees op de verschillende forums veel voor en tegens, iemand hier die daar iets zinnigs over kan zeggen? :)
Zeer handig voor bosses..
Tiger Strike is het maxen wel waard, vind ik dan.. Burst of Speed is op 11 wel goed zat.. En dan tiger striken, cobra striken op een unique of superunique, en phoenix strike op de andere monsters.. Die frozen orb freeze duration roelz :)
Tenzij dat je een PvP assassin wilt maken..
Da's weer heel wat anders..

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

[quote]Are u kidding me?
De Necro ZUIGT in 1.08 niet normaal meer, necro's functioneren alleen nog maar als cure bitches (zo noemen de meeste necro's zichzelf ook) They are totally fucked up..
Sorcs zijn wel gewoon sterk, maar ja, later in hell mode, leuk al die immunities ..[quote]

Je maakt ze dan verkeerd--> lower resist++poison nova is sterk hoor :)

edit:
hmm quote typo

• frim
  • Niet online
[quote]
Op woensdag 08 augustus 2001 23:54 schreef Flapmo het volgende:
[quote]Are u kidding me?
Sorcs zijn wel gewoon sterk, maar ja, later in hell mode, leuk al die immunities ..
Je maakt ze dan verkeerd--> lower resist++poison nova is sterk hoor :)
oh ja, poison nova is er ook nog..
misschien wel leuke damage alleen op level 1 heb je er niks meer aan vanwege de duration (vroeger kon je het goed als prevent monster heal spell gebruiken)

ik heb laatst trouwens iets cools gevonden: lvl 1 bone spear, 20 charges of zo op rare throwing knifes...

Verwijderd

iemand nog leuke barbarian items? :D

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Rare prismatic 1 to all barb skills..

kzit op Europe btw

• frim
  • Niet online
europe is voor flapdrollen
UsEast is voor de die-hards

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op donderdag 09 augustus 2001 11:13 schreef frim het volgende:
dat zeg je verkeerd,

Europe is voor mensen die gewoon spelen
UsEast is voor trollen die zich beter voelen dan de rest :r :r

ga toch weg man

• frim
  • Niet online
en dan al die flapdrollen klagen dat hun ping naar Europe zo hoog is :P

Probeer maar es wat goeds te gaan traden in Europe, en dan in Useast, ben je in UsEast toch wel een stuk sneller klaar

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ik heb geen enkele problemen met ping, en ik heb zo en zo weinig goede ervaringen met trades, zowel op uswest, east als europe

ik speel eigenlijk alleen met bekenden

maarja maakt verder niet uit, maar als je zo een post neerzet zonder argumenten kan je natuurlijk wachten op de :r die je om de oren vliegen :)

• OldButNotSoWise

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Op donderdag 09 augustus 2001 11:13 schreef frim het volgende:
Speel het helemaal niet in multplayermode maar vindt dit toch wel een echte flamebait naar andere, vraag je dan ook wat genuanceerder te zijn met dat soort uitspraken. :(

• frim
  • Niet online
ja ok :)

weet je waar ik ook een probleem mee heb in D2:LOD (back on-topic!! :P)?

AL die irritante druids/necros/barbs en zo die dan zeggen dat ze je wel ff helpen met transferen van items, en als je ze dan op de grond pleurt jatten ze ze met hun telekinesis ring. Bah wat heb ik daar een hekel aan.

Wel grappig is trouwens al die berichtjes met "I know how to dupe!". moet je maar eens op in gaan, ze kunnen heel creatief zijn om je je items af te jatten

[edit:] en wat ook zo irrritant is aan europe zijn al die duitsers. geef me dan maar useast met koreans, zelfs dat is nog beter.mijn ervaring op europe is dat alle duitse players irritant en asosociaal zijn, terwijl koreansnog wel eens goed kunnen teamen

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op donderdag 09 augustus 2001 11:35 schreef frim het volgende:

AL die irritante druids/necros/barbs en zo die dan zeggen dat ze je wel ff helpen met transferen van items, en als je ze dan op de grond pleurt jatten ze ze met hun telekinesis ring. Bah wat heb ik daar een hekel aan.

Wel grappig is trouwens al die berichtjes met "I know how to dupe!". moet je maar eens op in gaan, ze kunnen heel creatief zijn om je je items af te jatten

[edit:] en wat ook zo irrritant is aan europe zijn al die duitsers. geef me dan maar useast met koreans, zelfs dat is nog beter.mijn ervaring op europe is dat alle duitse players irritant en asosociaal zijn, terwijl koreansnog wel eens goed kunnen teamen
yeah koreans rule :P

kijk dat swappen van items doe ik alleen met een maat van me :)

maar ik onthou meestel wel account en playernamen als ik genaaid wordt, en meestal pak ik ze dan terug als ik ze nog een keer tegenkom

TP midden tussen wat l337 monsters ofzo >:)

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 11:35 schreef frim het volgende:

je moet ook nooit iets waardevols op de grond laten liggen. als je stash te klein is, zoals bij mij, want die zit vol met gems, laat dan al je potions pleuren, die zijn toch niks waard :).

verder zijn duitsers vind ik de meeste irriterende gasten op b.net europe. die gasten denken echt dat ze b.net ownen. en koreanen die op b.net spelen zijn meestal op zoek naar een fatsoenlijke plek om te gamen. want op de asia servers schijnt alles bagger te zijn. met koreanen kun je wel vaak goed teamen. met duitsers niet, tenzij je je voordoet als duitser, moet je s opletten hoe vriendelijk en meegaand ze ineens zijn :r

• Shade

Shade

GuRa

Op donderdag 09 augustus 2001 11:46 schreef DarthRaider het volgende:
tenzij je je voordoet als duitser, moet je s opletten hoe vriendelijk en meegaand ze ineens zijn :r
LOL, valt jou dat ook zo op? ;) :)

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:07
Op donderdag 09 augustus 2001 11:48 schreef Shade het volgende:

[..]

LOL, valt jou dat ook zo op? ;) :)
Duiters suck..
Dat is met duiters overal.. ga maar eens CS spelen op een serverwaar een paar duiters zijn.. :r

I want to live forever, so far.. so good.

• frim
  • Niet online
ja, en dat asia 3(!) realms heeft vind ik eigenlijk wel een beetje aso, en dan komen ze toch nog terug naar useast.

Maar ach, meestal worden ze toch wel weggepest door al die amerikanen (oh, a korean, everybody, hostile!!!).

Was wel grappig eigenlijk, dat als je vroeger je hele tekstbalkje vulde met punten (.........................................) alle koreans in de game crashden.

ik heb es een korean "vriendje" gehad.

als-ie online was dan msgde ie mij met "game KOREAxx" of zo. dan zat ik er als enige niet koreaan tussen, maar we hebben wel geweldige potjes gespeelt..

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Ik heb trouwens ook nog een probl met LoD:

Ik met m'n lvl 30 Assasin tegen diablo, maar ondanks dat ik meer dan 60% kans heb hem te raken sla ik constant mis.

Weet iemand waar dat te maken mee heeft? De lengte van je claw wapens ofzo, want bij andere grote vijanden merk ik het ook. En wat kan je er tegen doen, want het was haast onmogelijk diablo te verslaan (en straks baal word dan een ramp) - de eerste keer dat ik al m'n potions heb op moeten gebruiken...

(ik speelde vroeger met een necromancer en dan gebruikte je je hand-wapen eigenlijk nooit...)

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

• frim
  • Niet online
uhhm.. ik heb hetzelfde probleem gehad met mijn druid.

Ik denk dat je de hele tijd interrupted wordt (door zijn grote hoeveelheid damage kom je in een stunlock, zoals dat heet) of dat je teveel blocked (blocklock, heb je veel punten in weapon block of hoe die skill ook heet?)

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 12:03 schreef Infinitive het volgende:

Ik met m'n lvl 30 Assasin tegen diablo, maar ondanks dat ik meer dan 60% kans heb hem te raken sla ik constant mis.

Weet iemand waar dat te maken mee heeft? De lengte van je claw wapens ofzo, want bij andere grote vijanden merk ik het ook. En wat kan je er tegen doen, want het was haast onmogelijk diablo te verslaan (en straks baal word dan een ramp) - de eerste keer dat ik al m'n potions heb op moeten gebruiken...

(ik speelde vroeger met een necromancer en dan gebruikte je je hand-wapen eigenlijk nooit...)
zorg dat je minimaal 85% hit ratio hebt. dat is dus tegen normale gastjes (niet unique bosses enzo) > 90%.
zelf probeer ik altijd 95% hit ratio te hebben tegen normale units (geen uniques, bosses enzo). tot nog toe lukt dat aardig.

martialraider lvl 31 assassin europe

• Shade

Shade

GuRa

Op donderdag 09 augustus 2001 12:03 schreef Infinitive het volgende:

Diablo is in de xpack 10 x zo sterk geworden :)
En meer dan 50% van je hits zullen niet raken.. His defense is hellahigh! ;)
Hij is nu idd een hele bitch om te verslaan, vooral voor de assassin.. Ik zou zeggen, team with someone on D..

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 12:07 schreef Shade het volgende:

[..]

Diablo is in de xpack 10 x zo sterk geworden :)
En meer dan 50% van je hits zullen niet raken.. His defense is hellahigh! ;)
Hij is nu idd een hele bitch om te verslaan, vooral voor de assassin.. Ik zou zeggen, team with someone on D..
heb ik ook gedaan :) met z'n zessen ff diablo killen . was zo gebeurd en nog niet eens zo heel weinig exp >:)
Pagina: 1 2 Laatste