Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal vooral gebruikt worden om wat nieuwere games te spelen die zijn laptop momenteel niet trekt en daarnaast nog wat tekenprogramma's voor zijn opleiding
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 1000 maar maximaal 1200 voor de de pc inclusief windows en assemblage (alles bij azerty of alternate in elkaar laten zetten) dus als iemand ergens nog iets op weet te besparen dan graag
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helemaal niks alleen een muis, overige randapparatuur heeft hij ook nog nodig maar hoeft niet meer voor het bovenstaande budget, tips hiervoor zijn ook welkom
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In pricipe had hij het over intel en nvidia maar ik zie op het forum eigenlijk overal amd staan dus daar heb ik nu voor gekozen, past ook beter in het budget
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mijn huidige lijstje kunnen keuren of het zo goed is of we nog wat dingen kunnen veranderen, bijvoorbeeld of deze videokaart goed is of we toch beter voor nvidia kunnen gaan
De pc zal vooral gebruikt worden om wat nieuwere games te spelen die zijn laptop momenteel niet trekt en daarnaast nog wat tekenprogramma's voor zijn opleiding
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 1000 maar maximaal 1200 voor de de pc inclusief windows en assemblage (alles bij azerty of alternate in elkaar laten zetten) dus als iemand ergens nog iets op weet te besparen dan graag
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Helemaal niks alleen een muis, overige randapparatuur heeft hij ook nog nodig maar hoeft niet meer voor het bovenstaande budget, tips hiervoor zijn ook welkom
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
In pricipe had hij het over intel en nvidia maar ik zie op het forum eigenlijk overal amd staan dus daar heb ik nu voor gekozen, past ook beter in het budget
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat jullie mijn huidige lijstje kunnen keuren of het zo goed is of we nog wat dingen kunnen veranderen, bijvoorbeeld of deze videokaart goed is of we toch beter voor nvidia kunnen gaan
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 204,50 | € 204,50 |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Tomahawk MAX | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Videokaarten | MSI Radeon RX 5700 MECH OC | € 379,- | € 379,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate ST2000DM008, 2TB | € 57,47 | € 57,47 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 86,33 | € 86,33 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 450W | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Solid state drives | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 67,90 | € 67,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.045,10 | ||