Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen op maximaal 1080p 144 hz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
MSI 1080 gaming X
Seasonic 650 platinum certified. 2 jaar oud.
case: Nzxt h500 zwart.
Ik heb een wenslijst gemaakt. Ik twijfel alleen tussen deze onderdelen of een 3700x. Ik speel het liefst met maximale FPS en daarom denk ik dat Intel beter is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Liefst Intel. Meest fijne ervaring mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem moet minstens 5 jaar mee gaan. Ik kan later altijd mijn GPU upgraden.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Misschien in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat vinden jullie van deze lijst? Ik ben bang dat ik qua FPS spijt ga krijgen als ik een Ryzen 3700x zou halen. Dit, omdat deze processor een betere FPS haalt dan de Ryzen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen op maximaal 1080p 144 hz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
MSI 1080 gaming X
Seasonic 650 platinum certified. 2 jaar oud.
case: Nzxt h500 zwart.
Ik heb een wenslijst gemaakt. Ik twijfel alleen tussen deze onderdelen of een 3700x. Ik speel het liefst met maximale FPS en daarom denk ik dat Intel beter is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Liefst Intel. Meest fijne ervaring mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem moet minstens 5 jaar mee gaan. Ik kan later altijd mijn GPU upgraden.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Misschien in de toekomst.
Wat verwacht je van ons?[i]
Wat vinden jullie van deze lijst? Ik ben bang dat ik qua FPS spijt ga krijgen als ik een Ryzen 3700x zou halen. Dit, omdat deze processor een betere FPS haalt dan de Ryzen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-9700K Boxed | € 379,99 | € 379,99 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Z390 Aorus Pro | € 184,- | € 184,- |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 75,22 | € 75,22 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 91,50 | € 91,50 |
| 1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 831,66 | ||
[ Voor 14% gewijzigd door scytheCS op 17-08-2019 14:56 ]