Toon posts:

Nieuwe PC budget rond 1000 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• scytheCS
  • Registratie: augustus 2017
  • Laatst online: 08-12 08:43
(jarig!)
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen op maximaal 1080p 144 hz.

Wat mag het systeem gaan kosten?
1000,-

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
MSI 1080 gaming X
Seasonic 650 platinum certified. 2 jaar oud.
case: Nzxt h500 zwart.

Ik heb een wenslijst gemaakt. Ik twijfel alleen tussen deze onderdelen of een 3700x. Ik speel het liefst met maximale FPS en daarom denk ik dat Intel beter is.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Liefst Intel. Meest fijne ervaring mee.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Systeem moet minstens 5 jaar mee gaan. Ik kan later altijd mijn GPU upgraden.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Misschien in de toekomst.

Wat verwacht je van ons?[i]
Wat vinden jullie van deze lijst? Ik ben bang dat ik qua FPS spijt ga krijgen als ik een Ryzen 3700x zou halen. Dit, omdat deze processor een betere FPS haalt dan de Ryzen.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsIntel Core i7-9700K Boxed€ 379,99€ 379,99
1MoederbordenGigabyte Z390 Aorus Pro€ 184,-€ 184,-
1Processorkoelingbe quiet! Dark Rock Pro 4€ 75,22€ 75,22
1Geheugen internCorsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 91,50€ 91,50
1Solid state drivesIntel 660p 1TB€ 100,95€ 100,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 831,66

[Voor 14% gewijzigd door scytheCS op 17-08-2019 14:56]

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

koeler kan prima naar DR4 zonder pro. qua ram zou ik zelf pricewatch: G.Skill Flare X F4-3200C14D-16GFX of pricewatch: Crucial Ballistix Elite BLE2K8G4D36BEEAK kiezen

@scytheCS Sorry, Ik vat ff niet waarom ik dit hierbij heb gepost(RAM)
zal er in een ander topic wel iets missen ;)

Setje ziet er verder goed uit, alleen de koeler naar DR4 ipv pro (dat is zat voor 9700k)

[Voor 22% gewijzigd door Hackus op 19-08-2019 11:43]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• scytheCS
(jarig!)
Dank voor je terugkoppeling. Dat geheugen is zo'n 70 euro duurder, maar ga ik daar echt een verschil bij merken?

• scytheCS
(jarig!)
Iemand nog suggesties of ik voor een 3700x moet gaan en waarom precies?

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

scytheCS schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 20:55:
Iemand nog suggesties of ik voor een 3700x moet gaan en waarom precies?
check
https://www.techpowerup.com/review/amd-ryzen-7-3700x/15.html

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee