Ik wil in de toekomst de Silverstone SST-ML09B gaan kopen met een I7 non K (I7700) processor en een leuke videokaart er in. De processor heb ik al. De SSD ook al. Maar moet het moederbord vervangen en ook de voeding. Daarbij kan niet elke videokaart hier in.
Ik wil max 500 uitgeven, inclusief de kast. Zelf ben ik gek van Asus omdat ik daar betere ervaringen mee heb dan bijvoorbeeld MSI.
Ik wil namelijk zo klein mogelijke kast bouwen waarop ik kan gamen
Moet ik hiervoor ook speciaal geheugen kopen omdat het zo klein is?
Zoals ik kan zien en lezen kan er 175 cm videokaart er in. Maar ik lees ook dat er maar 1 soort videokaart er in kan. Kan er geen langere voeding in als ik die ssd/hdd shot weg haal?
En zoals ik kan lezen kan je er ook aan de boven kant een 120 cm fan in plaatsen. Graag iemand met ervaring met de kast.
Dank je wel alvast.
Ik wil max 500 uitgeven, inclusief de kast. Zelf ben ik gek van Asus omdat ik daar betere ervaringen mee heb dan bijvoorbeeld MSI.
Ik wil namelijk zo klein mogelijke kast bouwen waarop ik kan gamen
Moet ik hiervoor ook speciaal geheugen kopen omdat het zo klein is?
Zoals ik kan zien en lezen kan er 175 cm videokaart er in. Maar ik lees ook dat er maar 1 soort videokaart er in kan. Kan er geen langere voeding in als ik die ssd/hdd shot weg haal?
En zoals ik kan lezen kan je er ook aan de boven kant een 120 cm fan in plaatsen. Graag iemand met ervaring met de kast.
Dank je wel alvast.