Een uit de hand gelopen grap?

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-11 13:05
Blijkbaar...
HelpDsk heeft misschien wel gelijk, maar om nou ál mijn topics in HK op slot te gooien...

Ik voel me slachtoffer...

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

HlpDsK is in het in principe slotvrije HK wel heel erg actief geweest.

please zeg mij dat dit ervoor bedoeld was om morgen weer allemaal te openen.

Om ieder topic zo te torpederen, daar was de HK niet voor bedoeld

• Molybdenum
nee, het was als volgt gegaan vannacht:

ik kwam laat thuis en ik ging nog even hk-en.
meestal kijk ik dan ook even naar mijn eigen topics. ik denk dat iedereen dat wel doet. en dan post je daar ook wel eens wat in, want er loopt in een topic meestal een discussie.
omdat het zo rustig was stonden er ineens 4 topics van mij bovenaan. dat viel op bij een paar andere HK-ers en die maakten daar een opmerking over en toen ging het balletje rollen.
we hebben vette lol gehad, daar niet van. er stonden op een gegeven moment 27 topics van mij bovenaan (note, dat waren dus oude topics die omhoog 'geschopt' waren door 'normale' reacties in die topics!).

nou ja, misschien niet helemaal normaal, maar je weet hoe het gaat als je lol zit te trappen. dan ga je altijd over op superlatieven.

tja.. ik zie wel. op zoch vind het niet echt een grote ramp dat ze gesloten zijn. de meesten waren toch al naar onderen gezakt.
maar ik zou het wel fijn vinden als deze: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/193471 weer geopend wordt, want dat was toch echt de enige serieuze topic, misschien wel een SG topic!

maar goed. zie maar wat jullie doen.
jullie hebben in ieder geval mijn verhaal. het was gezellig vannacht op HK!
:P
Op zondag 29 juli 2001 14:51 schreef ecteinascidin het volgende:
HlpDsK is in het in principe slotvrije HK wel heel erg actief geweest.

please zeg mij dat dit ervoor bedoeld was om morgen weer allemaal te openen.

Om ieder topic zo te torpederen, daar was de HK niet voor bedoeld

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Uit de FAQ:
PS, probeer aub niet zoveel en onzinnig mogelijk te posten. Als 't een doel op zichzelf wordt zullen er maatregelen voor de betreffende user volgen.
Dat is het bij jou en een aantal anderen wel geworden lijkt het erop... in het crewforum zijn we in overleg wat we ermee doen. Vooralsnog lijkt het erop dat je minimaal een HK-ban krijgt (onder voorbehoud, omdat nog niet iedereen zijn oordeel heeft gegeven).

We hadden je vast niet hoeven te vertellen dat je juist op die manier (en ik heb het niet alleen tegen jou, maar ook een aantal anderen die gezellig meededen) de HK verpest met dit soort onzinnige en idiote acties.

• KaMiKaZe
  • Laatst online: 18-11 18:30
iig heeft molyb er geen bal mee te maken. IKZELF heb bij wijze van grap de meeste topics met een serieuze (dus geen onzin) reacties omhoog geschopt. samen met nog een paar anderen. Het is niets illegaals want ik mag reageren op de topics waarop ik wil reageren er wordt niet geflamed etc. de reactie van hlpdsk is IMHO een beetje overdreven. Molyb kan er iig zelf niets aan doen. die topics waren vanzelf wel weer afgezakt en daar heeft niemand last van.

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• KaMiKaZe
Op zondag 29 juli 2001 15:03 schreef Tom het volgende:
Uit de FAQ:
[..]

Dat is het bij jou en een aantal anderen wel geworden lijkt het erop... in het crewforum zijn we in overleg wat we ermee doen. Vooralsnog lijkt het erop dat je minimaal een HK-ban krijgt (onder voorbehoud, omdat nog niet iedereen zijn oordeel heeft gegeven).

We hadden je vast niet hoeven te vertellen dat je juist op die manier (en ik heb het niet alleen tegen jou, maar ook een aantal anderen die gezellig meededen) de HK verpest met dit soort onzinnige en idiote acties.
het waren GEEN onzinnige posts en het doel was niet om zoveel mogelijk te posten !!

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 29 juli 2001 15:04 schreef Bamibal het volgende:

[..]

het waren GEEN onzinnige posts en het doel was niet om zoveel mogelijk te posten !!
Het is wel onzinnig om pakweg 30 topics omhoog te halen, dat is gewoon idioot.

• Molybdenum
ik wacht wel af wat er gebeurt...
ik heb mijn verhaal gedaan. ik verwijt niemand wat. dat staat vast.
Op zondag 29 juli 2001 15:07 schreef Tom het volgende:

[..]

• KaMiKaZe
Op zondag 29 juli 2001 15:07 schreef Tom het volgende:

[..]

ik heb geen 30 topics omhoog geschopt wel een paar waar ik het interessant vond om te reageren. er stonden er al een hoop en er waren er enkele door andere users omhoog gehaalt. mja is omhoog halen dan zo'n misdaad , sterven er hierdoor walvissen ofzo ? die posts zakken vanzelf wel weer af hoor ;)

Verwijderd

Maar molybdenum schopte die topics niet omhoog, het zou niet terecht zijn als hij daarvoor een HK ban krijgt.

En Bamibal, het waren echt niet allemaal zinnige replies. Meneer "_LOSS_" of iets dergelijks was iig lekker bezig.

• Molybdenum
eerlijk: volgens mij heb ik het Garfield-topic een schop gegeven.
;)
Op zondag 29 juli 2001 15:44 schreef --BoBo-- het volgende:
Maar molybdenum schopte die topics niet omhoog, het zou niet terecht zijn als hij daarvoor een HK ban krijgt.

En Bamibal, het waren echt niet allemaal zinnige replies. Meneer "_LOSS_" of iets dergelijks was iig lekker bezig.

• Tom
  • Niet online

Tom

Ik zeg niet dat het definitief is wie/wat krijgt of wat er verder gaat gebeuren, daarover zijn we nog in overleg. Ik was er bovendien niet bij toen het gebeurde.

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 19:20
Ach ja, HLPDSK was weer zoals wel vaker iets te snel en agre, maar goed, helemaal kunnen vind ik dit ook niet, want het was wel degelijk voorbedachte rade om alle topics al dan niet om nuttige reaties omhoog te doen rijzen. Immers hoe kun je dan meer dan 10 topics van dezelfde gast op een rij krijgen :?

En dan maar met "nuttige reacties"posten om het risico voor jezelf zo klein mogelijk te houden is imo "not done" Helmaal gezien een aantal al behoorlijk oud waren en er bewust naar op zoek gegaan is door de almachtige search optie!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• KaMiKaZe
Op zondag 29 juli 2001 15:44 schreef --BoBo-- het volgende:

nee daarvoor is het ook het onzin forum , jouw replies zijn toch ook allemaal niet zinnig :?

Ik neem alle verantwoordelijkheid op me voor deze actie alhoewel ik niet de enige was. Ik doe nooit iets tegen de regels. dit was IMHO ook niet tegen de regels. was gewoon een eenmalige grap van ons , als jullie daar de lol nog niet eens van in kunnen zien dat gaat het idd minder met het forum.

• KaMiKaZe
Op zondag 29 juli 2001 15:50 schreef psygho het volgende:
Ach ja, HLPDSK was weer zoals wel vaker iets te snel en agre, maar goed, helemaal kunnen vind ik dit ook niet, want het was wel degelijk voorbedachte rade om alle topics al dan niet om nuttige reaties omhoog te doen rijzen. Immers hoe kun je dan meer dan 10 topics van dezelfde gast op een rij krijgen :?

En dan maar met "nuttige reacties"posten om het risico voor jezelf zo klein mogelijk te houden is imo "not done" Helmaal gezien een aantal al behoorlijk oud waren en er bewust naar op zoek gegaan is door de almachtige search optie!
tuurlijk was het doel overduidelijk. maar het was niet de bedoeling om het forum tot overlast te zijn maar meer als phrank.
ik ga me iig niet zitten verstoppen achter zwakke excuses 8-)

• Molybdenum
Op zondag 29 juli 2001 15:57 schreef Bamibal het volgende:

[..]

tuurlijk was het doel overduidelijk. maar het was niet de bedoeling om het forum tot overlast te zijn maar meer als phrank.
ach... het was 4 uur en er was bijna niemand.
laten we gewoon zeggen dat de warmte ons naar het hoofd begint te stijgen met als gevolg onbegrensde meligheid.
:P

(ik zit hier nu te zweten.. het loopt me van mn lijf af!)

• PsYgHo
Op zondag 29 juli 2001 15:57 schreef Bamibal het volgende:

[..]

Een ding is zeker, eerlijkheid is belangrijk en vind je niet meer zo makkelijk

Persoonlijk zelf vind ik een ongenoteerde waarschuwing voor deze actie meer dan genoeg, ok was niet netjes, maar ook niet meteen tegen de LETTERLIJK regels, maar je had ook beter kunnen weten! Maar aan de andere kant waar was ook alweer de huiskamer voor bedoeld :? juist dit sort onzin, en humor moet kunnen, al is dat een breed definieerbaar begrip :)

Heb imho hier wel ergere dingen voorbij zien komen die voor minder werden bestempled met bepaalde sancties....

In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!

• PsYgHo
Op zondag 29 juli 2001 15:59 schreef Molybdenum het volgende:

[..]

ach... het was 4 uur en er was bijna niemand.
laten we gewoon zeggen dat de warmte ons naar het hoofd begint te stijgen met als gevolg onbegrensde meligheid.
Dat zeg ik Humor is en breed definierbaar begrip :)

• KaMiKaZe
Op zondag 29 juli 2001 16:05 schreef psygho het volgende:

[..]

Een ding is zeker, eerlijkheid is belangrijk en vind je niet meer zo makkelijk

Persoonlijk zelf vind ik een ongenoteerde waarschuwing voor deze actie meer dan genoeg, ok was niet netjes, maar ook niet meteen tegen de LETTERLIJK regels, maar je had ook beter kunnen weten! Maar aan de andere kant waar was ook alweer de huiskamer voor bedoeld :? juist dit sort onzin, en humor moet kunnen, al is dat een breed definieerbaar begrip :)

Heb imho hier wel ergere dingen voorbij zien komen die voor minder werden bestempled met bepaalde sancties....
idd er gebeuren wel ergere dingen in de wereld :+ , ik ga zo lekker zwemmen om een beetje af te koelen. niet echt een lekker middagje om in je pc hok te gaan zitten zweten ;)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Geef er geen vervolg aan ;)

Dit soort acties zien we liever niet, 1 keertje is tot-daar-aan-toe.

Probleem is dat als je dit 'toestaat', er andere mensen ook op leuke idee gaan komen, en dan is het hek van de dam. Je weet het, als er 1 schaap over de dam is, er meerdere er achteraankomen.

• Molybdenum
Trouwens, ik bedenk me nu dat ik het slotjesrecord waarschijnlijk wel heb gebroken!

27 stuks!
8-)

(zeker in HK)

• Mr. B.
  • Niet online
Op zondag 29 juli 2001 16:19 schreef Molybdenum het volgende:
Trouwens, ik bedenk me nu dat ik het slotjesrecord waarschijnlijk wel heb gebroken!

27 stuks!
8-)

(zeker in HK)
Inderdaad echt iets om trots op te zijn...

StatBar.nl - @GoT

Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.

Verwijderd

Ik heb alles van Molybdenum op slot gezet. Ik ga niet 30 topics doorkijken op dat moment.

Ik heb mijn collega's dan ook vanmorgen in alle vroegte al verteld dat de topics die levensvatbaar zijn weer ontslot kunnen worden.

• Molybdenum
Op zondag 29 juli 2001 17:11 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb alles van Molybdenum op slot gezet. Ik ga niet 30 topics doorkijken op dat moment.

Ik heb mijn collega's dan ook vanmorgen in alle vroegte al verteld dat de topics die levensvatbaar zijn weer ontslot kunnen worden.
Dank je
:)

• digifun
  • Niet online

digifun

Op zondag 29 juli 2001 15:03 schreef Tom het volgende:
Uit de FAQ:

PS, probeer aub niet zoveel en onzinnig mogelijk te posten. Als 't een doel op zichzelf wordt zullen er maatregelen voor de betreffende user volgen.
----------------------------

Gelijke monnikken gelijke kappen. Ga de posts van hlpdsk maar eens na en kijk hoeveel er wel niet offtopic zijn of overbodig. Ik weet zeker dat ik niet de enige ben die dit is opgevallen. Niet dat ik de actie van het omhoogkicken goed vind, maar er wordt zo wel een vaag beleid gehanteerd.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• Tom
  • Niet online

Tom

Op zondag 29 juli 2001 18:02 schreef outlaw het volgende:
maar er wordt zo wel een vaag beleid gehanteerd.
Met ons beleid is niets mis IMHO.

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Ik heb alleen het begin van dit topic gelezen dus...

Ik wil mij er niet mee bemoeien of zeggen hoe het zou moeten gaan ik wil alleen mijn mening vertellen.

Uhm, eigelijk zie ik het kwaad er niet in dat er zoveel topics omhoog gingen. Volgens mij werd er in elk topic gewoon gereplied (en zo niet dan zouden ze weer heel snel naar beneden zakken). Ik kijk toch eerder naar de topictitels dan naar de starter hoor. Want eerlijk gezegd boeit het me echt geen REET of hij er nou 30 omhoog heeft gekickt. (van 1 user) Als het maar geen fossielen zijn.

Het zou de sfeer verpesten? Onder de users of de admins>?? want eerlijk gezegd vind ik die sluitactie nogal de sfeer verpesten, en al helemaal de discussie die er op volgt/kan volgen.... Gewoon een tikkie overdreven om zo te reageren.

Maar jah wie ben ik he :)

Verwijderd

Je drukt andere topics uit beeld. Da's 1 van de verneukeratieve dingen.

Verwijderd

HlpDsk is ook maar een mens. Ik kan me goed voorstellen dat ie alles ff op slot gooit omdat ie er knettergek van wordt. Maar ik ben het wel mee eens dat de zinnige topics weeer open mogen.

R./

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Mja MAAR:

het was snachts heb ik begrepen (hoeveel user zijn dan op de HK? Stuk of 100?)

Het is een kwestie van naar beneden scrollen.

ALs het zo erg was dan zouden die topics toch weer ZO naar beneden zijn. OMdat niemand reageert. EN als ze wel reageren, nou daar heb je toch een forum voor?

Mwa je hebt wel gelijk hoor aan de ene kant. Maar om ze nou allemaal op slot te donderen....Als je het tijdleijk deed dan geef ik je 100% gelijk :)

Maar zoals ik al zei, ik ben geen wannabe mod :) En ik wil ook niet vetrellen hoe het zou moeten zijn. Ik wilde gewoon even mijn 'verlichtende'mening laten spreken :D

Mzl

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 15:09

Sharky

Skamn Dippy!

oke mensen:

distancieer en observeer.
iemand riskeert een HK-ban (temp of permanent?) omdat een aantal mensen in de huiskamer zijn topics omhoog gekickt hebben, gewoon als geintje?
laten we er pleaze ff realistisch en nuchter tegenaan kijken.

* Sharky zit hoofdschuddend achter zijn pc...

This too shall pass

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:37
Check deze screenshot voor de mensen die niet in de HK kunnen.

• Molybdenum
Op zondag 29 juli 2001 20:08 schreef Phantom_ het volgende:
Check deze screenshot voor de mensen die niet in de HK kunnen.
nou, aan het aantal replies van sommige topics kun je dus zien dat ik ze niet allemaal afgelopen nacht heb geplaatst. die topics hebben lang gelopen en sommigen zijn zo oud als het moment waarop ik HK binnen mocht. 2 maanden oud ofzo

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 15:48 schreef Tom het volgende:
Ik zeg niet dat het definitief is wie/wat krijgt of wat er verder gaat gebeuren, daarover zijn we nog in overleg. Ik was er bovendien niet bij toen het gebeurde.
Tering man... relax eens, jullie gaan hiermee om alsof 't 't einde van de wereld kan betekenen.... zielig hoor.

(Overigens snap ik ook niet waarom je d'r bij had moeten zijn? Alle posts zijn toch gewoon achteraf leesbaar?)

• dreeke
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Hey .. Sorry voor de late reactie hierop.
Maar ik heb ook een paar topics van Molybdenum omhoog geschopt. Op dat moment was het een leuk geintje, maar ik snap wel waarom er slotjes op zijn gezet. Bij deze wil ik graag mijn excuses aanbieden. Maar verwijt Molybdenum aub niks, want hij heeft er zelf namelijk niet aan meegedaan...

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Pagina: 1