Hallo
Ik dacht eraan om een Lenovo X1 extreme Generatie 2 te kopen met de volgende specificaties:
- Processor : Intel® Core™ i7-9750H (2.60GHz, up to 4.50GHz with Turbo Boost, 6 Cores, 12MB Cache)
- Operating System : Windows 10 Home 64
- Memory : 32GB DDR4 2666MHz
- First Storage Selection : 1TB Solid State Drive, M.2 PCIe-NVMe, Opal
- Hard Drive Total Capacity : 1TB
- Display : 15.6" UHD (3840 x 2160) 500 nits, IPS, anti-glare with Dolby Vision™ HDR 400 with IR & 720p HD Camera
- Graphics : NVIDIA® GeForce® GTX 1650 Max-Q 4GB
- Battery : 4 Cell Li-Polymer, 80Wh
- Display Panel : 15.6" UHD (3840x2160), IPS, Anti-glare, 500nits, No touch, IR-Camera, Mic
Ik zou de laptop vooral gebruiken voor mee te nemen op reis, fotobewerking met Adobe Lightroom Classic en codering van software.
Gamen doe ik helemaal niet op een laptop.
Mijn vraag was nu of er mensen zijn die ervaring met Lenovo hebben en mij eventueel wat advies zouden kunnen geven.
Ook heeft Lenovo heel veel garantie-soorten. Zo vroeg ik me dus af welke aan te raden zijn en welke niet en voor hoeveel jaar normaal goed zou zijn?
Ik dacht er zelf aan om deze te kopen:
- De "Premier support" garantie van Lenovo voor 4jaar.
- Samen met de "Accidental Damage protection" optie,
- vervanging van de batterij optie
- Internationale upgrade garantie optie
Zou dit een goeie keuze zijn? of zijn er betere opties, of configuratie dat aan te raden zijn?
De volledige prijs nu volgens de configurator van Lenovo is : 3296.59€.
Ik heb geen eerdere ervaring met Lenovo, dus hoopte ik dat e rmensen zijn die er wel ervaring mee hebben en wat advies zouden willen/kunnen geven hierover.
Ik had hiervoor/momenteel een Dell XPS 15 9550 maar aangezien de Lenovo X1 meer upgrade mogelijkheden en meer poorten heeft lijkt me dit een betere laptop, ondanks dat de batterij een stuk minder is helaas als de Dell.
Ik had al een topic eerst gestart over de nieuwe Dell XPS 15 7590, maar nu deze concurrent er is, lijkt die op papier toch beter precies?
dell xps 15 7590 voor fotografie, 4k oled of niet?
Alvast bedankt van deze Belgische inwoner
.
Ik dacht eraan om een Lenovo X1 extreme Generatie 2 te kopen met de volgende specificaties:
- Processor : Intel® Core™ i7-9750H (2.60GHz, up to 4.50GHz with Turbo Boost, 6 Cores, 12MB Cache)
- Operating System : Windows 10 Home 64
- Memory : 32GB DDR4 2666MHz
- First Storage Selection : 1TB Solid State Drive, M.2 PCIe-NVMe, Opal
- Hard Drive Total Capacity : 1TB
- Display : 15.6" UHD (3840 x 2160) 500 nits, IPS, anti-glare with Dolby Vision™ HDR 400 with IR & 720p HD Camera
- Graphics : NVIDIA® GeForce® GTX 1650 Max-Q 4GB
- Battery : 4 Cell Li-Polymer, 80Wh
- Display Panel : 15.6" UHD (3840x2160), IPS, Anti-glare, 500nits, No touch, IR-Camera, Mic
Ik zou de laptop vooral gebruiken voor mee te nemen op reis, fotobewerking met Adobe Lightroom Classic en codering van software.
Gamen doe ik helemaal niet op een laptop.
Mijn vraag was nu of er mensen zijn die ervaring met Lenovo hebben en mij eventueel wat advies zouden kunnen geven.
Ook heeft Lenovo heel veel garantie-soorten. Zo vroeg ik me dus af welke aan te raden zijn en welke niet en voor hoeveel jaar normaal goed zou zijn?
Ik dacht er zelf aan om deze te kopen:
- De "Premier support" garantie van Lenovo voor 4jaar.
- Samen met de "Accidental Damage protection" optie,
- vervanging van de batterij optie
- Internationale upgrade garantie optie
Zou dit een goeie keuze zijn? of zijn er betere opties, of configuratie dat aan te raden zijn?
De volledige prijs nu volgens de configurator van Lenovo is : 3296.59€.
Ik heb geen eerdere ervaring met Lenovo, dus hoopte ik dat e rmensen zijn die er wel ervaring mee hebben en wat advies zouden willen/kunnen geven hierover.
Ik had hiervoor/momenteel een Dell XPS 15 9550 maar aangezien de Lenovo X1 meer upgrade mogelijkheden en meer poorten heeft lijkt me dit een betere laptop, ondanks dat de batterij een stuk minder is helaas als de Dell.
Ik had al een topic eerst gestart over de nieuwe Dell XPS 15 7590, maar nu deze concurrent er is, lijkt die op papier toch beter precies?
dell xps 15 7590 voor fotografie, 4k oled of niet?
Alvast bedankt van deze Belgische inwoner