Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamennnnnn
Ik stream heel sporadish dus hiervoor ga ik geen speciale dingen aanschaffen.
Programmeren doe ik wel via Unity etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb geen maximaal budget ben van plan alles over een geheel jaar heen aan te schaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik Wil vooral dat alles goed koel blijft en dat alles compatible en veilig is voordat ik begin met aanschaffen van producten.
Ga je overklokken?
Jah
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag advies willen over, of de voeding die in de lijst staat, past in mijn PC-case. Vind deze Case super mooi vandaar dat ik opzoek ben naar een voeding die hierin past. Verder zou het fijn zijn als ik advies krijg of deze voeding genoeg geeft qua wattage voor de rest van de producten. Alvast Bedankt!
Gamennnnnn
Ik stream heel sporadish dus hiervoor ga ik geen speciale dingen aanschaffen.
Programmeren doe ik wel via Unity etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb geen maximaal budget ben van plan alles over een geheel jaar heen aan te schaffen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 344,- | € 344,- |
1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 143,- | € 143,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Gaming OC 8G | € 558,50 | € 558,50 |
1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda Compute 3,5", 4TB | € 93,51 | € 93,51 |
1 | Behuizingen | NZXT H440 New Edition Matte White/Purple | € 129,89 | € 129,89 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,87 | € 60,87 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16 | € 175,- | € 175,- |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 750 Full Modular | € 78,15 | € 78,15 |
1 | Solid state drives | Intel 660p 1TB | € 100,95 | € 100,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.683,87 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik Wil vooral dat alles goed koel blijft en dat alles compatible en veilig is voordat ik begin met aanschaffen van producten.
Ga je overklokken?
Jah
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag advies willen over, of de voeding die in de lijst staat, past in mijn PC-case. Vind deze Case super mooi vandaar dat ik opzoek ben naar een voeding die hierin past. Verder zou het fijn zijn als ik advies krijg of deze voeding genoeg geeft qua wattage voor de rest van de producten. Alvast Bedankt!