Monitor xbox one s en ps4 slim

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 29-01 04:47
Ik zoek een monitor voor enkel uitsluitend cod op te spelen op console ps4 slim en xbox one s...
Aangezien de consoles toch maar tot 60 fps gaan , is hoger niet aan te raden ofwel?
Reactie tijd , liefst zo laag mogelijk.1 ms
Prijs tot 500 euro.
Curved of niet curved, iemand ervaring met curved monitoren?
Welke merken zijn de betere op te kunnen gamen.
Het zou kunnen dat ik nog overstap naar een xbox x , of eventueel een ps4 pro, maar das nog twijfelachtig, omdat volgend jaar de ps5 uit komt, dus dat is nog een beetje dubbeldik kijken.
Maar het zou kunnen dat een 4k monitor ook mag.
Wat kunnen jullie mij aanraden en waar moet ik vooral op letten, ben nogal een noob in gaming monitoren, daarmee de vraag hier!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Wolverine9000 op 11-08-2019 11:37 ]

Alle reacties

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem *Algemeen Advies* Welke monitor moet ik kopen? eens door. `Je kunt het beste een shortlist maken van monitoren die aan je eisen voldoen. Er zijn zoveel monitoren te vinden, dat simpelweg vragen 'wat is de beste' een onmogelijke opgave is.
Dus kijk eens welke schermen aan je eisen voldoen, misschien zijn dat er maar 2 of 3, dan maakt dat de keuze een heel stuk makkelijker.

• Wolverine9000
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 29-01 04:47
Heb al veel opzoek werk gedaan, en aangezien het toch op ps4 slim zal zijn, is 60 hz genoeg, want dat is het maximum op de console.
Reactietijd ben ik ook uit 1 ms
Alleen nog curved of niet curved en 27 inch of 32 inch
Daar worstel ik nog een beetje mee...

• monoking
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-01 12:01
Je moet vooral kijken naar de input lag van de monitor en de kwaliteit van de paneel want naar mij ervaring had ik een nieuw monitor gekocht van 24" naar 27" voor mijn Ps4 en door de lager input lag voelde het veel vloeiender en was mikken veel makkelijker aangezien ze allebij 1ms response tijd hadden. Liefst als je competief bent is TN beter door de lagere input lag maar gaat wel ten kosten van beeld kwaliteit.

Deze monitor wordt nu gebruikt voor cod world league
pricewatch: Asus VG245H Zwart

Deze monitor wordt ook vaak gebruikt door pro's en staat algemeen bekend als goede monitor voor cod.
pricewatch: BenQ ZOWIE RL2755T Zwart

Met curved verschilt per persoon. Mijzelf ben ik daar niet fan van want het stoort mij om vijanden goed te kunnen zien.