Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Ervaringen met useditparts.com?

Pagina: 1
Acties:
  • 309 views

Vraag

• Ronanskie
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 12-12-2020
Hallo tweakers,

Ik ben op zoek naar een grafische kaart voor mijn desktop en kwam in mijn zoektocht uit bij een voor mij onbekende website genaamd "www.useditparts.com" en nu is mijn vraag of iemand ervaringen heeft met deze website. Ik kon namelijk nergens reviews/ervaringen over deze website vinden.

Alle reacties

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Let There Be Rock !

Volgens mij is dat Maascomputers in Venray. staat ook in V&A

Gebruiker van het echte spul, dus zonder suiker

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 21:02

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Zoals ook in het Shopping Forum - Beleid te lezen is, is het vragen naar ervaringen niet de bedoeling. Dit topic is daarop geen uitzondering en gaat dus ook op slot.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True