mischien komt dit bekent voor?

nou is de vraag:hoe kom ik bij die kip?

nou is de vraag:hoe kom ik bij die kip?
Verwijderd
emu?Op zondag 29 juli 2001 11:55 schreef r0ck3t het volgende:
hoe heb jij btw een screenshot gemaakt?
hallo
hallo
hallo
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Verwijderd
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Ligt er natuurlijk aan welke emulator je gebruikt. Met UltraHLE kun je Zelda64 gewoon uitspelen, tenzij je een verkeerde romversie van Zelfda hebt.Op zondag 29 juli 2001 23:28 schreef D³ het volgende:
Ik zou er niet op rekenen dat je Zelda uit gaat spelen via de emulator trouwens, soms dan kan je gewoon niet verder (loopt de emulator altijd vast) of sommige voorwerpen werken niet. Lens of Truth schijnt bijvoorbeeld niet te werken en zonder die is het heeeel lastig uitspelen!
En nee ik heb Zelda niet via de emulator gespeeld (nou ja om te testen) maar lekker via de console, emulators zuigen zooooo hard vergeleken met the real thing.
Waar dit is?? tjezus! dit is dat dorp in die bergen, naam ff kwijtOp zondag 29 juli 2001 20:25 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:
inderdaad bom erop en klaar, waar is dat ergens trouwens, in welke omgeving?
Het is namelijk alweer een tijdje geleden dat ik het heb uitgespeeld, op de n64 overigens, en niet op een emulator stelletje LAMERS!!![]()
Verwijderd
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq