Verwijderd
emu?Op zondag 29 juli 2001 11:55 schreef r0ck3t het volgende:
hoe heb jij btw een screenshot gemaakt?
ehh daar kon je niks geloof ik 
je kan er wel overheen maar als je hook hebt ik kijk ff op me n64 ik heb hem al uitgespeeld... zonder walktrough!!!!
je kan er wel overheen maar als je hook hebt ik kijk ff op me n64 ik heb hem al uitgespeeld... zonder walktrough!!!!
hallo
robbinh wat ik met kippen heb:i Love chicks !!
hehe just kiding..ik moet gewoon al die 7(ofzo) kippen hebben om verder te komen.
maar heeft iemand een idee van dat bovenste plaatje?
nu niet iets anders replayen :x
maar heeft iemand een idee van dat bovenste plaatje?
nu niet iets anders replayen :x
he bah ik ben vergeten hoe ik kan warpen tussen jong en oud 
ben je al in hiruyle castle geweest?
ben je al in hiruyle castle geweest?
hallo
naja hiero dan maar http://www.angelfire.com/games3/zeldafine/zelda
hallo
je moet ff omlopuh
zit meer naar rechts geloof ik een geheime gang
hoe je die opent weet ik niet meer (zorry)
grtz
zit meer naar rechts geloof ik een geheime gang
hoe je die opent weet ik niet meer (zorry)
grtz
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Tegen aan rollen met A.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
is dat dat stukje waarbij je die kippen in hek/hok moet doen en bijna iedere keer dat je ze allemaal hebt zijn dr alweer een paar ontsnapt? zooooo irri, maar wel te doen 
ik dacht dat je bij dat stukje gewoon om kon lopen..
ik dacht dat je bij dat stukje gewoon om kon lopen..
Verwijderd
Ik dacht dat als je groot was, dan was dat winkeltje daarboven open (waar je die blauwe zalf kan open) en daar zat dan achter ergens een deur en dan kwam je op dat balkon uit en dan spring je over dat hekkie en dan ben je er. BTW, als je al die kippe had kreeg je een fles geloof ik.
rollen, bomben, hookshotten of de megaton hamer gebruiken
inderdaad bom erop en klaar, waar is dat ergens trouwens, in welke omgeving?
Het is namelijk alweer een tijdje geleden dat ik het heb uitgespeeld, op de n64 overigens, en niet op een emulator stelletje LAMERS!!
Het is namelijk alweer een tijdje geleden dat ik het heb uitgespeeld, op de n64 overigens, en niet op een emulator stelletje LAMERS!!
kip in kist: tegen aan rollen (staat hierboven ook al)
kip achter hek: willekeurige kip oppakken, en dan met de kip boven je hoofd naar te molen toe lopen (omhoog dus) en dan kan je (met een goede aanloop) over het hek springen (de kip helpt je een stukje te vliegen dus). Daarna beide kippen teruggooien, en klaar is Link.
kip achter hek: willekeurige kip oppakken, en dan met de kip boven je hoofd naar te molen toe lopen (omhoog dus) en dan kan je (met een goede aanloop) over het hek springen (de kip helpt je een stukje te vliegen dus). Daarna beide kippen teruggooien, en klaar is Link.
Ik zou er niet op rekenen dat je Zelda uit gaat spelen via de emulator trouwens, soms dan kan je gewoon niet verder (loopt de emulator altijd vast) of sommige voorwerpen werken niet. Lens of Truth schijnt bijvoorbeeld niet te werken en zonder die is het heeeel lastig uitspelen!
En nee ik heb Zelda niet via de emulator gespeeld (nou ja om te testen) maar lekker via de console, emulators zuigen zooooo hard vergeleken met the real thing.
En nee ik heb Zelda niet via de emulator gespeeld (nou ja om te testen) maar lekker via de console, emulators zuigen zooooo hard vergeleken met the real thing.
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Ligt er natuurlijk aan welke emulator je gebruikt. Met UltraHLE kun je Zelda64 gewoon uitspelen, tenzij je een verkeerde romversie van Zelfda hebt.Op zondag 29 juli 2001 23:28 schreef D³ het volgende:
Ik zou er niet op rekenen dat je Zelda uit gaat spelen via de emulator trouwens, soms dan kan je gewoon niet verder (loopt de emulator altijd vast) of sommige voorwerpen werken niet. Lens of Truth schijnt bijvoorbeeld niet te werken en zonder die is het heeeel lastig uitspelen!
Enne..Geen kippen slaan hé, want zal worden hij en z'n viendjes pissig en ben je zelf de lul.
Gaat het hier trouwens om het vangen van kippen voor dat huilende meisje in Karakiko village (ofzoiets) ?
Waar dit is?? tjezus! dit is dat dorp in die bergen, naam ff kwijtOp zondag 29 juli 2001 20:25 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:
inderdaad bom erop en klaar, waar is dat ergens trouwens, in welke omgeving?
Het is namelijk alweer een tijdje geleden dat ik het heb uitgespeeld, op de n64 overigens, en niet op een emulator stelletje LAMERS!!![]()
Verwijderd
je gaat met een andere kip op dat hek voor de molen staan, en je zweeft gewoon over het hoge hek hheen, dan kun je allebei de kippen er simpel overheen gooien. Bij de andere er gewoon tegenaan rollen.
mja heb alle kippen al!
nu het volgende probleem
ik heb ergens gelezen dat je de the Sun's Song in dat graf (naast poppetje)

kan vinden
maar ik zie alleen een deur die op slot staat
en voor de rest wat botten en wat vleermuizen
nou is de vraag:hoe kom ik aan die the Sun's Song ?? alvast bedankt tweakers!
nu het volgende probleem
ik heb ergens gelezen dat je de the Sun's Song in dat graf (naast poppetje)

kan vinden
maar ik zie alleen een deur die op slot staat
en voor de rest wat botten en wat vleermuizen
nou is de vraag:hoe kom ik aan die the Sun's Song ?? alvast bedankt tweakers!
Alle vleermuizen mollen.
Maarre, kan je niet beter een goede walkthrough opzoeken en iets opzoeken als je het écht niet meer weet?
Dit is een heel goede: http://db.gamefaqs.com/console/n64/file/zelda_64_i.txt
Alleen gebruiken als je echt niet verder kan anders is de lol er snel af!!
Maarre, kan je niet beter een goede walkthrough opzoeken en iets opzoeken als je het écht niet meer weet?
Dit is een heel goede: http://db.gamefaqs.com/console/n64/file/zelda_64_i.txt
Alleen gebruiken als je echt niet verder kan anders is de lol er snel af!!
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Pagina: 1