reviews: FIFA 20 - Fun, variatie en Volta
@Tweakjur Beste Jur,
Ik wil even duidelijkheid hebben over dit artikel omdat jij in dit topic duidelijk het volgende hebt gezegd:
Tevens, als je bent uitgenodigd daar ziet EA je als betrouwbare partner die altijd zoveel mogelijk positief over ze praat en niet teveel kitiek heeft.
In de eerdere discussie die er is geweest had ik het dus over dit soort dingen, want je hebt hier vast ook goodies gekregen, iets wat ik totaal niet kan terug vinden. Ik kan in deze preview niet terug zien wat er qua uitwisseling is geweest tussen jullie en EA qua vergoeding.
Wat ik ook opmerkelijk vindt is dat je er niet over rept dat FUT nog steeds vol microtransacties zit die veelal op kinderen zijn gericht.
@Tweakjur Beste Jur,
Ik wil even duidelijkheid hebben over dit artikel omdat jij in dit topic duidelijk het volgende hebt gezegd:
Wie heeft welk deel van deze reis betaald? En in hoevere is EA daarin een aandeel qua vergoeding.Tweakjur schreef op dinsdag 6 augustus 2019 @ 15:39:
[...]
Dat is alles. Gratis goodies, spellen, reizen hebben er NIETS mee te maken en in alle eerlijkheid schiet die insinuatie dat Tweakers zich met dergelijke zaken zou laten omkopen, bij mij behoorlijk in het verkeerde keelgat. Excuses van jouw kant zouden hier op zijn plaats zijn, maar goed, dat moet je verder zelf maar beoordelen.
[...]
Maar vanuit de redactie hebben we transparantie hoog in het vaandel staan
Tevens, als je bent uitgenodigd daar ziet EA je als betrouwbare partner die altijd zoveel mogelijk positief over ze praat en niet teveel kitiek heeft.
In de eerdere discussie die er is geweest had ik het dus over dit soort dingen, want je hebt hier vast ook goodies gekregen, iets wat ik totaal niet kan terug vinden. Ik kan in deze preview niet terug zien wat er qua uitwisseling is geweest tussen jullie en EA qua vergoeding.
Wat ik ook opmerkelijk vindt is dat je er niet over rept dat FUT nog steeds vol microtransacties zit die veelal op kinderen zijn gericht.
Star Citizen Corp: United Exploration Cartel || United Exploration Cartel website.