Inventarislijst delen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:39

_Thanatos_

Ja, en kaal

Topicstarter
Ik kan niet vinden hoe ik een link naar een inventaris kan krijgen, die ik aan iemand anders kan sturen zodat hij mijn lijst te zien krijgt.

Ik zie alleen directe links voor bewerken, booschappenlijstje, en verwijderen. Maar niet voor bekijken. Openklappen kan wel, maar alleen die lijst weergeven niet? 🤷‍♂️

Ik wil dus een link die een persoon kan openen waarmee hij één enkele inventarislijst kan inzien, nml degene waarvoor ik die link heb getoverd. Kan dat op de een of andere manier?

Ik hoopte dat de links op bijv gallery: _Thanatos_ echte links zouden zijn, maar het zijn neplinks. Als je daar echte deeplinks van maakt, dan kun je er zoeen gewoon met rightclick->copy url naar iemand sturen. Het is tenslotte een beetje knullig om iemand een link naar al je inventarissen te sturen en te moeten zeggen "klik nu Fotografie open dan zie je wat ik je wil laten zien" ofzo.

日本!🎌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kypo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-09 08:44
Deze URL tussen brackets zetten
inventaris: Verlichting

Staat ergens onderaan de rml

[ Voor 197% gewijzigd door Kypo op 08-08-2019 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:20

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Er is geen rechtstreekse manier om aan een directe url te komen, maar een simpele omweg is te kiezen voor het berekenen van de bestelkosten en daar weer te kiezen voor 'bekijk deze lijst'.

En verder zie ik hier een featurerequest, dus ik schop je topic even naar het juiste forum. :)

Pricewatch => Mooie Features

[ Voor 30% gewijzigd door Dirk op 08-08-2019 17:17 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:42

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dit verzoek is dubbel met Linken naar wenslijst. Zelfde principe, zelfde probleem.

Commandline FTW | Tweakt met mate