Niet meer ingelogd na klikken link Tweakblog?

Pagina: 1
Acties:

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-10 07:27
Vergeef me als ik dit moet plaatsen op een andere plek op het forum.

Ik heb al een aantal jaren, onafhankelijk van de locatie waarvandaan ik ben ingelogd, het volgende
probleem(pje). Wanneer ik ingelogd ben klik ik op een Tweakblog link bij de Populaire Tweakblogs die op de voorpagina staan. Als ik dan onderaan wil reageren staat er dat ik moet inloggen. Er staat:
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Via deze link kun je inloggen als je al geregistreerd bent. Indien je nog geen account hebt kun je er hier één aanmaken.
Dus ik klik op 'deze link' en dan kom ik op de voorpagina terecht waar nu een groene balk bovenin staat met de melding dat ik al ben ingelogd. Dit wist ik al, maar prima. Dus ik ga weer naar die Tweakblog toe en probeer hetzelfde. Weer die stomme tekst en weer verwijst de link me naar de frontpage.

Ik heb dit al jaren aan de hand, en het is echt puur 'hit or miss'. Soms werkt het wel, soms werkt het niet, en soms staat er wel een tekstvak, maar moet ik eerst mijn gegevens erboven invullen voordat ik kan reageren. Dit probleem heb ik op alle locaties waar ik de laatste jaren heb gewerkt, evenals op mijn telefoon (verschillende telefoons afgelopen jaren).

Best frustrerend en ik vond het nu nodig om er iets van te zeggen, dus bij deze! Ik ben (een heel klein beetje) boos! :( Grapje.

Heeft iemand de oplossing? Of moet ik hiermee leren leven?

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:04

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dit klinkt als een bug, dus laat ik dit topic daarheen schoppen.

Geachte Redactie => Stoute Bugs

Verder, welke browser gebruik je en heb je 3rd party cookies aanstaan?

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-11 21:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Klinkt vergelijkbaar als Niet altijd ingelogd tweakblog's.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-10 07:27
Dirk schreef op donderdag 8 augustus 2019 @ 15:21:
Dit klinkt als een bug, dus laat ik dit topic daarheen schoppen.

Geachte Redactie => Stoute Bugs

Verder, welke browser gebruik je en heb je 3rd party cookies aanstaan?
Dit was de oplossing. Third party cookies waren het probleem. Excuus voor het niet zelf vinden van deze oplossing op dit forum. Bedankt.