Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een logo met een lijn eromheen, nou heb ik eigenlijk van beide een aparte vorm nodig. De letters staan nu over elkaar heen maar het gaat alleen om hetgeen je ziet. Ik kom er niet uit.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:14

DukeBox

loves wheat smoothies

Om wat voor bestand gaat het ? Is deze gelaagd ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:15
Oké en nu?

Wat wil je graag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het zijn letters met een lijn, deze heb ik omgezet naar contouren. Er staan wat letters over elkaar heen maar heb nu eigenlijk een bestand nodig van alleen hetgeen je ziet dus niet de dubbele lagen en ook de lijn die eromheen zien heb ik niet nodig. Kan ik hier een voorbeeld plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 10:17:
Kan ik hier een voorbeeld plaatsen?
Dat kan, m.b.v. [img]-tags.. Upload je afbeelding naar bijv. imgur.com, kopieer de link naar de afbeelding (niet naar de imgur pagina!) en gebruik de link in voorgenoemde img tags.

En dat mag je dan meteen in een nieuw topic doen, waarbij je bij het schrijven van de topicstart even rekening houdt met onze Quickstart. Je topic in de huidige vorm is niet de bedoeling en je begrijpt zelf vast ook wel dat we je zo niet kunnen helpen ;) We hebben geen glazen bol helaas ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.