Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKingpin
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-12-2017

DaKingpin

i rule DUH!!!

Topicstarter
Wat vinden jullie nou van de freecom beatman ik vind ut persoonlijk wel een leuk dingetje lekker klein mooi en er kan lekker veel muziek op kwijt ik vind het persoonlijk ook een wreed ding beter dan zo`n mp3 speler waar meestal maar 32mb aan muziek op kan en als je daar (bijvoorbeeld) een 128 kaartje in wil propen ben je meestal ook 400 voor kwijt dus ?!?!?

iff u suck like the best go down like the rest (it`s my duty to please that booty =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

tja ik weet dus niet wat ik er van moet denken, ik vind het concept iig leuk bedacht... maar volgens mij was hij wat aan de dikke kant. dat vind ik wat jammer, maar hij ziet er opzich leuk uit, en de prijs valt ook best mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 23:04
ik wacht nog even op de NAPA 8cm player.

die heeft 460 sec antishok (!!!), ID3tag em is kleiner. :9~

deze vind ik iets te weinig functies hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-FreSh
  • Laatst online: 20-05 13:00
Ik heb hem op dit moment voor me liggen met wat albumpjes erop. Ik moet zeggen Dat er goed geluid uitkomt. Het enige nadeel is dat hij toch nog vrij snel overslaat (shock protection). Ook is hij naar mijn mening nog niet helemaal compleet. Hij mist nog een aantal functies die ik er wel graag in zou zien, id3-tag e.d. Verder zijn de afmetingen ook wel iets aan de grote kant (100mm * 100mm * 25mm)

Maar alsie zo op tafel ligt of rustig in je broekzak is het een prima playetje.

Vraagje:
Zou het kunnen dattie zo snel overslaat omdat ik alle mp3's op 192Kbit/sec heb ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:17
Ik wacht tot de Napa en de Philips ook beschikbaar zijn en dan kies ik wel...

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guider
  • Laatst online: 12:54
Op maandag 30 juli 2001 01:11 schreef Cutebritney het volgende:
ik wacht nog even op de NAPA 8cm player.

die heeft 460 sec antishok (!!!), ID3tag em is kleiner. :9~

deze vind ik iets te weinig functies hebben....
Die Napa wordt het denk ik voor mij als ik weer geld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Gump_
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Weet iemand al anneer die Napa uitkomt+prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
Ik heb die importeur eens gemaild, maar die hebben niet eens de moeite genomen om terug te mailen :(

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 30 juli 2001 09:54 schreef DJ-FreSh het volgende:
Ik heb hem op dit moment voor me liggen met wat albumpjes erop. Ik moet zeggen Dat er goed geluid uitkomt. Het enige nadeel is dat hij toch nog vrij snel overslaat (shock protection). Ook is hij naar mijn mening nog niet helemaal compleet. Hij mist nog een aantal functies die ik er wel graag in zou zien, id3-tag e.d. Verder zijn de afmetingen ook wel iets aan de grote kant (100mm * 100mm * 25mm)

Maar alsie zo op tafel ligt of rustig in je broekzak is het een prima playetje.

Vraagje:
Zou het kunnen dattie zo snel overslaat omdat ik alle mp3's op 192Kbit/sec heb ?
Ik weet niet hoeveel seconde shock protection hij heeft maar die worden meestal aangeven voor een 128 Kbit rate. Dus als jij 192 beluisterd dan heb je minder shock protection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevy78
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2004
ik heb hem ook, en ik gebruik hem voor het hardkopen en ik heb helemaal gene problemen :)
dus ik hou hem nog even lekker,totdat er 1 is die 10 keer beter is id3tag en zo.
maar ik mag niet klagen hoor, is veel beter dan de mp3 players met geheugenen beter dan die lelijke grote dngen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chevy78
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2004
ps wat is het url van die napa mp3 speler ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
http://www.amaxhk.com/products/napa/mcd380/mcd380n.htm

Goh, wat ben ik toch aardig vandaag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

over die NAPA MCD-380:
ik heb MRC Districom b.v. gemailed en zei zeiden dat de speler ongeveer 10 /8/2001 in nederland verkrijgbaar zou moeten zijn

zei wisten niet het exacte formaat van die speler
weet iemand het formaat van die napa mcd-380?
staat nix in de specs.

dus ik w8 hier nog ff op.
als het nix is haal ik die beatman wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al wat meer bekend over die NAPA MCD380?
Dit apparaatje zou ik toch graag willen hebben voor ik op vakantie ga (is pas in oktober dus heb nog even de tijd).

Ziet er iig :9~ uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
bij philips ondersteunt onderhand zowat alles mp3

zo ook deze 8cm-cd-discman: http://www.audio.philips.com/expanium/8cm/8cm.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick|IA
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-03-2018
Die Freecom Beatman is verschrikkelijk.

Goede geluidskwaliteit, lekker degelijk, grappig design, maar die anti-schok... verschrikkelijk! Ook met 128 kbps is de anti-schok verwaarloosbaar, na een paar keer tikken op het klepje slaat 'ie over. Volgens de specs heeft 'ie 8 seconden voor MP3, ik geloof er weinig van. De Beatman heeft voor audio-CD's wél 40 seconden anti-schok, en dat werkt ook prima.

Gelukkig heb ik 'm niet gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog ff over die napa mcd 380, ik heb de distributeur (www.mrc-distri.com) gemaild en die zeiden dat hij eind augustus beschikbaar is.
prijs is nog niet bekend.
volgens mij wordt het wel een relext dingetje, beter dan de beatman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:33

admiral866

The King Personality Disorder

specs napa
van die distributeur site
Smallest 8CM MP3 CD player!

NAPA MCD380 is the first 8 cm MP3 CD player. This proudly product uses 8 cm CD disc, so it is perfectly light and handy, comparing with other CD-DA players using common 12 cm CD disc. NAPA MCD380 is able to recognize and play multi-session CD-DA.A multi-session CD-DA is a data CD-DA to which data is added Incrementally in more than one session , allowing you to periodically add and update files and folders to your CD-DA Well-developed anti-shock feature. NAPA MCD380 provides a superior ESP function of up to 480 seconds, making it impervious to the skipping and jitter experienced during heavy exercise or while being jostled. NAPA MCD 380 supports ID3 tag display. For each MP3 track playing, you will be able to observe the track information on the LCD of the player, including title, artiste, playing time, compression ratio, album. NAPA MCD380 is supplied with LCD display line remote control. Every DAV 380 package accompanies with a handy line remote control with the earphone, which allows users to operate all the functions of the player with extra convenience.

Features

MP3, CD-DA disc playback.

ID3 Tag information display:
Album / Artist / Compression ratio /Title / Playing Time

Support Multi-session CD-R/RW disc playback.

Searching by directory / file selectable.
MP3 / CD-DA with 480 / 160 seconds Anti-shock function.

5 bands EQ Mode: Classic / Pop / Jazz / Rock / Normal

Song Programming: up to 32 songs.

Play Mode: Repeat DIR / Random Repeat DIR / Introduce / Repeat One / Repeat All / Random Repeat ALL / Random.

Line remote control

Song tracking : Fast forward / backward
(FF /FW scanning in one track)

2 x AAA Rechargeable Battery

Key hold
32 step Digital Volume control

Sony Mechanism

Dimensions: WxDxH 102x102x25 MM Weight = 180 gram

Specifications KIND OF PLAYING FILES MP3, CD-DA(8 cm)

DIGITAL VOLUMN CONTROL 32 steps
AUDIO FREQUENCY RANGE 20 ~ 20 kHz
MAXIMUM OUTPUT > 25mW (16 Ohms)
SIGNAL TO NOISE RATIO > 90 dB
TOTAL HARMONIC DISTORTION < 0.1UDIO
OUTPUT Ear-phone jack LINE-OUT Line-out jack
OPERATING TIME 6-7 hours (MP3/128kbps/Alkaline Type) 3-4 hours (CD-DA ESP /Alkaline Type) 4-5 hours (CD-DA without ESP/Alkaline Type)
hij is dus even groot als de freecom
ojah en kost 306 gulden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric Oud Ammerveld
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-07-2024

Eric Oud Ammerveld

Arduino developing... :)

Ik heb die beatman ook sinds kort en ik ben er zeer tevreden over.
Er zitten goeie headphones bij, de kwaliteit van de MP3's is goed. (Hij speelt echt alles!! ook VBR etc.)
Die antishock is wel wat jammer ,maar in vergelijking met een gemiddelde ESP discman slaat hij een stuk minder over.
Jammer dat hij niet gewoon de MP3 voor 3 minuten volledig inleest want dat zou een hoop stroom besparen.
Daar is hij opzich niet echt zuinig mee.
Ik schat een uur of 5 op een paar hema penlites.
Verder is de programmeerfunctie overbodig.
Voor deze prijs kan je momenteel nog geen ID3 tag verwachten.
Ook kan hij CD-RW aan ,dus ik hoop dat deze binnenkort op 8 cm formaat komen.
Er zit een batterij indicator op die aangeeft hoe vol het apparaatje is.
Helaas geeft deze niet aan wanneer ze bijvoorbeeld half leeg zijn en knippert hij eigenlijk alleen wanneer de beatman toch niet meer wilt spelen vanwege het lage voltage.
Ik vind hem op dat gebied ook zeer gevoelig.

Verder PERFECT DINGETJE!!!
Zeer tevreden mee...

-=@@D=-

-=@@D=- Macbook Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is die NAPA nou al ergens te koop?
hij zou komen op www.mp3cdspelers.nl geloof ik,
maar daar zie ik nog nix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

is due nog niet te koop
en daar zit wel id3 tag bij
306 gulden.

maar zouden deze dingen niet wa kleiner kunnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet echt veel kleiner denk ik, je zit toch met de 8 cm van de MCD. maar nog een cm eraf(in alle richtingen) van de maten van die napa moet wel kunnen denk ik.(over een jaar ofzo)
toch vind ik ik die napa wel relext klinken: goedkoper dan beatman, betere anti shock en met ID3.

waar heb je trouwens die prijs vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o ja, iedereen heeft het hier alleen over de beatman en de napa (en dat ding van philips), maar er zijn nog meer 8cm spelers heb ik ontdekt:
check:
www.digitalreviewers.com/mp3/portable/cdmp3/index4.html

iemand ervaring met 1 van die anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866

admiral866

Op maandag 03 september 2001 13:27 schreef Djodj het volgende:
niet echt veel kleiner denk ik, je zit toch met de 8 cm van de MCD. maar nog een cm eraf(in alle richtingen) van de maten van die napa moet wel kunnen denk ik.(over een jaar ofzo)
toch vind ik ik die napa wel relext klinken: goedkoper dan beatman, betere anti shock en met ID3.

waar heb je trouwens die prijs vandaan?
van www.mrc-distri.com en dan koop mcd380 uit het dropdown lijstje kiezen.
en dan klein links bovenin het formuliertje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt die Napa in twee versie's uit, kijk maar:
http://www.qdcomp.com/napa/NAPA%20MCD380.htm
en

Vind de eerste het mooist, tenminste niet zo kinderachtig (vind ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
Dat 1e plaatje was eerst het enige, later kwam die andere... Doet mij vermoeden dat dat eerste plaatje gewoon nog niet de definitieve uitvoering is. Vind ik overigens ook jammer, deze heeft weer van dat el cheapo plastic waar ik van moet :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja inderdaad zijn ze verschillend, die AB van die 2e is wel erg blij inderdaad.
maar om het nog leuker te maken:
op http://www.mrc-distri.com/docs/mcd380coming.html
staat nog een iets andere............
en dit is wel de pagina van de nederlandse distributeur dus ik denk dat de kans groot is dat het deze wordt. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:12

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

hello,

what's this, check dit ff uit mensen, heeft dan wel geen cd, maar da's ietsie vetter als zo'n cd dingetje >:)

http://www.mrc-distri.com/docs/dp600coming.html

* zwahiel wants this thingy over here :)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er wel ok uit (en via USB, is ook wel relext), maar wat gaan daar voor vage dingen in:
dataplay discs??
anders heb ik nog nooit van die dingen gehoord.
ligt dat aan mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 19:49 schreef Djodj het volgende:
ziet er wel ok uit (en via USB, is ook wel relext), maar wat gaan daar voor vage dingen in:
dataplay discs??
anders heb ik nog nooit van die dingen gehoord.
ligt dat aan mij?
neuh.. ik ken het ook net. dus maak je niet ongerust >:)
Dat ding zal echt wel heel wat duiten gaan kosten :(
En alles heeft zo ze nadelen. Tzal ook wel een zwaar ding zijn denk ik. En uuh, het is net als die creative nomad, wie gaat er nou meer dan 800 gulden uitgeven voor een mp3player :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:12

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

Die dataplay disc's zijn er toch al een tijdje hoor, ze zijn ooit eens een keertje in '99 heel stil zonder bombarie geintroduceerd door (k geloof) iomega...

Er waren eigenlijk nooit applicaties voor, maar hij werkt eigenlijk 't zelfde als een Click! drive, maar dan met ietsie meer ruimte erop! :)

Maar het ziet er vet uit, en het is wel handig met die disc's :)

K wil wel zo'n ding hoor :)

* zwahiel meent dat dataplay 't zelfde werkt als minidisc (???)

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wat die expanium 8cm van philips gaat kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 17:14 schreef Djodj het volgende:
weet iemand wat die expanium 8cm van philips gaat kosten?
Dat zou ik ook wel willen weten en wanneer komt hij eigenlijk uit?

Verwijderd

Op zondag 09 september 2001 21:46 schreef [STG]Negotiator het volgende:

[..]

Dat zou ik ook wel willen weten en wanneer komt hij eigenlijk uit?
Neem een kijkje op hun site :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wowie, ik vind die http://www.qdcomp.com/napa/NAPA%20MCD380.htm echt wel gaaf. Het lijkt wel een minidisk speler van sony. En dan te bedenken dat het interne werk allemaal van sony is. Dan zou het toch best nog eens een hele leuke speler worden. Maar nu te kiezen tussen een speelse variant of een serieuse variant. Ze zijn allebei mooi, maar welke is nou mooier.................. Ze zijn iig beide om te :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
Hmm, neem eens een kijkje in dat andere topic... Die Napa bestaat helaas niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op dinsdag 04 september 2001 13:32 schreef Tsaarmark het volgende:
Komt die Napa in twee versie's uit, kijk maar:
http://www.qdcomp.com/napa/NAPA%20MCD380.htm
en

Vind de eerste het mooist, tenminste niet zo kinderachtig (vind ik)
precies! ik ook! als dat eerste design hier nou op de markt zou komen, zal ik er zeker wel eentje aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die philips komt in het 4e kwartaal van 2001 uit.
Hopelijk komt ie dan ook direct naar europa, dus dat dat niet nog een half jaar duurt, want ik wil er nu een hebben en dan niet nog eens.
Anders moet ik zometeen ook nog die beatman kopen :( Kheb liever deze philips, want die ziet er veel stoerder uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

hij is wel aardig, maar wacht liever op wat nieuwe players >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 11:42
Hey ik heb ook zo'n Beatman maar ga zsm verkopen en ga toch voor de Napa MCD380 vanwege betere shock, id3tag, remote enz.
Ow jah ik heb een site gemaakt waar alle huidige bestaande 8cm portable players staan..erg handig.. *D

CHECK OUT: http://www.funriders.net/mp3cdplayers ;)

staat o.a. "Comparison" vergelijking lijst op van alle huidige 15 zag net weer andere duz nu 16 8cm mp3players..

zet deze week de rest van info op incl. foto's enz. >:)

laat berichtje achter op Forum voor jou ervaring..

grtz. mp3freak. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Effe onderwerp omhoog schoppen.. i.v.m. paar weekjes geleden gereleased Beatman II... :7

Heeft iemand al ervaringen met de nieuwe Freecom Beatman II met nu ook 480 sec. shock protection en schijnbaar 12 uur op 2 AA batterijen... of dit werkelijke zo is vooral t laatste zou ik graag willen weten? Aangezien Freecom I werd gezegt door Freecom zelf dat 7 uur meeging met bitrate van 128 maar dat bleek in praktijk ook maar 2/3 uur te zijn dus klopte weinig van.. dus graag reactions.. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15:04
Op maandag 21 januari 2002 11:06 schreef funrider het volgende:
Effe onderwerp omhoog schoppen.. i.v.m. paar weekjes geleden gereleased Beatman II... :7

Heeft iemand al ervaringen met de nieuwe Freecom Beatman II met nu ook 480 sec. shock protection en schijnbaar 12 uur op 2 AA batterijen... of dit werkelijke zo is vooral t laatste zou ik graag willen weten? Aangezien Freecom I werd gezegt door Freecom zelf dat 7 uur meeging met bitrate van 128 maar dat bleek in praktijk ook maar 2/3 uur te zijn dus klopte weinig van.. dus graag reactions.. 8-)
maak dan ff nieuw topic ipv omhoog kicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funrider
Op maandag 21 januari 2002 13:27 schreef xxxMaverick het volgende:

[..]

maak dan ff nieuw topic ipv omhoog kicken
tja, ik volg ook maar de wijze raad op van een moderator duzz.. zal next time een nieuwe openen.. 8-)

normaly begint iedereen namelijk te zeiken over het telkens weer opnieuw posten over zelfde speler/cam/console.. en dat je de search moet gebruiken.. doe ik dat iz nog nie goe.. |:( maar jah wel een beetje gelijk maar deze url van knakker gekregen om verder te praten over nieuwe Beatman II vandaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, ik begreep dat je info over de beatman I wilde hebben, voor beatman II kan je beter een nieuw topic openen :{
Pagina: 1