iff u suck like the best go down like the rest (it`s my duty to please that booty =)
die heeft 460 sec antishok (!!!), ID3tag em is kleiner.
deze vind ik iets te weinig functies hebben....
Maar alsie zo op tafel ligt of rustig in je broekzak is het een prima playetje.
Vraagje:
Zou het kunnen dattie zo snel overslaat omdat ik alle mp3's op 192Kbit/sec heb ?
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Die Napa wordt het denk ik voor mij als ik weer geld hebOp maandag 30 juli 2001 01:11 schreef Cutebritney het volgende:
ik wacht nog even op de NAPA 8cm player.
die heeft 460 sec antishok (!!!), ID3tag em is kleiner.
deze vind ik iets te weinig functies hebben....
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
Ik weet niet hoeveel seconde shock protection hij heeft maar die worden meestal aangeven voor een 128 Kbit rate. Dus als jij 192 beluisterd dan heb je minder shock protection.Op maandag 30 juli 2001 09:54 schreef DJ-FreSh het volgende:
Ik heb hem op dit moment voor me liggen met wat albumpjes erop. Ik moet zeggen Dat er goed geluid uitkomt. Het enige nadeel is dat hij toch nog vrij snel overslaat (shock protection). Ook is hij naar mijn mening nog niet helemaal compleet. Hij mist nog een aantal functies die ik er wel graag in zou zien, id3-tag e.d. Verder zijn de afmetingen ook wel iets aan de grote kant (100mm * 100mm * 25mm)
Maar alsie zo op tafel ligt of rustig in je broekzak is het een prima playetje.
Vraagje:
Zou het kunnen dattie zo snel overslaat omdat ik alle mp3's op 192Kbit/sec heb ?
dus ik hou hem nog even lekker,totdat er 1 is die 10 keer beter is id3tag en zo.
maar ik mag niet klagen hoor, is veel beter dan de mp3 players met geheugenen beter dan die lelijke grote dngen
Verwijderd
ik heb MRC Districom b.v. gemailed en zei zeiden dat de speler ongeveer 10 /8/2001 in nederland verkrijgbaar zou moeten zijn
zei wisten niet het exacte formaat van die speler
weet iemand het formaat van die napa mcd-380?
staat nix in de specs.
dus ik w8 hier nog ff op.
als het nix is haal ik die beatman wel
Verwijderd
Dit apparaatje zou ik toch graag willen hebben voor ik op vakantie ga (is pas in oktober dus heb nog even de tijd).
Ziet er iig
zo ook deze 8cm-cd-discman: http://www.audio.philips.com/expanium/8cm/8cm.asp
Goede geluidskwaliteit, lekker degelijk, grappig design, maar die anti-schok... verschrikkelijk! Ook met 128 kbps is de anti-schok verwaarloosbaar, na een paar keer tikken op het klepje slaat 'ie over. Volgens de specs heeft 'ie 8 seconden voor MP3, ik geloof er weinig van. De Beatman heeft voor audio-CD's wél 40 seconden anti-schok, en dat werkt ook prima.
Gelukkig heb ik 'm niet gekocht...
Verwijderd
prijs is nog niet bekend.
volgens mij wordt het wel een relext dingetje, beter dan de beatman.
van die distributeur site
hij is dus even groot als de freecomSmallest 8CM MP3 CD player!
NAPA MCD380 is the first 8 cm MP3 CD player. This proudly product uses 8 cm CD disc, so it is perfectly light and handy, comparing with other CD-DA players using common 12 cm CD disc. NAPA MCD380 is able to recognize and play multi-session CD-DA.A multi-session CD-DA is a data CD-DA to which data is added Incrementally in more than one session , allowing you to periodically add and update files and folders to your CD-DA Well-developed anti-shock feature. NAPA MCD380 provides a superior ESP function of up to 480 seconds, making it impervious to the skipping and jitter experienced during heavy exercise or while being jostled. NAPA MCD 380 supports ID3 tag display. For each MP3 track playing, you will be able to observe the track information on the LCD of the player, including title, artiste, playing time, compression ratio, album. NAPA MCD380 is supplied with LCD display line remote control. Every DAV 380 package accompanies with a handy line remote control with the earphone, which allows users to operate all the functions of the player with extra convenience.
Features
MP3, CD-DA disc playback.
ID3 Tag information display:
Album / Artist / Compression ratio /Title / Playing Time
Support Multi-session CD-R/RW disc playback.
Searching by directory / file selectable.
MP3 / CD-DA with 480 / 160 seconds Anti-shock function.
5 bands EQ Mode: Classic / Pop / Jazz / Rock / Normal
Song Programming: up to 32 songs.
Play Mode: Repeat DIR / Random Repeat DIR / Introduce / Repeat One / Repeat All / Random Repeat ALL / Random.
Line remote control
Song tracking : Fast forward / backward
(FF /FW scanning in one track)
2 x AAA Rechargeable Battery
Key hold
32 step Digital Volume control
Sony Mechanism
Dimensions: WxDxH 102x102x25 MM Weight = 180 gram
Specifications KIND OF PLAYING FILES MP3, CD-DA(8 cm)
DIGITAL VOLUMN CONTROL 32 steps
AUDIO FREQUENCY RANGE 20 ~ 20 kHz
MAXIMUM OUTPUT > 25mW (16 Ohms)
SIGNAL TO NOISE RATIO > 90 dB
TOTAL HARMONIC DISTORTION < 0.1UDIO
OUTPUT Ear-phone jack LINE-OUT Line-out jack
OPERATING TIME 6-7 hours (MP3/128kbps/Alkaline Type) 3-4 hours (CD-DA ESP /Alkaline Type) 4-5 hours (CD-DA without ESP/Alkaline Type)
ojah en kost 306 gulden
Er zitten goeie headphones bij, de kwaliteit van de MP3's is goed. (Hij speelt echt alles!! ook VBR etc.)
Die antishock is wel wat jammer ,maar in vergelijking met een gemiddelde ESP discman slaat hij een stuk minder over.
Jammer dat hij niet gewoon de MP3 voor 3 minuten volledig inleest want dat zou een hoop stroom besparen.
Daar is hij opzich niet echt zuinig mee.
Ik schat een uur of 5 op een paar hema penlites.
Verder is de programmeerfunctie overbodig.
Voor deze prijs kan je momenteel nog geen ID3 tag verwachten.
Ook kan hij CD-RW aan ,dus ik hoop dat deze binnenkort op 8 cm formaat komen.
Er zit een batterij indicator op die aangeeft hoe vol het apparaatje is.
Helaas geeft deze niet aan wanneer ze bijvoorbeeld half leeg zijn en knippert hij eigenlijk alleen wanneer de beatman toch niet meer wilt spelen vanwege het lage voltage.
Ik vind hem op dat gebied ook zeer gevoelig.
Verder PERFECT DINGETJE!!!
Zeer tevreden mee...
-=@@D=-
-=@@D=- Macbook Pro 16"
Verwijderd
hij zou komen op www.mp3cdspelers.nl geloof ik,
maar daar zie ik nog nix.
en daar zit wel id3 tag bij
306 gulden.
maar zouden deze dingen niet wa kleiner kunnen ?
Verwijderd
toch vind ik ik die napa wel relext klinken: goedkoper dan beatman, betere anti shock en met ID3.
waar heb je trouwens die prijs vandaan?
Verwijderd
check:
www.digitalreviewers.com/mp3/portable/cdmp3/index4.html
iemand ervaring met 1 van die anderen?
van www.mrc-distri.com en dan koop mcd380 uit het dropdown lijstje kiezen.Op maandag 03 september 2001 13:27 schreef Djodj het volgende:
niet echt veel kleiner denk ik, je zit toch met de 8 cm van de MCD. maar nog een cm eraf(in alle richtingen) van de maten van die napa moet wel kunnen denk ik.(over een jaar ofzo)
toch vind ik ik die napa wel relext klinken: goedkoper dan beatman, betere anti shock en met ID3.
waar heb je trouwens die prijs vandaan?
en dan klein links bovenin het formuliertje
Verwijderd
http://www.qdcomp.com/napa/NAPA%20MCD380.htm
en
http://www.amaxhk.com/products/napa/mcd380/mcd380n.htm
Vind de eerste het mooist, tenminste niet zo kinderachtig (vind ik)

Verwijderd
maar om het nog leuker te maken:
op http://www.mrc-distri.com/docs/mcd380coming.html
staat nog een iets andere............
en dit is wel de pagina van de nederlandse distributeur dus ik denk dat de kans groot is dat het deze wordt.
what's this, check dit ff uit mensen, heeft dan wel geen cd, maar da's ietsie vetter als zo'n cd dingetje
http://www.mrc-distri.com/docs/dp600coming.html
* zwahiel wants this thingy over here
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
dataplay discs??
anders heb ik nog nooit van die dingen gehoord.
ligt dat aan mij?
Verwijderd
neuh.. ik ken het ook net. dus maak je niet ongerustOp dinsdag 04 september 2001 19:49 schreef Djodj het volgende:
ziet er wel ok uit (en via USB, is ook wel relext), maar wat gaan daar voor vage dingen in:
dataplay discs??
anders heb ik nog nooit van die dingen gehoord.
ligt dat aan mij?
Dat ding zal echt wel heel wat duiten gaan kosten
En alles heeft zo ze nadelen. Tzal ook wel een zwaar ding zijn denk ik. En uuh, het is net als die creative nomad, wie gaat er nou meer dan 800 gulden uitgeven voor een mp3player
Er waren eigenlijk nooit applicaties voor, maar hij werkt eigenlijk 't zelfde als een Click! drive, maar dan met ietsie meer ruimte erop!
Maar het ziet er vet uit, en het is wel handig met die disc's
K wil wel zo'n ding hoor
* zwahiel meent dat dataplay 't zelfde werkt als minidisc (???)
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020
Verwijderd
Dat zou ik ook wel willen weten en wanneer komt hij eigenlijk uit?Op zaterdag 08 september 2001 17:14 schreef Djodj het volgende:
weet iemand wat die expanium 8cm van philips gaat kosten?
Verwijderd
Neem een kijkje op hun siteOp zondag 09 september 2001 21:46 schreef [STG]Negotiator het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten en wanneer komt hij eigenlijk uit?
Verwijderd
precies! ik ook! als dat eerste design hier nou op de markt zou komen, zal ik er zeker wel eentje aanschaffenOp dinsdag 04 september 2001 13:32 schreef Tsaarmark het volgende:
Komt die Napa in twee versie's uit, kijk maar:
http://www.qdcomp.com/napa/NAPA%20MCD380.htm
en
http://www.amaxhk.com/products/napa/mcd380/mcd380n.htm
Vind de eerste het mooist, tenminste niet zo kinderachtig (vind ik)
Verwijderd
Hopelijk komt ie dan ook direct naar europa, dus dat dat niet nog een half jaar duurt, want ik wil er nu een hebben en dan niet nog eens.
Anders moet ik zometeen ook nog die beatman kopen
Ow jah ik heb een site gemaakt waar alle huidige bestaande 8cm portable players staan..erg handig..
CHECK OUT: http://www.funriders.net/mp3cdplayers
staat o.a. "Comparison" vergelijking lijst op van alle huidige 15 zag net weer andere duz nu 16 8cm mp3players..
zet deze week de rest van info op incl. foto's enz.
laat berichtje achter op Forum voor jou ervaring..
grtz. mp3freak.
Heeft iemand al ervaringen met de nieuwe Freecom Beatman II met nu ook 480 sec. shock protection en schijnbaar 12 uur op 2 AA batterijen... of dit werkelijke zo is vooral t laatste zou ik graag willen weten? Aangezien Freecom I werd gezegt door Freecom zelf dat 7 uur meeging met bitrate van 128 maar dat bleek in praktijk ook maar 2/3 uur te zijn dus klopte weinig van.. dus graag reactions..
maak dan ff nieuw topic ipv omhoog kickenOp maandag 21 januari 2002 11:06 schreef funrider het volgende:
Effe onderwerp omhoog schoppen.. i.v.m. paar weekjes geleden gereleased Beatman II...
Heeft iemand al ervaringen met de nieuwe Freecom Beatman II met nu ook 480 sec. shock protection en schijnbaar 12 uur op 2 AA batterijen... of dit werkelijke zo is vooral t laatste zou ik graag willen weten? Aangezien Freecom I werd gezegt door Freecom zelf dat 7 uur meeging met bitrate van 128 maar dat bleek in praktijk ook maar 2/3 uur te zijn dus klopte weinig van.. dus graag reactions..
tja, ik volg ook maar de wijze raad op van een moderator duzz.. zal next time een nieuwe openen..Op maandag 21 januari 2002 13:27 schreef xxxMaverick het volgende:
[..]
maak dan ff nieuw topic ipv omhoog kicken
normaly begint iedereen namelijk te zeiken over het telkens weer opnieuw posten over zelfde speler/cam/console.. en dat je de search moet gebruiken.. doe ik dat iz nog nie goe..

Verwijderd