[Tnet] communicatie?

Pagina: 1
Acties:

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik zat net weer ff op TMF te kijken en zag daar deze draad
Nog steeds worden in oude draden onzin-dingen verkondigd en nog steeds kunnen de goedwillende modjes het kwaad daar gaan wieden.

Mijn voorstel die ik nota bene 7 maanden geleden heb gedaan: [topic=117344] had een pasklare oplossing voor het probleem en vreemd genoeg is er nog niets opgelost. Ik heb deze draad meerdere keren opgegooit maar blijkbaar zit er geen schot in deze zaak.

vandaar de vraag: "waarom zit er geen vooruitgang in deze zaak?".....

Ik ben overigens een beetje research gaan doen over communicatieve vaardigheden en dergelijke en vond deze draad : [topic=102948]
Vanuit alle oprechtheid, ik zou toch wel een keer willen horen waarom er delays plaatsvinden en geen feedback?

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:14
misschien moet je een directere aanpak proberen: diegene die daadwerkelijk invloed op de scripts van tweakers.net hebben er op aanspreken en net zolang stalken tot ze of een mening geven ("ja goed idee / nee slecht idee") of zeggen dat ze direct aan een oplossing gaan werken :) (en a. - als ze dat zeggen ze daar aan houden en b. - zoveel man scripten er niet aan t.n dus de juiste man is snel gevonden ;) )

p.s.: de mening van voornoemd persoon lijkt duidelijk "Gewoon een tijdslot is simpeler en duidelijker." maar de uivoering staat blijkbaar nog op de to-do lijst

We spend our years as a tale that is told

• Delerium
  • Niet online
't klinkt als een goed idee, maar ik ga liever normaal met mensen om in de hoop dat de mensen dan ook met mij normaal omgaan.

* Delerium zoekt camouflagepak . >:)

mmm, ergens zal er toch wel een keer iemand zijn die problemen liever direct aanpakt in plaats deze onprofessioneel te laten liggen.....
Tijdslot staat minstens een half jaar op todo terwijl de vervuiling erg veel energie kost en een hoop ellende. een half jaar is in Internet begrippen ook heeeel erg lang

Verwijderd

Ben ik met je eens.
Dit lijkt me toch een makkelijk te implementeren oplossing? Gewoon niet meer laten posten na een maand ofzo. Als er dan iets gebeurd waardoor het topic weer relevant word (lijkt me stug) kun je hem toch altijd handmatig weer openzetten?

Dat het met de powermods lang duurt kan ik me nog indenken, maar dit lijkt me toch maar een paar regels tekst :?

* Mec weet niet veel van scripts, maar moeilijk kan dit toch niet zijn...

EDIT: Quotes van Femme:
1. Tja, ik denk dat als je kijkt naar de gemiddelde inhoud van dit soort verlate reacties het idd beter is om het reageren op artikelen ouder dan bijv. 3 weken (reviews en columns blijven soms vrij lang in de belangstelling) geheel onmogelijk te maken. 2.Gewoon een tijdslot is simpeler en duidelijker.
Femme vindt het volgens mij dus ook een goed idee Dutchman! Nou hop, ff een half uurtje (?) er mee aan de slag en klaar is Kees (of Femme) ;)

• Dutchman!
  • Laatst online: 15:14
Op zondag 29 juli 2001 02:01 schreef Mecallie het volgende:

Femme vindt het volgens mij dus ook een goed idee Dutchman! Nou hop, ff een half uurtje . er mee aan de slag en...
Ja dat staat ook al in mijn post :) Let wel dat die reactie van Femme van maandag 05 maart 2001 02:03 is, en niet van 30 minuten geleden :)

We spend our years as a tale that is told

• Jaymz
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

TMFfers

Ik hoop ergens deze dagen eens in de "ideeën" draden te duiken, om eens te kijken wat er gebeuren moet.

'helaas' ben ik daarin afhankelijk van "derden".

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
hehe, t.net/got en snelle oplosingen op logische vraagstukken?
*bugsbunnykindavoice* nhaaaa

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Op zondag 29 juli 2001 02:22 schreef poohbeer het volgende:
hehe, t.net/got en snelle oplosingen op logische vraagstukken?
*bugsbunnykindavoice* nhaaaa
denk je dat femme de hele dag achter z'n pc'tje zit te surfen op vieze sites ofzo? of dat ie de hele tijd in een BMW rondcrossed? Ik denk eigenlijk dat femme best wel vaak bezig is met coden... maar dan dingen die ons niet opvallen.....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Delerium
  • Niet online
Met alle respect, maar als Femme bezig is met dingen die ons niet opvallen en dingen laat liggen die ons wel opvallen?

Zijn de Tnetmodjes dan ook bezig met dingen die niet opvallen en zijn gekkigheden dan zo klein dat ze niet opvallen? Ik denk dat concrete problemen waar iedereen tegenaanloopt en bij velen dus wel opvallen beter als probleeem kan worden opgelost ipv als onopvallend zijprobleem gekenmerkt worden. 't is zo lullig als je dingen doet die als onopvallend doorgaan....

• Delerium
  • Niet online
Als mod heb ik mijn best gedaan om iedereen te overtuigen dat iedereen recht heeft op een fatsoenlijk antwoord.

Als user stel ik de vraag waarom ik geen antwoord krijg, ik vraag me dus nu dubbel af:"waarom wordt er niet gecommuniceerd of geimplementeerd?" Wat is de delay, wat is het probleem, waarom geen antwoord?

• Delerium
  • Niet online
eeerhmmmmmm?

DBbase is opeens stroomversneld na 2 maanden? Zijn er geen andere dingen die op de plank liggen?

*verkapte schop* :)

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-12 17:26
Op zondag 29 juli 2001 19:16 schreef ecteinascidin het volgende:
Als user stel ik de vraag waarom ik geen antwoord krijg, ik vraag me dus nu dubbel af:"waarom wordt er niet gecommuniceerd of geimplementeerd?" Wat is de delay, wat is het probleem, waarom geen antwoord?
Hehe, lijkt wel een klein beetje op een aantal opmerkingen die ik een hele poos geleden maakte.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
De enige die antwoord kan geven op je vragen zit op dit moment in Wales.
Pagina: 1