Je hebt zelf ook een onderzoeksplicht, vooral bij tweedehands aankopen.
Ik zie bij de advertentie alleen een generieke afbeelding van de ssd, je had om daadwerkelijke foto's kunnen vragen en dan was je voordat je tot koop over ging er achter gekomen dat de stickers er niet meer op zaten.
Betekend niet dat de verkoper dan maar wat mag opsturen wat niet voldoet aan de beschrijving.
Het artikel staat aangegeven als '' in nieuwstaat '', dan moet hij ook als nieuw zijn dus na mijn inziens zoals je hem ook nieuw koopt, compleet in doos met alles erbij en natuurlijk de stickers er ook op.
Tegelijkertijd staat er ook in de beschrijving '' 2 jaar gebruikt '', dat is best wel confronterend omdat een ssd na twee jaar eigenlijk niet meer als nieuw kan worden gezien doordat er waarschijnlijk een heleboel schrijfacties zijn plaatst gevonden die de levensduur verminderen.
Lijkt me lastig, want dit is denk ik ook weer gedeeltelijk aan jezelf toe te wijten, je had hier meer onderzoek naar moeten doen denk ik.
Je had bijvoorbeeld zelf ook wel kunnen begrijpen dat een ssd die 2 jaar gebruikt is niet in '' nieuwstaat '' is.
Hoe dan ook, de schade tussen wat je hebt gekregen en wat je verwachtte lijkt me gering, niet de moeite waard hier verder actie tegen te ondernemen behalve als het om principe gaat.
De verkoper lijkt ook niet mee te willen werken dus dan is een review achterlaten die jouw ervaring vertegenwoordigt een logische zet en het daar bij te laten...
[
Voor 5% gewijzigd door
JohanNL op 05-08-2019 14:15
]