Zoemend geluid door headphones

Pagina: 1
Acties:
  • 308 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAPSV
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 24-04 12:20
Heb hier al eens over gepost een tijdje geleden maar wist niet precies hoe ik deze weer terug kon krijgen dus maak ik een nieuwe;

Ik hoor een zoemend geluid door m'n in-ears. Ik heb sinds kort m'n in-ears vervangen omdat het hier aan lag maar dit bleek niet zo te zijn. Ik heb eigenlijk van alle in-ears geprobeerd, van Razer tot Sennheiser, het probleem blijft zich voordoen.

Nu komt het rare; dit zoemend geluid gaat weg zodra ik OF mijn behuizing aanraak OF mijn metalen mechanische toetsenbord aanraak. Zodra ik m'n hand of vinger weer van de behuizing of toetsenbord afhaal, hoor ik dit zoemend geluid weer. Wat ik nu dus weet is dat het niet aan de inears ligt en er dus iets heel anders aan de hand is. Kan iemand mij uit de brand helpen? Heb echt helemaal geen idee meer..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-10 18:19

Barrycade

Through the...

Laptop of PC?
Bij PC; zit deze in een geaard stopcontact?

Klinkt als gebrek aan aarding die dit veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAPSV
Barrycade schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 02:01:
Laptop of PC?
Bij PC; zit deze in een geaard stopcontact?

Klinkt als gebrek aan aarding die dit veroorzaakt.
PC

De verlengkabel zit in een stopcontact wie niet geaard is inderdaad .. de verlengkabel zelf is wel geaard, maakt dit nog wat uit??

[ Voor 8% gewijzigd door GRAPSV op 05-08-2019 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

GRAPSV schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 01:58:
Heb hier al eens over gepost een tijdje geleden maar wist niet precies hoe ik deze weer terug kon krijgen dus maak ik een nieuwe;
Even in je profiel kijken en je ziet: in-ear headphones zoemt

[ Voor 8% gewijzigd door gambieter op 05-08-2019 02:05 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAPSV
Ja, maar zodra ik er weer op reageer, komt hij dan weer naar voren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

GRAPSV schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 02:07:
Ja, maar zodra ik er weer op reageer, komt hij dan weer naar voren?
Ja, natuurlijk. Anders zouden topics nooit werken, nooit een nieuw topic openen alleen maar omdat je je eigen topic even niet kunt vinden, gewoon zoeken. Nu gewoon daar doorgaan :)

Actieve topics komen gewoon in je MyReact te staan.

[ Voor 14% gewijzigd door gambieter op 05-08-2019 02:18 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAPSV
gambieter schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 02:17:
[...]

Ja, natuurlijk. Anders zouden topics nooit werken, nooit een nieuw topic openen alleen maar omdat je je eigen topic even niet kunt vinden, gewoon zoeken. Nu gewoon daar doorgaan :)

Het is niet zo dat ik m'n topic niet kon vinden, ik heb er gister zelf op gereageerd. Dacht alleen dat die topic zo goed als closed was omdat niemand reageerde. Vandaar dat ik dus een nieuwe aanmaakte

[ Voor 6% gewijzigd door GRAPSV op 05-08-2019 02:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-10 18:19

Barrycade

Through the...

GRAPSV schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 02:03:
[...]

PC

De verlengkabel zit in een stopcontact wie niet geaard is inderdaad .. de verlengkabel zelf is wel geaard, maakt dit nog wat uit??
Nee dat maakt niet uit. Je mist dus aarding. Zal een gedoe zijn maar probeer maar eens in een geaard stopcontact, grote kans dat je probleem dan weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAPSV
Barrycade schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 02:31:
[...]

Nee dat maakt niet uit. Je mist dus aarding. Zal een gedoe zijn maar probeer maar eens in een geaard stopcontact, grote kans dat je probleem dan weg is.
Zal eens kijken. Bel morgen gelijk wel ff een elektricien. Kan dit gevaarlijk zijn trouwens? Hoe het nu is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aljooge
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 12:55
gambieter schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 02:17:
[...]

Aan de andere kant, een eigen probleem plaatsen naast die van een ander wordt vaak gezien als topickaap en wordt vaak ook niet gewaardeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

aljooge schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 03:01:
Aan de andere kant, een eigen probleem plaatsen naast die van een ander wordt vaak gezien als topickaap en wordt vaak ook niet gewaardeerd
offtopic:
Het is zijn eigen topic, hij is alleen ongeduldig omdat er een paar uur niet gereageerd werd (laatste reactie zondag 4 augustus 2019 19:39).

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 05-08-2019 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRAPSV
gambieter schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 03:04:
[...]

offtopic:
Het is zijn eigen topic, hij is alleen ongeduldig omdat er een paar uur niet gereageerd werd (laatste reactie zondag 4 augustus 2019 19:39).
Ongeduldig? Kun je uberhaupt lezen? Ik zei letterlijk dat ik dacht dat die topic misschien geclosed was dus dat niemand meer kon lezen dat ik daar nog op reageerde. Na 5 uur wachten dacht ik dat dit inderdaad het geval was dus maakte ik een nieuwe topic. Stop eens met conclusies trekken en ga mensen helpen op deze forum, wat je nu doet slaat helemaal nergens op joh. Move on

[ Voor 6% gewijzigd door GRAPSV op 05-08-2019 03:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:09

FeaR

In GoT we trust

Zoals gezegd is Cross Posten niet toegestaan, verder in in-ear headphones zoemt.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.