Bewakingscamera’s voor buiten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 00:00
Ik zoek een?
Bewakingscamera’s voor buiten, model dome.

Wat is je budget?
Niet heel belangrijk, ik wil gewoon goede camera’s. 300 euro per camera is wel een beetje de max die ik in gedachten heb.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
In mijn woonwijk hebben we regelmatig te maken met vernielingen en diefstallen. Dit keer ben ik het slachtoffer, motorkap van mijn redelijk nieuwe auto ingedeukt met genoeg euro’s schade.
Om in de toekomst bewijs te hebben wil ik 2 camera’s ophangen aan mijn voor en zijgevel, hiermee kan ik zowel mijn huis/tuin als de parkeerplaatsen in de gaten houden. Er grenzen geen andere tuinen of iets aan, en ik heb geen moeite met filmen van een stukje openbare weg.

Opnames liefst op zowel eigen SD storage als op mijn (Synology) NAS.

Wat heb je zelf al gevonden?
Aangezien ze op redelijke hoogte komen te hangen heb ik gezocht naar dome camera’s met PTZ zodat ik ze vanaf afstand kan richten of bijstellen. Ik heb namelijk niet standaard een ladder liggen.

Ik heb ervaring met Mobotix (duur maar echt supergoed) en Axis (iets goedkoper, goed maar ook we wat gedoe mee gehad) camera’s. Ik zoek iets wat net wat goedkoper is, maar wel goed. Ik kwam uit op deze camera: pricewatch: Hikvision HiWatch 4.0 MP Motorized Network Dome Camera

Welke vragen heb je hier nog over?
Het merk Hivision zegt mij niets, ik ben benieuwd naar de ervaringen. Of eventueel een alternatief wat beter is.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Beste antwoord (via Drardollan op 05-08-2019 14:54)

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 13:42
Hikvision is erg bekend in de camera wereld. Volgens mij is het Semi Professioneel spul waar je toch wel veel goede verhalen over hoort. Ze hebben ook een zuster organisatie EZVIZ by Hikvision. EZVIZ richt zich volgens mij vooral op de particulieren en consumenten markt.

Deze cam doet volgens mij alles wat jij wilt, namelijk opslaan op een SD kaart, eventueel naar NAS en vanaf je mobiele telefoon kun je ten alle tijden de beelden bekijken.

https://www.ipcam-shop.nl...pJFxuHgyEsJoaApfjEALw_wcB

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 13:42
Hikvision is erg bekend in de camera wereld. Volgens mij is het Semi Professioneel spul waar je toch wel veel goede verhalen over hoort. Ze hebben ook een zuster organisatie EZVIZ by Hikvision. EZVIZ richt zich volgens mij vooral op de particulieren en consumenten markt.

Deze cam doet volgens mij alles wat jij wilt, namelijk opslaan op een SD kaart, eventueel naar NAS en vanaf je mobiele telefoon kun je ten alle tijden de beelden bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 00:00
Dank, die had ik niet gevonden.

NL_Scratch schreef op maandag 5 augustus 2019 @ 09:00:

Dank je wel! Ook voor de link, ik denk dat ik wel voor de pro lijn kies, iets duurder maar dat geeft niet.

Heb het ook nog in het algemene topic gevraagd :)

[ Voor 67% gewijzigd door Drardollan op 05-08-2019 14:59 ]

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !