Ik ben bezig met het samenstellen van een nieuwe pc, maar heb dat nog nooit gedaan. Ik had een checklist gevonden op het internet en aan de hand daarvan ben ik begonnen met mijn setup. In de lijst hieronder kan u de samenstelling vinden.
MIJN VRAAG: is de combinatie van de artikelen mogelijk? Ik bedoel, als ik alles in een case zet en ik steek de stekker in, gaat alles dan (voor 100%) werken? Of is de RAM niet compatibel met de CPU (of zoiets...)
Alvast bedankt aan iedereen die dit leest
MOTHERBOARD: Asus ROG Strix B450-F Gaming-moederbord, socket AM4 (ATX, AMD B450, DDR4 geheugen, USB 3.1, NVME M.2, Aura Sync)
OPSLAG: Corsair Force MP300 M.2 PCIe Gen 240 GB
GPU: MSI V335-001R NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti Gaming X 4G Grafische kaart, GDDR5, HDMI, DP, DL-DVI-D, Afterburner OC, VR-ready, zwart
CPU: AMD Ryzen 7 processor.
CASE: nog niet gekozen...
CPU cooling: be quiet! Shadow Rock 2 hardwarekoeling
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 XMP 2.0 high-performance Desktopwerkgeheugen, zwart
PSU: Be quiet! System Power 9 voeding 500W
MIJN VRAAG: is de combinatie van de artikelen mogelijk? Ik bedoel, als ik alles in een case zet en ik steek de stekker in, gaat alles dan (voor 100%) werken? Of is de RAM niet compatibel met de CPU (of zoiets...)
Alvast bedankt aan iedereen die dit leest
MOTHERBOARD: Asus ROG Strix B450-F Gaming-moederbord, socket AM4 (ATX, AMD B450, DDR4 geheugen, USB 3.1, NVME M.2, Aura Sync)
OPSLAG: Corsair Force MP300 M.2 PCIe Gen 240 GB
GPU: MSI V335-001R NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti Gaming X 4G Grafische kaart, GDDR5, HDMI, DP, DL-DVI-D, Afterburner OC, VR-ready, zwart
CPU: AMD Ryzen 7 processor.
CASE: nog niet gekozen...
CPU cooling: be quiet! Shadow Rock 2 hardwarekoeling
RAM: Corsair Vengeance LPX DDR4 XMP 2.0 high-performance Desktopwerkgeheugen, zwart
PSU: Be quiet! System Power 9 voeding 500W