Mijn vraag:
Op zoek naar een nieuw Android toestel, het liefste een kale Android ervaring zoals Android One onder de 300 euro.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Op dit moment gebruik ik een Honor 5X met lineageOS, het toestel is wel aan het einde van zijn levensduur:
- Gebroken scherm
- Niet werkende camera
- Over het algemeen erg traag
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Eisen aan een volgend toestel:
- Onder de 300 euro.
- Goede camera.
- Vlotte processor.
- Kale Android ervaring.
- 3,5 mm jack.
- Accuduur.
Aan de hand hiervan heb ik een aantal toestellen gevonden die eventueel aantrekkelijk zijn.
- Xiaomi Mi A3
Pluspunten: Android One, Camera, 3,5mm jack, AMOLED, Batterij, Prijs.
Minpunten: 720P, Snapdragon 665
- Xiaomi Mi 9SE
Pluspunten: Camera, AMOLED, Batterij, Full HD, Snapdragon 712
Minpunten: MIUI, geen 3,5mm jack.
- Huawei P30 Lite
Opzich een mooi toestel, alleen voor mij het grootste nadeel dat je hiervan de bootloader niet kan unlocken, mocht je ooit een andere ROM willen.
- Motorola One Vision
Grootste nadeel het LCD scherm en de processor.
- Nokia 8.1
Prima camera, batterij en Snapdragon 710. Wel ligt de prijs aardig hoog, alleen op dit moment in het rood 299 bij Belsimpel, dus toch maar meegenomen in de vergelijking.
Heb zelf geen haast bij het kiezen van een telefoon en hoop eigenlijk stiekem nog op een Pro versie van de Xiaomi Mi A3.. Iemand verder nog aanbevelingen om mij bij de keuze te kunnen helpen?!
Alvast bedankt!
Op zoek naar een nieuw Android toestel, het liefste een kale Android ervaring zoals Android One onder de 300 euro.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Op dit moment gebruik ik een Honor 5X met lineageOS, het toestel is wel aan het einde van zijn levensduur:
- Gebroken scherm
- Niet werkende camera
- Over het algemeen erg traag
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Eisen aan een volgend toestel:
- Onder de 300 euro.
- Goede camera.
- Vlotte processor.
- Kale Android ervaring.
- 3,5 mm jack.
- Accuduur.
Aan de hand hiervan heb ik een aantal toestellen gevonden die eventueel aantrekkelijk zijn.
- Xiaomi Mi A3
Pluspunten: Android One, Camera, 3,5mm jack, AMOLED, Batterij, Prijs.
Minpunten: 720P, Snapdragon 665
- Xiaomi Mi 9SE
Pluspunten: Camera, AMOLED, Batterij, Full HD, Snapdragon 712
Minpunten: MIUI, geen 3,5mm jack.
- Huawei P30 Lite
Opzich een mooi toestel, alleen voor mij het grootste nadeel dat je hiervan de bootloader niet kan unlocken, mocht je ooit een andere ROM willen.
- Motorola One Vision
Grootste nadeel het LCD scherm en de processor.
- Nokia 8.1
Prima camera, batterij en Snapdragon 710. Wel ligt de prijs aardig hoog, alleen op dit moment in het rood 299 bij Belsimpel, dus toch maar meegenomen in de vergelijking.
Heb zelf geen haast bij het kiezen van een telefoon en hoop eigenlijk stiekem nog op een Pro versie van de Xiaomi Mi A3.. Iemand verder nog aanbevelingen om mij bij de keuze te kunnen helpen?!
Alvast bedankt!