Beste Tweakers:
Ik ben al een aantal jaar in het bezit van een gtx 1080.
ik heb een heel raar probleem met mijn kaart.
Als ik een spel opstart dan krijg ik na 10 a 15 minuten soms langer, rare haperingen. En als ik dan nog verder speel krijg ik opeens een zwarte beeld, maar alles werkt dan gewoon nog en geluid van het spel heb ik nog. Zelfs als ik met de toetsenbord op knopjes druk hoor ik in de achtergrond dat er dingen gebeuren alleen blijft het beeld zwart.
Nou lijkt dit een hitteprobleem en ik heb grondig naar de hitte gekeken van de kaart wanneer het probleem ontstaat.
Als de kaart boven 78 graden stijgt dan komt het probleem te voorschijn.
Dit heb ik opgelost met msi afterburner door de temp limit op 75 te zetten.
Nu kan ik gewoon uren doorspelen zonder een hapering.
Is 78 graden nou echt zo hoog voor een videokaart??? zo nee waarom doet mijn videokaart dit dan?
Ik ben al een aantal jaar in het bezit van een gtx 1080.
ik heb een heel raar probleem met mijn kaart.
Als ik een spel opstart dan krijg ik na 10 a 15 minuten soms langer, rare haperingen. En als ik dan nog verder speel krijg ik opeens een zwarte beeld, maar alles werkt dan gewoon nog en geluid van het spel heb ik nog. Zelfs als ik met de toetsenbord op knopjes druk hoor ik in de achtergrond dat er dingen gebeuren alleen blijft het beeld zwart.
Nou lijkt dit een hitteprobleem en ik heb grondig naar de hitte gekeken van de kaart wanneer het probleem ontstaat.
Als de kaart boven 78 graden stijgt dan komt het probleem te voorschijn.
Dit heb ik opgelost met msi afterburner door de temp limit op 75 te zetten.
Nu kan ik gewoon uren doorspelen zonder een hapering.
Is 78 graden nou echt zo hoog voor een videokaart??? zo nee waarom doet mijn videokaart dit dan?