Niet meer te lezen CD-ROM?

Pagina: 1
Acties:

• Nutcaze
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 02-04 22:58
Ik heb een cd-tje waar informatie opstaat die ik eigenlijk niet kwijt wil. Nou werkt deze CD sinds kort niet meer. Ik heb 2 cd-spelers in m'n co putter zitten: een plextor 40 en een oude brander. Bij beide cd-spelers geeft zoiets aan als: f:\ is not accesible Incorrect function. Is de data CD nog ergens mee te redden of is 't reddeloos verloren. Ik heb 'm al schoongemaakt...inmiddels zelfs al met afwasmiddel maar 't baat niet :'(

Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 23:24
Mja als een Ultraplex40 em niet meer leest, dan is het meestal wel afgelopen... vraag eens aan wat vrienden of die hem kunnen lezen. En de volgende keer wel goeie cdrs gebruiken.

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Verwijderd

Zitten er krassen of vlekken op ? Ik had een oude recordable daar kwamen vlekken in de reflecterende laag. En ook een met een heel klein barstje ineens in het midden aan het begin dus, KADUUK ;( .

Verwijderd

er zijn proggies voor om nog een paar mb's te redden...

staan hier wel op GOT, moet je ff zoeken..

Verwijderd

Klinkt bekend dat 'Incorrect function'... is een van de weinige cdr's die hier nu als onderzetter dienst doet :(

Verwijderd

Op zaterdag 28 juli 2001 20:49 schreef BRITNEY_INC het volgende:
er zijn proggies voor om nog een paar mb's te redden...

staan hier wel op GOT, moet je ff zoeken..
idd, hier bijvoorbeeld nog een oud draadje van mij met wel wat goede tips...
Pagina: 1