Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Programmeren, gamen op 1080p. Ik wil graag alle games kunnen spelen, maar hoef ze niet allemaal te kunnen draaien op de allerhoogste kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Bij voorkeur onder de 600,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een nieuw moederbord, CPU, SSD, en RAM geheugen. De onderdelen die ik nu heb (maar niet in bovenstaande lijst vernoemd heb) komen uit 2011 en hebben hun beste tijd gehad.
Ik heb zelf de volgende lijst bij elkaar gezocht:
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat iemand mij kan adviseren of bovenstaande onderdelen goed bij elkaar passen, en mij kan adviseren of ik daar weer een paar jaar mee vooruit kan. Ik heb in het verleden wel eens wat onderdelen gekocht die niet compatibel met elkaar waren en het ontbreekt mij zelf aan de technische kennis om dit in te schatten.
Programmeren, gamen op 1080p. Ik wil graag alle games kunnen spelen, maar hoef ze niet allemaal te kunnen draaien op de allerhoogste kwaliteit.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Bij voorkeur onder de 600,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Videokaarten | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Antec Three Hundred | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x Zwart | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil een nieuw moederbord, CPU, SSD, en RAM geheugen. De onderdelen die ik nu heb (maar niet in bovenstaande lijst vernoemd heb) komen uit 2011 en hebben hun beste tijd gehad.
Ik heb zelf de volgende lijst bij elkaar gezocht:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 205,- | € 205,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 143,- | € 143,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 96,15 | € 96,15 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 1TB | € 131,- | € 131,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 575,15 | ||
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik hoop dat iemand mij kan adviseren of bovenstaande onderdelen goed bij elkaar passen, en mij kan adviseren of ik daar weer een paar jaar mee vooruit kan. Ik heb in het verleden wel eens wat onderdelen gekocht die niet compatibel met elkaar waren en het ontbreekt mij zelf aan de technische kennis om dit in te schatten.