Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Website met meerdere webwinkels (zoals thuisbezorgd)

Pagina: 1
Acties:
  • 448 views

Vraag

• Nikos7788
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 23-07-2020
Hi,

ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende:

Ik wil graag weten met welke tool/site ik een site kan bouwen die dezelfde functionaliteit heeft als bijvoorbeeld thuisbezorgd.nl. Dus dat je eigenlijk meerdere webshops heb onder 1 site. Ik heb al wat dingen gevonden zoals Multistore/multishop maar geen idee of dit is wat ik bedoel.

2 functionaliteiten die ik eigenlijk zoek zijn het volgende:

- Je moet bij 1 leverancier kunnen bestellen en afrekening in je winkelmand. Het mag dus niet zo zijn dat je artikelen hebt van de ene leverancier en ook artikelen kan bestellen van de andere leverancier en dat deze samen in 1 winkelmand komen. (je bestelt een pizza bij dominos maar kan dan geen pizza bestellen via new york pizza als je bij thuis bezorgd besteld). Thuisbezorgd.nl heeft voor elke restaurant een aparte winkelmand.

- Op de home pagina moet een zoek functie komen waarbij je kan zoeken naar de verschillende "webshops" op de site. Dus net zoals bij thuisbezorgd,nl kan je zoeken op postcode en dan krijg je restaurants die bezorgen in dat gebied.

Heeft iemand enig idee via welke website/webshop tool dit te bouwen is? Heb al op Wix gekeken maar kan het daar niet vinden. Het enige wat ik zie is Multistore/multishops via Presta of Magento.

Alle reacties

• Yorinn
  • Registratie: februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat
Dit is meer een vraag die in Webdesign, Markup & Clientside Scripting past. Daarom ook een schop die kant op.

Don't shoot the messenger. | Tweakers Discord

• Mr. Awesome
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 16:56

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

Het eerste waar ik aan denk is inderdaad Magento, daar kun je prima een multishop mee opzetten. Alleen is het een vrij uitgebreid en complexe tool, dus misschien een beetje overkill voor wat je wilt. Desalniettemin denk ik dat er wel een hoop maatwerk benodigd is, vooral voor je tweede eis.

• RobIII
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22:55

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Roses are red Violets are blue, Unexpected ‘{‘ on line 32.

Over mij

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True