Mijn vraag:
Welke cat-kabel heb ik nodig voor de aansluiting tussen mijn Ryzen 5 Game Pc en mijn eigen zingt router? De Ryzen 5 is nieuw gekocht en heeft een kloksnelheid van 3,2 Ghz. De afstand tussen mijn router en pc is 3 meter en het liefst wil ik kabel boven de grond.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
PC: Provonto® High-End Game PC [AMD Ryzen 5 2600, NVIDIA GeForce GTX 1660, 16GB RAM] Windows 10 Desktop Gaming Computer
Router: TP-Link Archer C1200
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Zelf weet ik niet zeker of mijn eigen router goed genoeg is voor mijn computer. Misschien moet ik hem wel met de router van beneden aansluiten (ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen?
Dus mijn uiteindelijke afsluitvraag:
Is eigen router met een cat-kabel genoeg? En welke Cat-kabel dan!?
Of moet ik een splitter kopen voor de router van beneden?
Met vriendelijke groet,
Paddy
Welke cat-kabel heb ik nodig voor de aansluiting tussen mijn Ryzen 5 Game Pc en mijn eigen zingt router? De Ryzen 5 is nieuw gekocht en heeft een kloksnelheid van 3,2 Ghz. De afstand tussen mijn router en pc is 3 meter en het liefst wil ik kabel boven de grond.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
PC: Provonto® High-End Game PC [AMD Ryzen 5 2600, NVIDIA GeForce GTX 1660, 16GB RAM] Windows 10 Desktop Gaming Computer
Router: TP-Link Archer C1200
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Zelf weet ik niet zeker of mijn eigen router goed genoeg is voor mijn computer. Misschien moet ik hem wel met de router van beneden aansluiten (ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen?
Dus mijn uiteindelijke afsluitvraag:
Is eigen router met een cat-kabel genoeg? En welke Cat-kabel dan!?
Of moet ik een splitter kopen voor de router van beneden?
Met vriendelijke groet,
Paddy