Met ingang van heden is Exirion GoT-crewlid, en zal hij ecteinascidin opvolgen als mod PMG.
gefeliciteerd.
gefeliciteerd.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
Verwijderd
Verwijderd
Hij loopt altijd heel heilig te blaaten in Lieve Adjes.Op zaterdag 28 juli 2001 16:34 schreef Kaap het volgende:
lol...ik ken hem niet eens
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Virussen? Scan ze hier!
1
| Geplaatst door Exirion - zaterdag 28 juli 2001 16:42 |
Juist jij zou moeten weten dat daar [forum=26] voor isOp zaterdag 28 juli 2001 16:44 schreef wildhagen het volgende:
Maar toch gefeliciteerd hoor, en je kan meteen aan de gang, er loopt een topic een beetje uit de hand...
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Mjah, maar dit was (is) zijn forum, dus misschien mooie opsteker voor hem, dat een andere mod/ad het niet doetOp zaterdag 28 juli 2001 16:47 schreef Traag het volgende:
[..]
Juist jij zou moeten weten dat daar [forum=26] voor is
Virussen? Scan ze hier!
What's in a nameOp zaterdag 28 juli 2001 16:46 schreef Nelly___ het volgende:
maarre
code:
1 Geplaatst door Exirion - zaterdag 28 juli 2001 16:42
wanneer staat daar dat je mod bent?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Oew, een stealth-modOp zaterdag 28 juli 2001 16:48 schreef Exirion het volgende:
[..]
What's in a name
ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]
*gniffel*ecteinascidin (Moderator PM - 3191)
Verwijderd
precies!Op zaterdag 28 juli 2001 17:12 schreef Webgoodie het volgende:
Het hing iig al wel een beetje in de lucht :0
Verwijderd
Op zaterdag 28 juli 2001 16:44 schreef wildhagen het volgende:
't is bepaald geen nieuws, het 'wannabe'-label hing er zó overduidelijk aan dat een blinde het nog kon zien
Verwijderd
Kijk dan in z'n profielOp zaterdag 28 juli 2001 17:58 schreef Courage het volgende:
Gefeliciteerd, ik weet zeker dat je het goed zal doen.
Wat doe je verder in real life eigenlijk ?
Verwijderd
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Hij of wij?Op zaterdag 28 juli 2001 19:00 schreef Mr. B. het volgende:
Gecondoleerd
Nieuw, nu met Twitter
Op zaterdag 28 juli 2001 19:01 schreef ACM het volgende:
Of misschien jullie??
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Is dat je eerste quest? zorgen dat je alleen bent zodat je het nuttig en leuk kan houdenOp zaterdag 28 juli 2001 16:42 schreef Exirion het volgende:
Bedankt voor de enthousiaste en wat minder enthousiaste reacties
Ik hoop dat we GoT met z'n alleen leuk en nuttig kunnen houden
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
nou weet ik nog niet wie die beeb is in je icoOp zaterdag 28 juli 2001 17:08 schreef ecteinascidin iets dat er niet toe doet want daar wil ik nix over zeggen
Maar nog wel steeds moeilijk te typenOp zaterdag 28 juli 2001 19:40 schreef HaaZie het volgende:
eeey, gefeliciteerd excirion
en succes met je moderaties!
Je naam is in ieder geval wat makkelijker te onthouden dan euh... dan euh.. dan die van je voorganger
Verwijderd
Inderdaad... Hij is alleen geen moderator meer... En Exirion in zijn plaats nu.Op zaterdag 28 juli 2001 20:22 schreef Cheatah het volgende:
Maar hij gaat helemaal niet weg, en volgens mij issie nog steeds vrienden met de crew
Verwijderd
Of hij nou helemaal weggaat of alleen mod-af is maakt me niks uit, hij kan iig niet meer mijn topics sluiten.Op zaterdag 28 juli 2001 20:25 schreef ACM het volgende:
[..]
Inderdaad... Hij is alleen geen moderator meer... En Exirion in zijn plaats nu.
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
Dat doet ExririanExirion wel voor jeOp zaterdag 28 juli 2001 20:26 schreef Revolution het volgende:
[..]
Of hij nou helemaal weggaat of alleen mod-af is maakt me niks uit, hij kan iig niet meer mijn topics sluiten.
Verwijderd
Dat je Ect743 fout schrijft kan ik begrijpen, maar Exirion is niet zo moeilijk lijkt meOp zaterdag 28 juli 2001 20:44 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
Dat doet Exririan wel voor je
Op zaterdag 28 juli 2001 20:46 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Dat je Ect743 fout schrijft kan ik begrijpen, maar Exirion is niet zo moeilijk lijkt me
Ex-i-ri-on , sim-pel
39
Verwijderd
die Spott-banners deden je niet veel goeds he?Op zaterdag 28 juli 2001 20:46 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
[..]
Ex-i-ri-on , sim-pel
't Viel echt WEL op hoorOp zaterdag 28 juli 2001 20:14 schreef Revolution het volgende:
Zijn politiek correcte houding viel ook echt niet op de laatste tijddus een verrassing is het niet. Iig succes ermee Exirion.
En dat Ecteinascidin weggaat, tsja, wij konden het nooit echt goed vinden op GoT dus ik vind het niet erg.
Saved by the buoyancy of citrus
Ik ook nietOp zaterdag 28 juli 2001 19:25 schreef Grrrrrene het volgende:
Congratz Exirion... Ik had het niet aan zien komen
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Verwijderd
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
Is dat zo ?Op zondag 29 juli 2001 12:56 schreef AirHead het volgende:
[sarcasticmode]
SHIT NEE HE, niet die Exirion!!!! K*T, dat gaat snel bergafwaarts met GoT. jullie hadden beter Poohbeer kunnen nemen
Nou, gefeliciteerd dan maar , om een ban te voorkomen.
[/sarcasticmode]
Voor de minder intelligente users (/ modjes) onder ons, dit was een (niet erg leuk) geintje.......
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Verwijderd
Aannames zijn fataal.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq