Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connectcase
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-07 19:58
Ik ben op zoek naar ervaringen van andere freelancers in het gebruik van platformen om opdrachten voor langere tijd en op locatie te vinden.

In mijn geval gaat het om een developer/online marketeer functie.

Ik ben bekend met hoofdkraan.nl en freelance.nl, maar hoor graag wat jullie qua sites e.d. kunnen aanbevelen.
Heb je favoriete site of zoek je op LinkedIN? Ik hoor het graag!

Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:04

_Arthur

blub

Hier staat heeeeel veel informatie: Het freelance ICT-ers discussie topic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-08 09:24
Het is helaas allemaal vrij ruk, weinig goeie filtermogelijkheden en de markt is overlopen door recruiters die graag 10-25 euro per uur voor jouw harde werk willen vangen. Heb serieus overwogen om zelf een 'opdrachtenboard' te gaan maken, maar het is me te veel werk voor iets waar weinig geld aan te verdienen gaat zijn.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• connectcase
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-07 19:58
Hydra schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 16:02:
Het is helaas allemaal vrij ruk, weinig goeie filtermogelijkheden en de markt is overlopen door recruiters die graag 10-25 euro per uur voor jouw harde werk willen vangen. Heb serieus overwogen om zelf een 'opdrachtenboard' te gaan maken, maar het is me te veel werk voor iets waar weinig geld aan te verdienen gaat zijn.
Met dat idee heb ik zelf ook rondgelopen! Maar dan strictly business-to-freelancer, geen recruiters of andere middle men ertussen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:24

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Dit lijkt me zeer op z'n plaats in Het freelance ICT-ers discussie topic. Daarom gaat hier een slotje op.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Dit topic is gesloten.