Deel je Dolby Atmos set

Pagina: 1
Acties:
  • 253 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• busten
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-12-2023
Hoi allemaal,

aangezien ik volgend jaar met mijn nieuwbouw begin, ben ik al reeds aant het rondkijken voor een Dolby Atmos setje. Ik heb altijd 5.1 sets gehad met DTS en dergelijke en wil graag de overstap naar Dolby atmos zetten.

Zijn hier mensen met dergelijke sets en tevreden hierover ?

Ik weet niet dadelijk wat nemen met al die receivers op de markt. Ik hoor veel goeds van de Denon en Onkyo receivers, maar weinig ervaring mee eigenlijk.
Ook weet ik niet dadelijk als 5.1.2 of 5.1.4 moet pakken.

Kortom post jullie set (receivers, boxen, woofer). dan kan ik een concept van prijs/kwaliteit opzoeken,

excuus als dergelijke niet mag hier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak2k
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-10 17:05
Ik heb een atmos opstelling in huiskamer waar ik tevreden over ben. Gebruik top middle en front height combinatie als top laag. Normaal 5.1 als basis. Gebruik een marantz sr7012.
Ik zou kijken of je op wat plaatsen bij mensen thuis kan luisteren om een idee te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:09

FeaR

In GoT we trust

In deze vorm wordt het een opsomtopic van merken en types receivers en speakers. Zoiets hebben wel al in de vorm van Post hier foto's en specs van je home cinema! Deel 49. Ik denk dat je beter daar rond kan kijken dan een tweede soort gelijk topic op te zetten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.