maakt beter_bed zijn Scandinavische bedden in Belgie?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 13.050 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-06 19:50

PcDealer

HP ftw \o/

Deckwitz schreef op dinsdag 16 juli 2019 @ 16:40:
Maar tot nu toe kan niemand me nog vertellen of ze een link geven van de fabriek waar beterbed die bedden maken. ik zou dan nog steeds wel graag willen weten
JIj hebt ook geen antwoord gegeven op Wintervacht in "maakt beter_bed zijn Scandinavische bedden in Belgie?"

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

Dat kan hij ook niet.

Gok van mijn kant: TS heeft geklaagd over het bed, monteur komt en legt uit dat je niet in het midden moet gaan liggen, TS is het er niet mee eens, Beter Bed wil niets doen want je moet nou eenmaal niet tussen twee matrassen gaan liggen (duh), TS zoekt nu een ander argument om toch de koop te ontbinden maar kan niets beters verzinnen dan dit.

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommie12
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:57
mystic schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 08:08:
[...]

Dat kan hij ook niet.

Gok van mijn kant: TS heeft geklaagd over het bed, monteur komt en legt uit dat je niet in het midden moet gaan liggen, TS is het er niet mee eens, Beter Bed wil niets doen want je moet nou eenmaal niet tussen twee matrassen gaan liggen (duh), TS zoekt nu een ander argument om toch de koop te ontbinden maar kan niets beters verzinnen dan dit.
Topic kan toe, je hebt de waarheid gevonden.

Sony A7 iv en wat recycled glas

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deckwitz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 27-12-2022
Karlsson is dus een eigen merk van Beterbed (wat ik heb begrepen van de mensen die in mijn topic hebben gepost, bedankt ik ben door jullie berichten niet meer boos). Ik dacht dat het ging om een onafhankelijk merk vanwege de https://web.archive.org/web/20181228143538/http://karlsson-boxsprings.nl/ website, waardoor het leek op een Zweeds merk. Toen de serviceman van Beterbed zei dat ze de bedden zelf laten maken in België dacht ik dat ik opgelicht was. Waardoor ik dacht dat ik een ander bed gekregen had dan ik besteld had. De website karlsson-boxsprings.nl is nu verwijderd en door gelinkt naar de beterbed.nl website. Dan ben ik idd onterecht boos geworden, ik was misleid door de reklame van Beterbed. Excusses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Deckwitz schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 09:51:
Karlsson is dus een eigen merk van Beterbed (wat ik heb begrepen van de mensen die in mijn topic hebben gepost, bedankt ik ben door jullie berichten niet meer boos). Ik dacht dat het ging om een onafhankelijk merk vanwege de https://web.archive.org/web/20181228143538/http://karlsson-boxsprings.nl/ website, waardoor het leek op een Zweeds merk.
Ook op die website staat bij "Verkooppunten" gewoon dat de bedden bij beter bed verkrijgbaar zijn ;)

Maar goed, misverstand uit de wereld dus :>

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 28-07 14:48
Ik snap echt überhaupt niet wat het issue was om mee te beginnen. Je koopt een bed, dat bed ligt niet lekker. Dat is inderdaad het probleem. Dan wil je vervolgens per se weten wáár dat bed gemaakt is, terwijl dat er gewoon niet toe doet. Als het in Zweden was gemaakt had je dat prima gevonden en geaccepteerd dat het k*t lag? Belangrijk is dat je aankoop voldoet, niet welke loonslaaf hem voor je in elkaar heeft gezet in welk land..

Maar goed, blij dat het opgelost is hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07 13:42
En daar laten we het dan maar bij...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.