Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-07 15:33

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Howdy.

Here i am again.

Ik ben opzoek naar een Videostatief, zoals velen. Nou zag ik via YouTube dat de Velbon Videomate 438 F een zeer goed statief is, en de 638 F de grotere en verbeterde model van de 438 was. Heeft iemand ervaring met deze statief? Hij heeft een Aluminium hoofd en frame, en draait op vloeistof.

Dan, nummer 2. Ik schrik me de pleuris voor de kosten van een videocamera-tas.
Dit is was ik als advies kreeg: camRade run&gunBag Small met een liefste prijskaartje van 164,-.

Zijn er nog goedkopere alternatieven? Ik kan zelf zo niks vinden. De binnenmaat moet op zijn minst 149x191x307 mm zijn.

Ik hoor graag jullie tips & meningen ^_^

De Camera die ik gebruik: JVC GY-HM180e

What a terrible day to have eyes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ha @AltTabKeys, voor beide onderwerpen hebben we ook al verzameltopics lopen. Wellicht kan je daarin eens zoeken naar de producten die je hier noemt en eventueel vragen naar ervaringen. Hoewel ze meer op foto zijn gericht dan op video denk ik dat je daar best veel informatie kunt krijgen.
Dat werkt vaak beter dan de twee vragen samen in één topic gooien, wat eigenlijk in aankoopadvies had moeten staan en niet in hardware. :)

Het statieven topic en Centraal Fototas Topic - Deeltje 4

Probeer eerst deze topics even en mocht je er niet uit komen dan is een nieuwe topic in F&V Aankoopadvies een prima volgende stap. Graag dan wel iets meer vermelden van je eisen en wensen zodat men je goed en gericht kan helpen. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Dit topic is gesloten.