Ik wil graag wat minder proberen uit te geven aan de boodschappen.
De prijzen in de supermarkt zijn duurder geworden en wil aan het einde van de maand meer geld overhouden. Ik zoek graag bepaalde tips voor het efficiënt doen van boodschappen en ben benieuwd hoe jullie dat doen.
- Ik woon alleen met een kat;
- Ik doe elke dag boodschappen
- Ik geef zo rond de 5-8 euro per dag uit aan boodschappen
- Ik koop weinig vers; veel kant-en-klare maaltijden, maar weinig drank
Ik vroeg mij af of ik wellicht beter op één dag boodschappen voor de hele week kan doen. Als voordelen hiervan zie ik:
- Alles in een keer in huis, minder tijdverlies per dag aan het doen van boodschappen
- Beter inzicht in mijn kosten door te plannen wat ik per dag consumeer in plaats van gehaast iets kopen wat duur kan zijn.
Nadelen
- Lastig om gebruik te maken van de 35% bij de AH
- Lastig doseren omdat ik alleen woon, mijn koelkast- en vriezercombinatie is klein.
- ?
Hoe ervaren jullie het doen van boodschappen met het oog op besparen van kosten? Zie ik iets over het hoofd?
- Ik woon alleen met een kat;
- Ik doe elke dag boodschappen
- Ik geef zo rond de 5-8 euro per dag uit aan boodschappen
- Ik koop weinig vers; veel kant-en-klare maaltijden, maar weinig drank
Ik vroeg mij af of ik wellicht beter op één dag boodschappen voor de hele week kan doen. Als voordelen hiervan zie ik:
- Alles in een keer in huis, minder tijdverlies per dag aan het doen van boodschappen
- Beter inzicht in mijn kosten door te plannen wat ik per dag consumeer in plaats van gehaast iets kopen wat duur kan zijn.
Nadelen
- Lastig om gebruik te maken van de 35% bij de AH
- Lastig doseren omdat ik alleen woon, mijn koelkast- en vriezercombinatie is klein.
- ?
Hoe ervaren jullie het doen van boodschappen met het oog op besparen van kosten? Zie ik iets over het hoofd?
''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''